
Εγκαινιάστηκε την Τετάρτη 4 Ιουλίου ένας νέος κρατικός φορέας με απόφαση της νοτιοκορεατικής κυβέρνησης, που θέτει στόχο την στήριξη της ναυτιλιακής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Η συγκρότηση του νέου φορέα, που φέρει την ονομασία «Korea Ocean Business Corporation», έρχεται σε συνέχεια των υποσχέσεων του Κορεάτη προέδρου Μουν Τζε-ιν για λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων που θα επιτρέψουν την αναζωογόνηση της ναυτιλιακής βιομηχανίας της χώρας, που βρέθηκε στα πρόθυρα της κατάρρευσης μετά την πτώχευση της Hanjin Shipping.
Συγκεκριμένα, στους στόχους του νέου φορέα είναι: η επένδυση σε νέα πλοία ή η παροχή εγγυήσεων πληρωμής για παραγγελίες νέων πλοίων· η αγορά μεταχειρισμένων πλοίων και η εκ νέου ναύλωσή τους· η παροχή πληροφοριών σχετικά με την αγορά στους ναυλωτές για την υποστήριξη των συναλλαγών τους· η σταθεροποίηση ναυτιλιακών εταιρειών με παροχή βοήθειας για την αντικατάσταση των μεγάλης ηλικίας πλοίων τους, καθώς και η εφαρμογή ενός εθνικού συστήματος που θα παρέχει υποστήριξη στη ναυτιλιακή βιομηχανία σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.
Όπως μεταδίδουν τα νοτιοκορεατικά ειδησεογραφικά μέσα η δημιουργία του «Korea Ocean Business Corporation», που διαθέτει κεφάλαια ύψους άνω των $4,4 δις., θα βοηθήσει στην αύξηση των παραγγελιών νέων πλοίων, ενώ θα παρέχει οικονομική στήριξη για την ναυπήγηση πλοίων.
Πιο αναλυτικά, ο νέος φορέας σχεδιάζει να υποστηρίξει τη ναυπήγηση 200 νέων πλοίων για τις εγχώριες ναυτιλιακές εταιρείες εντός της επομένης τριετίας. Η κυβέρνηση θα προβεί σε επένδυση ιδίων κεφαλαίων ύψους 30% επί του κόστους ναυπήγησης για 40 πλοία, ενώ θα παράσχει εγγυήσεις πληρωμών έως ένα ορισμένο ποσό για τα υπόλοιπα 160 πλοία. Να σημειωθεί ότι από την κρατική στήριξη έχει εξαιρεθεί η Hyundai Merchant Marine, καθώς έχει ήδη δεχθεί παραγγελίες για 20 μεγάλα containership αξίας άνω των $2,6 δις, μέσω ενός νέου προγράμματος υποστήριξης ναυπηγήσεων.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ