
Τις εκτιμήσεις της για την πορεία της αγοράς των containerships τα επόμενα πέντε έτη εξέδωσε η Drewry την Πέμπτη 4 Οκτωβρίου.
Επιγραμματικά οι εκτιμήσεις αυτές για την ζήτηση για containers παρουσιάζονται «υποβαθμισμένες» λόγω των δυσοίωνων προοπτικών για την ανάπτυξη της παγκόσμιας οικονομίας αλλά και της έντονης κλιμάκωσης των εμπορικών διενέξεων.
Σημειώνεται ότι η Drewry στην αμέσως προηγούμενη έρευνά της εκτιμούσε ότι η εν λόγω αγορά θα βρεθεί σε απόλυτη ισορροπία το 2022. Είναι επίσης χαρακτηριστικό ότι καθ’ όλη τη διάρκεια του 2018 η αγορά των containerships παρουσιάζει αρκετά σκαμπανεβάσματα καθώς κατά το α’ και γ’ τρίμηνο γνώρισε ισχυρή ανάπτυξη ενώ κατά το β’ τρίμηνο του έτους η απόδοση της αγοράς κρίνεται απογοητευτική. Το πως θα κινηθεί η αγορά των containerships το δ’ τρίμηνο εξαρτάται εν πολλοίς από την κόντρα ΗΠΑ–Κίνας, αναφέρει η Drewry.
Σε ότι αφορά την προσφορά, η μεγαλύτερη του αναμενόμενου αύξηση των παραγγελιών νεότευκτων σε συνδυασμό με τις λιγότερες διαλύσεις κυρίως κατά το β’ τρίμηνο, έχουν ωθήσει την Drewry να αυξήσει οριακά τις προβλέψεις της για το ρυθμό ανάπτυξης του παγκόσμιου στόλου containerships για το τρέχον έτος.
Τέλος επισημαίνεται ότι οι προοπτικές της Drewry για την ναυλαγορά και την κερδοφορία του κλάδου για το 2018 και το 2019 παρουσιάζονται αμετάβλητες από τις προηγούμενες εκτιμήσεις, παρά τις δυσοίωνες προοπτικές για το διεθνές εμπόριο αλλά και την εκτιμώμενη αύξηση της προσφοράς containerships.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ