Θετικές εμφανίζονται οι προβλέψεις της Cosco Shipping Energy Transportation (CSET) αναφορικά με την μελλοντική πορεία στην αγορά των tankers.
Η επερχόμενη εφαρμογή του sulphur cap εκτιμάται ότι θα αυξήσει σημαντικά, σύμφωνα με την CSET, το λειτουργικό κόστος στα μεγαλύτερα σε ηλικία πλοία οδηγώντας τα εκτός αγοράς, γεγονός που θα συμβάλει στην ανανέωση του στόλου των δεξαμενόπλοιων παγκοσμίως.
Την ίδια ώρα υπολογίζεται ότι θα σημειωθεί σημαντική άνοδος στις τιμές ναυπήγησης δεξαμενόπλοιων συμβάλλοντας στον περιορισμό παραγγελιών για νέα πλοία αλλά και στην μερική αποκατάσταση της ισορροπίας μεταξύ προσφοράς και ζήτησης στην εν λόγω αγορά.
Ενδεικτικά η CSET αναφέρει ότι οι τιμές ναυπήγησης VLCCs αυξήθηκαν κατά 10%, από $81,5 εκατ./ανά πλοίο τον Δεκέμβριο του 2017 σε $90 εκατ. τον Ιούλιο του 2018.
Αναφορικά με την αγορά των πλοίων μεταφοράς LNG, αγορά στην οποία δραστηριοποιείται η CSET καθώς διαθέτει έξι LNG carriers, εκτιμάται ότι θα καταγραφεί και εκεί ανοδική πορεία, ενώ αναμένεται ότι μέχρι το 2020 θα παρατηρηθεί υπερπροσφορά στην χωρητικότητα των πλοίων.