
 
															 
															Καθώς η ημερομηνία εφαρμογής του κανονισμού για την περιεκτικότητα σε θείο (0,50%) των καυσίμων ναυτιλίας πλησιάζει, ένα από τα λίγα πράγματα πάνω στα οποία συμφωνεί η ναυτιλιακή βιομηχανία είναι η αυξημένη αβεβαιότητα γύρω από την εφαρμογή του εν λόγω κανονισμού.
Η Chevron Marine Lubricants πιστεύει πως η μόνη απάντηση σε αυτή την αβεβαιότητα είναι η ευελιξία, και βασιζόμενη σε αυτή τη φιλοσοφία ανανέωσε την γκάμα των προϊόντων της ενόψει του νέου κανονισμού του ΙΜΟ που τίθεται σε ισχύ το 2020.
O Ian Thurloway, Brand and Marketing Manager της Chevron Marine Lubricants, αναφέρει: «Στόχος είναι να παρέχουμε στους πελάτες μας τα λιπαντικά που επιθυμούν, όταν εκείνοι τα θέλουν, παρέχοντας την ευελιξία που απαιτείται όσον αφορά τους τύπους των καυσίμων που θα είναι διαθέσιμα στο μέλλον. Γι’ αυτό το σκοπό, έχουμε αλλάξει τα προϊόντα μας ώστε να παρέχουμε την ευελιξία που θα χρειάζεται ο ναυτιλιακός κλάδος μετά το 2020. Οι αλλαγές που εφαρμόσαμε δεν περιορίζονται όμως μόνο στη σύσταση των λιπαντικών. ‘Εχουμε αλλάξει τον τρόπο που διανέμουμε, αποθηκεύουμε και αναμειγνύουμε τα προϊόντα μας, έτσι ώστε αυτά να μας παρέχουν την απαραίτητη ευελιξία ώστε να ανταποκριθούμε στις πραγματικές ανάγκες των πελατών. Η κινητήρια δύναμη πίσω από όλο αυτό είναι ότι θέλουμε να είμαστε σίγουροι πως οποιονδήποτε δρόμο και αν διαλέξουν σχετικά με τον επερχόμενο κανονισμό του ΙΜΟ οι πελάτες μας, θα είναι καλυμμένοι από μεριάς επιλογών και αξιοπιστίας.»
Σε ό,τι αφορά τα λιπαντικά που θα χρησιμοποιούνται στο μέλλον, ο κ. Thurloway πιστεύει πως τα πλοία που θα επιχειρούν σε Emissions Control Areas (ECAs) θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν καύσιμο με περιεκτικότητα σε θείο 0.1% και θα χρησιμοποιούν λιπαντικά με 25ΒΝ ή με 40ΒΝ. ‘Εξω από τις ECAs τα πλοία που θα χρησιμοποιούν καύσιμα περιεκτικότητας 0,50% σε θείο, θα χρησιμοποιούν προϊόντα με 40ΒΝ. Τέλος, τα πλοία που θα είναι εξοπλισμένα με scrubbers και θα μπορούν να συνεχίσουν να καίνε HSFO, θα χρησιμοποιούν λιπαντικά με 100ΒΝ ή 140ΒΝ.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στο τηλ. 210- 9473000
Φωτό: chevronmarineproducts.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε εκδήλωση της «Πρωτοβουλίας 21», στις 20 Οκτωβρίου 2025 στο Μέγαρο Μουσικής, όπου έγινε απολογισμός των δράσεων που υλοποιήθηκαν κατά τη…

Με αριθμό μελών-ρεκόρ, αυξημένο παγκόσμιο αποτύπωμα και ανανεωμένη εστίαση στις μελλοντικές προτεραιότητες του κλάδου, η INTERCARGO γιορτάζει φέτος τα 45 έτη από την ίδρυσή…

Με τη σημασία των κρίσιμων μετάλλων για την παγκόσμια οικονομία να αυξάνεται ραγδαία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και οι ΗΠΑ ενώνουν τις δυνάμεις τους…

Πρόσφατα, το bulk carrier ονόματι «MV Veracity» παραδόθηκε στη Sea Pioneer από το ναυπηγείο Oshima Shipbuilding Co. της Ιαπωνίας. Τόσο η παράδοση του πλοίου,…

Η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά εκκίνησε μια διαδικασία διαβούλευσης με εκπροσώπους της ναυτιλιακής βιομηχανίας για τον εντοπισμό πιθανών εταίρων που ενδιαφέρονται να αναπτύξουν…

Τον Σεπτέμβριο του 2025 διενεργήθηκαν ανά τον κόσμο συνολικά 6.777 επιθεωρήσεις κράτους λιμένα, οι οποίες οδήγησαν σε 178 κρατήσεις, με 20.209 καταγεγραμμένες ελλείψεις και…

Υπό το πρίσμα των πρόσφατων εξελίξεων γύρω από το NZF, οργανισμοί της ναυτιλίας επιβεβαίωσαν εκ νέου την υποστήριξή τους προς τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό…

Μια σημαντική κορυφή κατέκτησε στις 29 Οκτωβρίου η Nvidia, γεγονός που αναδεικνύει το διαρκώς αυξανόμενο ενδιαφέρον για μετοχές εταιρειών τεχνητής νοημοσύνης. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ