
Η BHP, ένας κολοσσός στον τομέα της ενέργειας και των εξορύξεων, δοκιμάζει την χρήση drones προκειμένου να επιταχύνει τις δραστηριότητές της. Η εταιρεία σκοπεύει να αναπτύξει μικρά μη επανδρωμένα αεροσκάφη για να παίρνουν μετρήσεις του βυθίσματος και να επιθεωρούν τα αμπάρια σε γιγάντια φορτηγά πλοία καθώς αυτά περιμένουν να φορτώσουν, αντί να στέλνει επιθεωρητές για το συγκεκριμένο σκοπό.
Ο κ. Rashpal Bhatti, VP of Marketing Freight στην BHP ανέφερε: “Η διαδικασία επιθεώρησης των αμπαριών αφορά πλοία τα οποία έχουν πέντε έως εννέα αμπάρια τα οποία ελέγχει κάποιος κατεβαίνοντας σκάλες. Ο επιθεωρητής πρέπει να είναι σωματικά κατάλληλος, να χρησιμοποιεί προστασία έναντι πτώσεων και να μεταφέρει μετρητή οξυγόνου για να βεβαιωθεί ότι υπάρχει επαρκής αέρας μέσα στο αμπάρι. Επιπλέον για την όλη διαδικασία χρειάζεται πολύς χρόνος.” Η BHP αναμένει ότι η επιθεώρηση των πλοίων με τη χρήση drones θα μπορούσε να μειώσει τον απαιτούμενο χρόνο μέχρι και κατά τρία τέταρτα. Επιπλέον, ο κ. Bhatti πιστεύει ότι αισθητήρες που έχουν τοποθετηθεί στα drones θα μπορούσαν να ανιχνεύσουν πράγματα που οι άνθρωποι δεν θα μπορούσαν, όπως “ρωγμές ή άλλες συγκεκριμένες παραμέτρους που δεν μπορούν να παρατηρηθούν με γυμνό μάτι”.
Η BHP ναυλώνει πλοία τα οποία πραγματοποιούν περίπου 1.500 δρομολόγια μεταφοράς ξηρού φορτίου, κάτι που αντιστοιχεί σε 300 εκατομμύρια τόνους φορτίου ετησίως, δίνοντάς της μια σημαντική θέση στην παγκόσμια αγορά. Ο όγκος των δραστηριοτήτων της σημαίνει ότι μικρές βελτιστοποιήσεις σε κάθε διαδικασία φόρτωσης – όπως και ο περιορισμός των χρόνων επιθεώρησης – θα μπορούσαν να μεταφραστούν σε μεγάλες αποταμιεύσεις.
Η εταιρεία έχει ήδη μεγάλη εμπειρία στην χρήση των drones στις δραστηριότητές της. Τα χρησιμοποιεί στα ανθρακωρυχεία της στο Queensland της Αυστραλίας για επιτόπιες έρευνες, έλεγχους ασφαλείας, παρακολούθηση της κυκλοφορίας και για τη μέτρηση των αποθεμάτων. Ακόμη, χρησιμοποιεί drones για την πραγματοποίηση επιθεωρήσεων στις εγκαταστάσεις επεξεργασίας πετρελαίου και αερίου που διαθέτει.
Φωτό: ΑΠΕ- ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εντυπωσιακή πορεία κατέγραψε η ΟΛΠ Α.Ε. για το οικονομικό έτος 2024, παρουσιάζοντας νέα ιστορικά υψηλά σε έσοδα, κερδοφορία και προτεινόμενο μέρισμα, κατά την ετήσια…
Στην ενίσχυση των παγκόσμιων αλυσίδων εφοδιασμού με βιώσιμο τρόπο επενδύει ο κολοσσός της liner ναυτιλίας CMA CGM. Ειδικότερα, η CEVA Logistics του ομίλου εγκαινιάζει…
Το Ιράκ αναμένεται να ρίξει ταχύτητα στις εξαγωγές πετρελαίου τις ερχόμενες εβδομάδες. Ειδικότερα, όπως αναφέρει δημοσίευμα του Reuters, το Ιράκ προβλέπεται πως θα εξάγει…
Ανάσα για το θαλάσσιο εμπόριο αποτελεί η πρόσφατη «εκεχειρία» μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε πρόσφατη ανάλυσή της η Xeneta, το παράθυρο…
Η ηλεκτροπαραγωγή της Νότιας Κορέας βασίζεται σε ιδιαίτερα σημαντικό βαθμό στην πυρηνική ενέργεια, με το 2024 να αποτελεί έτος-σταθμό. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα…
Αύξηση 2,9% σημείωσαν οι πωλήσεις των αυτοκινήτων στην Ελλάδα τον Απρίλιο εφέτος. Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, τον συγκεκριμένο μήνα κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 24.404…
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα δεδομένα της EMSA για το εργατικό δυναμικό στη θάλασσα. Η στατιστική επισκόπηση που παρουσιάζεται σε σχετική έκθεση βασίζεται σε δεδομένα που…
Η αμερικανική πίεση στις εξαγωγές πετρελαίου της Βενεζουέλας έχει προκαλέσει σκοπέλους και για τους Κινέζους εισαγωγείς, οι οποίοι εμφανίζονται διστακτικοί στο να συνεχίσουν να…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ