
H MAN Energy Solutions έχει κερδίσει μια παραγγελία για την προμήθεια συστημάτων πρόωσης για δύο νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 2.525-teu το καθένα, τα οποία πρόκειται να ενταχθούν στο στόλο της εταιρείας Pasha Hawaii. Κάθε σύστημα θα περιλαμβάνει μία κύρια μηχανή 7S80ME-GI Mk 9.5, τρεις ηλεκτρογεννήτριες MAN 6L35/44DF και μια MAN Alpha FPP προπέλα. Τα πλοία πρόκειται να κατασκευαστούν στο ναυπηγείο Keppel AmFELS, στο Brownsville του Τέξας, σύμφωνα με το σχεδιασμό της Keppel.
Ο κ. Bjarne Foldager, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Προώθησης, του τμήματος Two-Stroke Business της MAN Energy Solutions, δήλωσε: “Με 200 περίπου κινητήρες να έχουν παραγγελθεί ή να είναι ήδη σε λειτουργία, η δημοτικότητα των ME-GI συνεχίζει να αυξάνεται. Αυτή είναι μια ακόμη παραγγελία στον κλάδο των containerships που ενισχύει την ιδέα των ME-GI κινητήρων. Πιο συγκεκριμένα, το εν λόγω πρόγραμμα δείχνει πώς οι πελάτες μας μπορούν να λαμβάνουν προσφορές πλήρων συστημάτων πρόωσης πέρα από τον κύριο κινητήρα. Αυτό επιβεβαιώνει τη στρατηγική μας πορεία προκειμένου να εξελιχθούμε σε έναν πάροχο συστημάτων”.
Οι κύριες μηχανές, οι οποίες θα πληρούν τα πρότυπα εκπομπών Tier III με τη χρήση συστηματος ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR), θα κατασκευαστούν από τη Doosan Engine στην Κορέα. Ομοίως, η MAN Energy Solutions θα κατασκευάσει τους βοηθητικούς κινητήρες που θα ικανοποιούν τα πρότυπα Tier III με τη βοήθεια ενός συστήματος επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR). Τα νέα αυτά πλοία θα λειτουργούν από την πρώτη μέρα πλήρως με LNG, μειώνοντας δραματικά τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και αυξάνοντας την αποδοτικότητα του καυσίμου.
Φωτό: greece.man-es.com/
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ