
Η πετρελαϊκή αλλά και η ενεργειακή αγορά της περιοχής της Ασίας και του Ειρηνικού αναμένεται να ανακάμψει εντός των επόμενων 12 μηνών.
Οι λόγοι για την ανάκαμψη είναι η αυξημένη ζήτηση για πετρέλαιο και φυσικό αέριο από τις ασιατικές χώρες, αλλά και οι τάσεις για συγχωνεύσεις και εξαγορές στην εν λόγω περιοχή, γεγονός που προσελκύει το επενδυτικό ενδιαφέρον αρκετών εταιρειών.
Αναλυτές της Wood Mackenzie προβλέπουν ότι η ζήτηση για LNG στις ασιατικές χώρες θα συνεχίσει να αυξάνεται με γοργό ρυθμό, ωθούμενη από την πολιτική της Κίνας να στραφεί προς «καθαρότερες» πηγές ενέργειας σε αντικατάσταση του άνθρακα.
Η κινεζική ζήτηση για LNG ανήλθε σε 8 εκατ. τόνους το 2017, ενώ αναμένεται να αγγίξει τους 12 εκατ. τόνους μέχρι τα τέλη του τρέχοντος έτους, αντιπροσωπεύοντας το 50% της αύξησης της παγκόσμιας ζήτησης για LNG. Πέραν, όμως, της Κίνας και οι υπόλοιπες χώρες στην περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού καταγράφουν μια διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση για LNG, οδηγώντας στην εκτίμηση ότι μέχρι το 2030 η ζήτηση στην συγκεκριμένη περιοχή θα έχει σημειώσει αύξηση της τάξης του 60%, αγγίζοντας τους 337 εκατ. μετρικούς τόνους σε ετήσια βάση. Ο εν λόγω αριθμός είναι ιδιαίτερα υψηλός εάν αναλογιστεί κανείς ότι η συνολική ζήτηση για LNG από τις χώρες εκτός της περιοχής Ασίας- Ειρηνικού ανέρχεται σήμερα σε 55 εκατ. μετρικούς τόνους ετησίως.
Από μέρους προσφοράς, η Wood Mackenzie αναμένει ότι το 2019 θα ξεκινήσουν εργασίες για την κατασκευή πολλών ενεργειακών έργων σε Ρωσία, Κατάρ, Μοζαμβίκη, ΗΠΑ κ.ά., προκειμένου να καλυφθεί η αυξημένη ζήτηση που έχει καταγραφεί παγκοσμίως.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι ιδιοκτήτες και οι διαχειριστές πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εξακολουθούν να αποφεύγουν τη Διώρυγα του Σουέζ, σύμφωνα με πρόσφατα δεδομένα της Alphaliner. Είναι χαρακτηριστικό ότι,…
Σε «ορμητήριο» για την επέκταση της CMA CGM στα logistics της Ανατολικής Μεσογείου φαίνεται να εξελίσσεται ο λιμένας της Λαττάκειας στη Συρία, καθώς η…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία κατακλύζεται τα τελευταία χρόνια από νέες τεχνολογίες, η ανάπτυξη αυτόνομων πλοίων φαίνεται να κεντρίζει ιδιαίτερα το ενδιαφέρον της Νότιας Κορέας.…
Ανοδική πορεία κατέγραψε η ζήτηση για αερομεταφορές το α΄ τρίμηνο του 2025. Ειδικότερα, σύμφωνα με δεδομένα της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ), η ζήτηση των…
Στα νεότευκτα πλοία συνεχίζουν να εστιάζουν δίχως παύση οι κολοσσοί της liner ναυτιλίας. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα του Reuters, η OOCL προχώρησε σε…
Η ναυλαγορά των LNG carriers πρόσφατα βυθίστηκε σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα, με την ανάκαμψη των ναύλων να μην έχει λάβει χώρα ακόμη. Ειδικότερα, σύμφωνα…
Γεγονός πρέπει να θεωρείται πλέον η δημιουργία της μεγαλύτερης εταιρείας logistics παγκοσμίως, καθώς η δανική DSV ολοκλήρωσε αισίως την εξαγορά της DB Schenker. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Αναμφισβήτητα, ο Ελευθέριος Βενιζέλος (1864-1936) δεσπόζει ως μία από τις πλέον εμβληματικές πολιτικές φυσιογνωμίες στη σύγχρονη ελληνική ιστορία. Η διαδρομή του, από τις Μουρνιές…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ