
Παρά την ανάκαμψη που παρατηρήθηκε το περασμένο έτος στην αγορά των ναύλων που αφορούν τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, οι επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στη συγκεκριμένη αγορά δεν έχουν αποφέρει τις αναμενόμενες οικονομικές αποδόσεις.
Το 2017 τα lease rates που αφορούν τον εξειδικευμένο εξοπλισμό στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατέγραψαν αύξηση κατά 50% και επιδρούν στα οικονομικά αποτελέσματα των εταιρειών.
Όπως δήλωσε ο κ. Andrew Foxcroft, επικεφαλής αναλυτής της Drewry, παρόλο που οι τα οικονομικά αποτελέσματα στη συγκεκριμένη αγορά παρουσίασε ευοίωνα και θετικά σημάδια το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, ωστόσο δεν αναμένεται να διατηρηθούν τελικά στα ίδια επίπεδα.
Αναφορικά με το μέλλον, όπως αναφέρεται στην σχετική έκθεση της Drewry, οι εμπορικές ροές θα σημειώσουν βελτίωση και θα καταγραφεί επιβράδυνση στον ρυθμό αύξησης των νεότευκτων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων οπότε αναμένονται και πάλι καλύτερες μέρες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…

Το 2025 εξελίχθηκε σε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου συνολικά, ωστόσο ο τομέας των Panamaxes κινήθηκε σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ