
Η γερμανική πλοιοκτήτρια και διαχειρίστρια εταιρεία containerships, Hapag Lloyd, εξέδωσε ανακοίνωση την Παρασκευή 29 Ιουνίου σχετικά με τις προβλέψεις της για την οικονομική πορεία της εταιρείας βασισμένη στην επίδοση της κατά τους πρώτους πέντε μήνες του 2018.
Συγκεκριμένα η εταιρεία αναμένει ότι τα κέρδη της θα δεχτούν ισχυρή πίεση εξαιτίας της υπερπροσφοράς πλοίων στον κλάδο και του υψηλού κόστους για καύσιμα. Ειδικότερα η Hapag Lloyd έκανε λόγο για κέρδη προ φόρων και τόκων τα οποία θα κινηθούν σε ένα εύρος μεταξύ €200 εκατ. και €450 εκατ. όταν το προηγούμενο έτος ανήλθαν στα €410 εκατ. και η εταιρεία προσδοκούσε ο αριθμός αυτός να είναι αρκετά αυξημένος το 2018. Απόρροια της εν λόγω ανακοίνωσης ήταν η μετοχή της να «καταρρεύσει» κατά 22% το πρωί της Παρασκευής σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το Bloomberg.
Παράλληλα, και η μετοχή του «αντίπαλου δέοντος» της γερμανικής εταιρείας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, Maersk, υποχώρησε μετά την ανακοίνωση της Hapag Lloyd. Μεγάλη μερίδα αναλυτών τονίζει ότι τα διαθέσιμα containerships στον κλάδο έχουν κατά πολύ υπερβεί τον όγκο εμπορευματικών ροών με αποτέλεσμα η αγορά των containers να δέχεται ένα ισχυρότατο πλήγμα. Γερμανικά μέσα αναφέρουν επιπρόσθετα ότι η κορυφαία ναυτιλιακή πρόκειται να μειώσει το εργατικό της δυναμικό στα κεντρικά της γραφεία στο Αμβούργο κατά 160 θέσεις με σκοπό να μειώσει τα λειτουργικά της έξοδα.
Τέλος υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία παρουσίασε απώλειες $42 εκατ. κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους ωστόσο ο CEO της, Rolf Habben Jansen, εμφανίστηκε αισιόδοξος ότι το σκηνικό το προσεχές διάστημα θα αλλάξει άρδην λόγω αυξημένης ζήτησης για διά θαλάσσης μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ