
Σύμφωνα με έρευνα μεγάλου ειδησεογραφικού οίκου σε θέματα Logistics, η χρήση των drones για την μεταφορά φορτίων αναμένεται να «επεκταθεί» πολύ νωρίτερα λόγω της έλλειψης πιλότων στην πολιτική αεροπορία αλλά και εξαιτίας του περιοριζόμενου αριθμού των εξειδικευμένων αεροσκαφών μεταφοράς εμπορευμάτων. Kατά την Loadstar, τα προαναφερθέντα προβλήματα ενδέχεται να οδηγήσουν στην ραγδαία ανάπτυξη της χρήσης των drones, ώστε να μεταφέρονται πιο γρήγορα και πιο οικονομικά τα φορτία.
Η έλλειψη κυβερνητών αεροσκαφών είναι σήμερα η πιο σοβαρή ανησυχία για τους μεταφορείς φορτίων. Σύμφωνα με μελέτη που δημοσίευσε τον περασμένο χρόνο η αμερικανική Boeing, περισσότεροι από 637.000 πιλότοι θα χρειάζονταν μεταξύ 2017 και 2037.
Από την άλλη πλευρά σύμφωνα με τις έρευνες της ECA (European Cockpit Association) δεν υφίσταται, όπως υποστηρίζουν τα μέσα ενημέρωσης, «απειλητική έλλειψη χειριστών». Αντιθέτως, η ECA εκτιμά ότι σε αρκετά ευρωπαϊκά κράτη υπάρχει μεγάλος αριθμός άνεργων πιλότων, με το μέσο όρο του ποσοστού ανεργίας στον συγκεκριμένο επαγγελματικό κλάδο να κυμαίνεται πέριξ του 15%. Επιπροσθέτως, ο Capt. Tim Canoll, Πρόεδρος της ALPA (Air Line Pilots Association) παρατήρησε ότι και στις ΗΠΑ ο αριθμός των χειριστών που θα μπορούσαν να εργαστούν στον κλάδο υπερβαίνει κατά πολύ τον αριθμό των θέσεων εργασίας.
Στην Κίνα, πάντως, τα drones έχουν αρχίσει ήδη να κάνουν τις πρώτες εμφανίσεις τους μεταφέροντας μικρά φορτία σε απομακρυσμένες τοποθεσίες, όπου δεν μπορούν να προσγειωθούν αεροσκάφη ή να εξυπηρετηθούν από τραίνα ή αστικά λεωφορεία . Επίσης, στον Καναδά θα πραγματοποιηθούν το επόμενο διάστημα δοκιμές στα drones για να διανέμουν τρόφιμα, φάρμακα και άλλες προμήθειες σε απομακρυσμένες κοινότητες της χώρας.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ