
H MAN Energy Solutions έχει κερδίσει μια παραγγελία για την προμήθεια συστημάτων πρόωσης για δύο νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 2.525-teu το καθένα, τα οποία πρόκειται να ενταχθούν στο στόλο της εταιρείας Pasha Hawaii. Κάθε σύστημα θα περιλαμβάνει μία κύρια μηχανή 7S80ME-GI Mk 9.5, τρεις ηλεκτρογεννήτριες MAN 6L35/44DF και μια MAN Alpha FPP προπέλα. Τα πλοία πρόκειται να κατασκευαστούν στο ναυπηγείο Keppel AmFELS, στο Brownsville του Τέξας, σύμφωνα με το σχεδιασμό της Keppel.
Ο κ. Bjarne Foldager, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Προώθησης, του τμήματος Two-Stroke Business της MAN Energy Solutions, δήλωσε: “Με 200 περίπου κινητήρες να έχουν παραγγελθεί ή να είναι ήδη σε λειτουργία, η δημοτικότητα των ME-GI συνεχίζει να αυξάνεται. Αυτή είναι μια ακόμη παραγγελία στον κλάδο των containerships που ενισχύει την ιδέα των ME-GI κινητήρων. Πιο συγκεκριμένα, το εν λόγω πρόγραμμα δείχνει πώς οι πελάτες μας μπορούν να λαμβάνουν προσφορές πλήρων συστημάτων πρόωσης πέρα από τον κύριο κινητήρα. Αυτό επιβεβαιώνει τη στρατηγική μας πορεία προκειμένου να εξελιχθούμε σε έναν πάροχο συστημάτων”.
Οι κύριες μηχανές, οι οποίες θα πληρούν τα πρότυπα εκπομπών Tier III με τη χρήση συστηματος ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR), θα κατασκευαστούν από τη Doosan Engine στην Κορέα. Ομοίως, η MAN Energy Solutions θα κατασκευάσει τους βοηθητικούς κινητήρες που θα ικανοποιούν τα πρότυπα Tier III με τη βοήθεια ενός συστήματος επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR). Τα νέα αυτά πλοία θα λειτουργούν από την πρώτη μέρα πλήρως με LNG, μειώνοντας δραματικά τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και αυξάνοντας την αποδοτικότητα του καυσίμου.
Φωτό: greece.man-es.com/
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ