
Καθώς η ημερομηνία εφαρμογής του κανονισμού για την περιεκτικότητα σε θείο (0,50%) των καυσίμων ναυτιλίας πλησιάζει, ένα από τα λίγα πράγματα πάνω στα οποία συμφωνεί η ναυτιλιακή βιομηχανία είναι η αυξημένη αβεβαιότητα γύρω από την εφαρμογή του εν λόγω κανονισμού.
Η Chevron Marine Lubricants πιστεύει πως η μόνη απάντηση σε αυτή την αβεβαιότητα είναι η ευελιξία, και βασιζόμενη σε αυτή τη φιλοσοφία ανανέωσε την γκάμα των προϊόντων της ενόψει του νέου κανονισμού του ΙΜΟ που τίθεται σε ισχύ το 2020.
O Ian Thurloway, Brand and Marketing Manager της Chevron Marine Lubricants, αναφέρει: «Στόχος είναι να παρέχουμε στους πελάτες μας τα λιπαντικά που επιθυμούν, όταν εκείνοι τα θέλουν, παρέχοντας την ευελιξία που απαιτείται όσον αφορά τους τύπους των καυσίμων που θα είναι διαθέσιμα στο μέλλον. Γι’ αυτό το σκοπό, έχουμε αλλάξει τα προϊόντα μας ώστε να παρέχουμε την ευελιξία που θα χρειάζεται ο ναυτιλιακός κλάδος μετά το 2020. Οι αλλαγές που εφαρμόσαμε δεν περιορίζονται όμως μόνο στη σύσταση των λιπαντικών. ‘Εχουμε αλλάξει τον τρόπο που διανέμουμε, αποθηκεύουμε και αναμειγνύουμε τα προϊόντα μας, έτσι ώστε αυτά να μας παρέχουν την απαραίτητη ευελιξία ώστε να ανταποκριθούμε στις πραγματικές ανάγκες των πελατών. Η κινητήρια δύναμη πίσω από όλο αυτό είναι ότι θέλουμε να είμαστε σίγουροι πως οποιονδήποτε δρόμο και αν διαλέξουν σχετικά με τον επερχόμενο κανονισμό του ΙΜΟ οι πελάτες μας, θα είναι καλυμμένοι από μεριάς επιλογών και αξιοπιστίας.»
Σε ό,τι αφορά τα λιπαντικά που θα χρησιμοποιούνται στο μέλλον, ο κ. Thurloway πιστεύει πως τα πλοία που θα επιχειρούν σε Emissions Control Areas (ECAs) θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν καύσιμο με περιεκτικότητα σε θείο 0.1% και θα χρησιμοποιούν λιπαντικά με 25ΒΝ ή με 40ΒΝ. ‘Εξω από τις ECAs τα πλοία που θα χρησιμοποιούν καύσιμα περιεκτικότητας 0,50% σε θείο, θα χρησιμοποιούν προϊόντα με 40ΒΝ. Τέλος, τα πλοία που θα είναι εξοπλισμένα με scrubbers και θα μπορούν να συνεχίσουν να καίνε HSFO, θα χρησιμοποιούν λιπαντικά με 100ΒΝ ή 140ΒΝ.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στο τηλ. 210- 9473000
Φωτό: chevronmarineproducts.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Μία νέα αεροπορική σύνδεση μεταξύ του Los Angeles International Airport (LAX) και της Αθήνας (ATH), εγκαινίασε η Norse Atlantic διευρύνοντας το υπερατλαντικό δίκτυό της.…
Με βραδύ ρυθμό έχει εκκινήσει το 2025 για τις εξαγωγές θερμικού άνθρακα της Ινδονησίας, καθώς η ζήτηση από την Κίνα και την Ινδία ‒τους…
Θετικές διαφαίνονται οι ενδείξεις για τις εξαγωγές σόγιας της Βραζιλίας προς την Κίνα, καθώς η τελευταία προέβη σε άρση ορισμένων πρότερων μέτρων. Συγκεκριμένα, το…
Οι αμερικανικές εξαγωγές LNG συνεχίζουν να σκαρφαλώνουν σε νέα υψηλά. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη ανάρτηση της Kpler στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι αμερικανικές εξαγωγές…
Με την ενσωμάτωση συστοιχιών μπαταριών υψηλής ισχύος, το νέο φεριμπότ της Scandlines αποτελεί ένα ακόμα παράδειγμα πλοίου μηδενικών εκπομπών. Το πλοίο, σχεδιασμένο εξαρχής για…
Επιβραδύνθηκε σημαντικά ο ρυθμός ανόδου του πληθωρισμού τον Απρίλιο εφέτος, καθώς αυξήθηκε 2%, από 2,4% τον Μάρτιο και έναντι αύξησης 3,1% που σημειώθηκε επίσης…
Στην πρώτη γραμμή των τεχνολογικών εξελίξεων βρίσκεται για μία ακόμα φορά η ναυπηγική βιομηχανία της Νότιας Κορέας, καθώς η κυβέρνηση της χώρας προανήγγειλε την…
Σε ασφυκτικό κλοιό για τις αποστολές χάλυβα της Κίνας φαίνεται να εξελίσσεται το «κύμα» προστατευτισμού που πλήττει την παγκόσμια οικονομία μετά την κλιμάκωση του…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ