
Δύο κορυφαίοι ευρωπαϊκοί αερομεταφορείς, η British Airways και η Air France ενημέρωσαν το κοινό τους την Πέμπτη 23 Αυγούστου ότι από τον επόμενο μήνα διακόπτουν τις πτήσεις τους προς το Ιράν καθώς τα δρομολόγια προς την Τεχεράνη αυτή την στιγμή δεν είναι «εμπορικά βιώσιμα», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά.
Όπως τονίζεται στις σχετικές ανακοινώσεις και των δύο, η απόφαση αυτή αποτελεί απόρροια των αμερικανικών κυρώσεων οι οποίες έχουν επιφέρει μια ραγδαία υποτίμηση του ιρανικού νομίσματος, Ριάλ, καθιστώντας έτσι σχεδόν ανέφικτη την μετακίνηση των Ιρανών εκτός χώρας.
Υπενθυμίζεται ότι ο βρετανικός κολοσσός είχε προβεί στην επανέναρξη εκτέλεσης δρομολογίων προς την Τεχεράνη δύο χρόνια πριν μετά από ένα διάστημα τεσσάρων ετών όπου είχε διακοπεί η αεροπορική σύνδεση με το Λονδίνο.
Παράλληλα τονίζεται ότι η τελευταία πτήση της British Airways προς την Τεχεράνη είναι προγραμματισμένη για τις 22 Σεπτεμβρίου ενώ η τελευταία πτήση από την ιρανική πρωτεύουσα θα πραγματοποιηθεί την αμέσως επόμενη ημέρα στις 23 Σεπτεμβρίου.
Από την άλλη πλευρά η Air France, η οποία από την αρχή του τρέχοντος μήνα έχει μειώσει τη συχνότητα πτήσεων προς το Ιράν από τρεις την εβδομάδα σε μία, θα «πετάξει» για τελευταία φορά προς την Τεχεράνη, στις 18 Σεπτεμβρίου. Aξίζει να τονιστεί ότι και η KLM ανακοίνωσε ότι σταματά τις πτήσεις της προς το Ιράν.
Τέλος επισημαίνεται ότι μετά την επιβολή των αμερικανικών κυρώσεων, η ανησυχία στις τάξεις του επιχειρηματικού κόσμου του Ιράν φαίνεται πως εντείνεται καθώς εταιρείες-κολοσσοί όπως η γαλλική Total, η γερμανική Allianz και η δανική Maersk έχουν προαναγγείλει την παύση των δραστηριοτήτων τους στην χώρα της Μέσης Ανατολής.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ