
Το Βιετνάμ φαίνεται πως αναδεικνύεται στον τρίτο κορυφαίο εξαγωγέα ρυζιού παγκοσμίως καθώς τους πρώτους οχτώ μήνες του έτους απέστειλε στο εξωτερικό 4,53 εκατ. τόνους ρυζιού με τα έσοδα για τους εγχώριους παραγωγούς να ξεπερνούν τα $2,29 δις.
Σύμφωνα με το υπουργείο Γεωργίας και Αγροτικής Ανάπτυξης του Βιετνάμ, οι εξαγωγές ρυζιού από τη χώρα κατέγραψαν αύξηση 10,5% σε όρους όγκου και 26,5% σε όρους αξίας σε ετήσια βάση. Κατά το εν λόγω διάστημα, η Κίνα παρέμεινε ο κορυφαίος προορισμός για το βιετναμέζικο ρύζι (1 εκατ. τόνοι), ενώ ακολούθησαν η Ινδονησία (770.000 τόνοι), οι Φιλιππίνες (610.000 τόνοι) και η Μαλαισία (396.000 τόνοι).
Πέραν των προαναφερθέντων παραδοσιακών εισαγωγέων ρυζιού του Βιετνάμ, η Τουρκία κατέγραψε κατά το διάστημα Ιανουαρίου- Αυγούστου αύξηση των εισαγωγών κατά 449%, η Γαλλία +254,3%, η Πολωνία +204,6% και το Ιράκ +164,6%.
Τέλος σημειώνεται ότι η Ινδία και Ταϊλάνδη αποτελούν τους κορυφαίους εξαγωγείς ρυζιού παγκοσμίως πάνω από το Βιετνάμ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 30 Μαΐου έλαβε χώρα η παράδοση του «Kohzan Maru VII», του πρώτου πλοίου μεταφοράς μεθανόλης διπλού καυσίμου, το οποίο εισέρχεται σε συμβόλαιο μακράς…
Η Ουκρανία θα χρειαστεί τουλάχιστον €500 εκατ. για να ανοικοδομήσει τις σημαντικότερες εγκαταστάσεις υποδομών στα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας που καταστράφηκαν ολοσχερώς μετά τις…
H ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας προβλέπεται να παραμείνει ανθεκτική, με το ΑΕΠ να αυξάνεται 2% το 2025 και 2,1% το 2026, χάρη στις επενδύσεις…
Μετά την ανακοίνωση του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ για την επιβολή δασμών 50% σε όλες τις εισαγωγές χάλυβα, εντείνονται οι ανησυχίες για τις επιπτώσεις αυτής…
Σε συμφωνία για τη σύσταση κοινοπραξίας που θα πρωταγωνιστήσει στη θαλάσσια μεταφορά υγροποιημένου αερίου κατέληξαν οι Solvang ASA και ένα fund που διαχειρίζεται η…
Με σταθερό βήμα προς ένα βιώσιμο μέλλον, το λιμάνι της Κλαϊπέντα θέτει νέα πρότυπα όχι μόνο για τη λιμενική βιομηχανία της Λιθουανίας αλλά και…
Το outlook της αγοράς δεξαμενόπλοιων παραμένει θολό, με πληθώρα διαφορετικών παραγόντων να επιδρούν στη ζήτηση. Ειδικότερα, όπως αναφέρει έκθεση της ναυλομεσιτικής Gibson, ο σκοτεινός…
Η αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας αποτελεί κρίσιμο πυλώνα της παγκόσμιας στρατηγικής για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Ωστόσο, η πράσινη μετάβαση, δεν μπορεί να επιτευχθεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ