
Η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από τον πιο πολυσύχναστο λιμένα του κόσμου, εκείνον της Σαγκάης, εκτιμάται ότι έχει αυξηθεί κατά 5.000 φορές συγκριτικά με το 1978, χρονιά που η κυβέρνηση της Κίνας ξεκίνησε να εφαρμόζει την μεταρρυθμιστική της πολιτική και το άνοιγμα της οικονομίας της.
Κατά τη διάρκεια του 2017 ο λιμένας της Σαγκάης διαχειρίστηκε περίπου 40,23 εκατ. TEUs, αύξηση κατά 7.951 TEUs, σε σχέση με το 1978.
Τα παραπάνω στοιχεία αντιπροσωπεύουν μία ετήσια αύξηση της τάξεως του 24% κατά μέσο όρο στον όγκο των διακινούμενων φορτίων από το λιμένα της Σαγκάης, ο οποίος αποτελεί τον μεγαλύτερο λιμένα διαχείρισης containers των τελευταίων οκτώ ετών.
Ο κ. Chen Xuyuan, πρόεδρος της εταιρείας Shanghai International Port, η οποία διαχειρίζεται όλους τους τερματικούς σταθμούς διακίνησης containers και ξηρών φορτίων του λιμένα της Σαγκάης, απέδωσε την ταχεία αύξηση της διακίνησης των φορτίων στην οικονομική ανάπτυξη που παρατηρείται στην χώρα τα τελευταία σαράντα χρόνια.
Από το 1978 έως και το 2017 το ΑΕΠ της Κίνας αυξήθηκε σε ετήσια βάση κατά 9,5% περίπου, συγκριτικά με το 2,9% του παγκόσμιου ΑΕΠ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lympousakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ