
Καθώς η ημερομηνία εφαρμογής του κανονισμού για την περιεκτικότητα σε θείο (0,50%) των καυσίμων ναυτιλίας πλησιάζει, ένα από τα λίγα πράγματα πάνω στα οποία συμφωνεί η ναυτιλιακή βιομηχανία είναι η αυξημένη αβεβαιότητα γύρω από την εφαρμογή του εν λόγω κανονισμού.
Η Chevron Marine Lubricants πιστεύει πως η μόνη απάντηση σε αυτή την αβεβαιότητα είναι η ευελιξία, και βασιζόμενη σε αυτή τη φιλοσοφία ανανέωσε την γκάμα των προϊόντων της ενόψει του νέου κανονισμού του ΙΜΟ που τίθεται σε ισχύ το 2020.
O Ian Thurloway, Brand and Marketing Manager της Chevron Marine Lubricants, αναφέρει: «Στόχος είναι να παρέχουμε στους πελάτες μας τα λιπαντικά που επιθυμούν, όταν εκείνοι τα θέλουν, παρέχοντας την ευελιξία που απαιτείται όσον αφορά τους τύπους των καυσίμων που θα είναι διαθέσιμα στο μέλλον. Γι’ αυτό το σκοπό, έχουμε αλλάξει τα προϊόντα μας ώστε να παρέχουμε την ευελιξία που θα χρειάζεται ο ναυτιλιακός κλάδος μετά το 2020. Οι αλλαγές που εφαρμόσαμε δεν περιορίζονται όμως μόνο στη σύσταση των λιπαντικών. ‘Εχουμε αλλάξει τον τρόπο που διανέμουμε, αποθηκεύουμε και αναμειγνύουμε τα προϊόντα μας, έτσι ώστε αυτά να μας παρέχουν την απαραίτητη ευελιξία ώστε να ανταποκριθούμε στις πραγματικές ανάγκες των πελατών. Η κινητήρια δύναμη πίσω από όλο αυτό είναι ότι θέλουμε να είμαστε σίγουροι πως οποιονδήποτε δρόμο και αν διαλέξουν σχετικά με τον επερχόμενο κανονισμό του ΙΜΟ οι πελάτες μας, θα είναι καλυμμένοι από μεριάς επιλογών και αξιοπιστίας.»
Σε ό,τι αφορά τα λιπαντικά που θα χρησιμοποιούνται στο μέλλον, ο κ. Thurloway πιστεύει πως τα πλοία που θα επιχειρούν σε Emissions Control Areas (ECAs) θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν καύσιμο με περιεκτικότητα σε θείο 0.1% και θα χρησιμοποιούν λιπαντικά με 25ΒΝ ή με 40ΒΝ. ‘Εξω από τις ECAs τα πλοία που θα χρησιμοποιούν καύσιμα περιεκτικότητας 0,50% σε θείο, θα χρησιμοποιούν προϊόντα με 40ΒΝ. Τέλος, τα πλοία που θα είναι εξοπλισμένα με scrubbers και θα μπορούν να συνεχίσουν να καίνε HSFO, θα χρησιμοποιούν λιπαντικά με 100ΒΝ ή 140ΒΝ.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στο τηλ. 210- 9473000
Φωτό: chevronmarineproducts.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…

Την περαιτέρω εμβάθυνση του αποτυπώματός της στην ινδική αγορά δρομολογεί η Amazon, ανακοινώνοντας νέο επενδυτικό πλάνο ύψους άνω των $35 δισ. με ορίζοντα το…

Η Ελλάδα δημιουργεί τον δικό της στόλο μικροδορυφόρων. Η χώρα κάνει το επόμενο βήμα στη διαστημική τεχνολογία, υλοποιώντας ένα πρόγραμμα μικροδορυφόρων που προβλέπει την…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Ένα πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου σε λιμάνι της ουκρανικής επαρχίας της Οδησσού υπέστη ζημιές και τυλίχθηκε στις φλόγες μετά από ρωσική επίθεση που σημειώθηκε…

O Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είχε σήμερα, Παρασκευή, συνάντηση με τον Ρώσο ομόλογό του Βλαντίμιρ Πούτιν στην πρωτεύουσα Ασκαμπάτ του Τουρκμενιτστάν στο περιθώριο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ