
Η γερμανική πλοιοκτήτρια και διαχειρίστρια εταιρεία containerships, Hapag Lloyd, εξέδωσε ανακοίνωση την Παρασκευή 29 Ιουνίου σχετικά με τις προβλέψεις της για την οικονομική πορεία της εταιρείας βασισμένη στην επίδοση της κατά τους πρώτους πέντε μήνες του 2018.
Συγκεκριμένα η εταιρεία αναμένει ότι τα κέρδη της θα δεχτούν ισχυρή πίεση εξαιτίας της υπερπροσφοράς πλοίων στον κλάδο και του υψηλού κόστους για καύσιμα. Ειδικότερα η Hapag Lloyd έκανε λόγο για κέρδη προ φόρων και τόκων τα οποία θα κινηθούν σε ένα εύρος μεταξύ €200 εκατ. και €450 εκατ. όταν το προηγούμενο έτος ανήλθαν στα €410 εκατ. και η εταιρεία προσδοκούσε ο αριθμός αυτός να είναι αρκετά αυξημένος το 2018. Απόρροια της εν λόγω ανακοίνωσης ήταν η μετοχή της να «καταρρεύσει» κατά 22% το πρωί της Παρασκευής σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το Bloomberg.
Παράλληλα, και η μετοχή του «αντίπαλου δέοντος» της γερμανικής εταιρείας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, Maersk, υποχώρησε μετά την ανακοίνωση της Hapag Lloyd. Μεγάλη μερίδα αναλυτών τονίζει ότι τα διαθέσιμα containerships στον κλάδο έχουν κατά πολύ υπερβεί τον όγκο εμπορευματικών ροών με αποτέλεσμα η αγορά των containers να δέχεται ένα ισχυρότατο πλήγμα. Γερμανικά μέσα αναφέρουν επιπρόσθετα ότι η κορυφαία ναυτιλιακή πρόκειται να μειώσει το εργατικό της δυναμικό στα κεντρικά της γραφεία στο Αμβούργο κατά 160 θέσεις με σκοπό να μειώσει τα λειτουργικά της έξοδα.
Τέλος υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία παρουσίασε απώλειες $42 εκατ. κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους ωστόσο ο CEO της, Rolf Habben Jansen, εμφανίστηκε αισιόδοξος ότι το σκηνικό το προσεχές διάστημα θα αλλάξει άρδην λόγω αυξημένης ζήτησης για διά θαλάσσης μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ