
Σημαντικές βελτιώσεις αναμένονται στο λιμάνι του North Sea στην περιοχή της Ζηλανδίας αφού είναι προ των πυλών η κατασκευή ενός νέου τερματικού σταθμού καθώς επίσης και ενός ηλιακού πάρκου.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, το λιμάνι του North Sea, το οποίο καλύπτει μια περιοχή 60 χλμ που εκτείνεται από το Vlissingen της Ολλανδίας έως τη Γάνδη του Βελγίου, θα συνεργαστεί με την ArcelorMittal, την Participatiemaatschappij Vlaanderen (PMV) και την Euroports για την υλοποίηση του εν λόγω έργου.
Επισημαίνεται ότι το project θα αποτελέσει την πρώτη καλυμμένη αποβάθρα φόρτωσης της Γάνδης. Αρχικά ο τερματικός σταθμός θα χρησιμεύει για την αποθήκευση και τις εξαγωγές υλικών χάλυβα της ArcelorMittal προς ξένες αγορές. Τονίζεται ότι η αποθήκη του τερματικού θα έχει τη δυνατότητα αποθήκευσης έως και 60.000 τόνων εμπορευμάτων, ενώ θα διαθέτει και τρεις αυτοματοποιημένους γερανούς για την φόρτωση και την εκφόρτωση τους.
Η Euroports, η οποία κατέχει ήδη 26 τερματικούς σταθμούς στην Ευρώπη, θα παράσχει δύο γερανούς για τη φόρτωση και την εκφόρτωση πλοίων και η συμμετοχή της στο project θα αποτελέσει αυτόματα σημαντική επέκταση των υπηρεσιών της στη βιομηχανία χάλυβα και μετάλλων.
Παράλληλα ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι με την κατασκευή του νέου τερματικού θα ενισχυθούν οι δυνατότητες διαχείρισης φορτίων στον λιμένα North Sea με αποτέλεσμα οι μεταφορές εμπορευμάτων μέσω φορτηγών να μειωθούν αισθητά. Η κατασκευή αναμένεται να ξεκινήσει το 2018 και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί στα μέσα του 2020.
Τον περασμένο Μάιο ξεκίνησε επίσης και η κατασκευή του μεγαλύτερου ηλιακού πάρκου στην Ολλανδία. Συγκεκριμένα 40.000 ηλιακά πάνελ θα τοποθετηθούν στο 38 εκταρίων Solarpark Scaldia, το οποίο βρίσκεται στην λιμενική περιοχή Vlissingen του λιμένα North Sea. Εκτιμάται ότι το «πράσινο» αυτό project θα παράγει κατά μέσο όρο 51.000 MWh ετησίως, το οποίο ισούται σε αριθμό με την κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος 14.000 νοικοκυριών.
Φωτό: northseaport.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η αγορά πετρελαίου επιδεικνύει τάσεις σταθεροποίησης, με τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης του Brent να διαμορφώνονται σήμερα στα $62,14 και του WTI στα $58,05/βαρέλι, διατηρώντας…

Την οριστική ολοκλήρωση της στρατηγικής κίνησης για την απόκτηση ισχυρού μειοψηφικού ποσοστού στην TORM ανακοίνωσε η Hafnia Limited, επισφραγίζοντας και τυπικά τη συμφωνία αγοραπωλησίας…

Η επιστροφή στη θαλάσσια αρτηρία της Ερυθράς Θάλασσας σε σύντομο σχετικά χρονικό διάστημα διαφαίνεται πιο πιθανή μέρα με τη μέρα, σύμφωνα με την ΒΙΜCO,…

Κάλεσμα προς τα εγχώρια ναυπηγεία να καταθέσουν προτάσεις για τη ναυπήγηση έως τεσσάρων product tankers διπλού καυσίμου απηύθυνε πρόσφατα η Shipping Corporation of India…

Η εντυπωσιακή αύξηση των ροών ρωσικού αερίου μέσω αγωγών προς την Κίνα αδυνατεί να μεταφραστεί σε ισοδύναμο οικονομικό όφελος για τη Μόσχα –σύμφωνα με…

Η DHL Global Forwarding και η CMA CGM κάνουν ένα σημαντικό βήμα προς την αποανθρακοποίηση των παγκόσμιων μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων. Οι δύο εταιρείες συμφώνησαν να…

Η δευτερογενής αγορά ξηρού φορτίου το 2025 χαρακτηρίζεται από ισχυρή ρευστότητα, με τους Έλληνες πλοιοκτήτες ωστόσο να κινούνται με σαφή διάθεση ποιοτικής αναδιάρθρωσης και…

Άνοδο των εσόδων από τις εξαγωγές εμπορευμάτων βλέπει η Αυστραλία για το 2026, καθώς συνεχίζεται το ράλι του χρυσού και το σιδηρομετάλλευμα αποδεικνύεται ανθεκτικό,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ