
Το τρέχον έτος φαίνεται πως θα κλείσει με χαμόγελα στην Airbus, η οποία βλέπει τον κατάλογο με τις παραγγελίες για την οικογένεια των αεροσκαφών A320neo να αυξάνεται συνεχώς. Συγκεκριμένα, στα τέλη Σεπτεμβρίου ο συνολικός αριθμός παραγγελιών για αεροσκάφη Α320neo άγγιξε τις 6.178. Πρόκειται για παραγγελίες που δόθηκαν από 103 πελάτες.
Στις αεροπορικές εταιρείες που έχουν επιλέξει το πλέον ευπώλητο επιβατικό αεροσκάφος του ευρωπαϊκού κατασκευαστή, το A320neo, και έχουν δώσει τις μεγαλύτερες παραγγελίες, συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων οι χαμηλού κόστους εταιρείες: η μαλαισιανή Air Asia με 404 παραγγελίες, η ευρωπαϊκή Wizzair με 256 παραγγελίες, η αμερικάνικη Frontier Airlines με 214 παραγγελίες, η ινδονησιακή Lion Air με 178 παραγγελίες και η Easy Jet με 130 παραγγελίες.
Αλλά μεγάλες παραγγελίες έχουν καταχωρήσει και μη χαμηλού κόστους αεροπορικές, με τις μεγαλύτερες να έχουν δοθεί από: τη μαλαισιανή Air Asia με 404 παραγγελίες, τις αμερικανικές American και Delta Airlines, με παραγγελία 100 αεροσκαφών για έκαστη εταιρεία, την Lufthansa με 107 παραγγελίες. Αξίζει να σημειωθεί ότι στις αρχές του καλοκαιριού και η Aegean Airlines υπέγραψε συμφωνία για αγορά 30 αεροσκαφών της οικογένειας A320neo.
Ωστόσο, η μάχη Airbus – Boeing για το ποιος κατασκευαστής θα κόψει το φετινό νήμα ως προς το τίμημα των συνολικών παραγγελιών καλά κρατεί, με την αμερικανική Boeing να μοιάζει να έχει το προβάδισμα σύμφωνα με το ειδησεoγραφικό πρακτορείο Reuters. Και το προβάδισμα φαίνεται πως οφείλεται στην οικογένεια αεροσκαφών μονού διαδρόμου 737 MAX της Boeing, που αποδεικνύονται το ισχυρό χαρτί και πλέον ευπώλητη οικογένεια αεροσκαφών της αμερικανικής εταιρείας.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ