
Οι αποστολές ινδικού βαμβακιού προς την Κίνα αναμένεται να αυξηθούν σε πέντε εκατ. δεμάτια (bales) κατά την επόμενη παραγωγική περίοδο καθώς ο «εμπορικός πόλεμος» μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ, ο οποίος παίρνει διεθνείς διαστάσεις, ωθεί τους μεγαλύτερους καταναλωτές βαμβακιού να αναζητήσουν νέες πηγές εισαγωγών.
Σύμφωνα με το Reuters, οι ΗΠΑ, που αποτελούν το μεγαλύτερο εξαγωγέα βαμβακιού παγκοσμίως, οδηγούσαν τις κινέζικες εισαγωγές για περισσότερο από δέκα χρόνια. Ωστόσο η απόφαση της Κίνας να επιβάλλει δασμούς της τάξης του 25% από τις 6 Ιουλίου 2018 στις εισαγωγές αμερικανικών προϊόντων, συμπεριλαμβανομένου και του βαμβακιού, θα δώσει την ευκαιρία στην Ινδία να αποσπάσει ένα μεγάλο μέρος της αγοράς.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφεραν αξιωματούχοι της D. D. Cotton σε τοπικά μέσα της Ινδίας, η χώρα έχει ήδη υπογράψει συμβάσεις με την Κίνα για την εξαγωγή 85.000 τόνων βαμβακιού από την νέα σοδειά.
Επισημαίνεται ότι η Κίνα, η οποία αποτελεί τον μεγαλύτερο εισαγωγέα βαμβακιού παγκοσμίως, έχει δει τις εισαγωγές της να συρρικνώνονται αισθητά καθώς από τα 5 εκατ. τόνους βαμβακιού που εισήγαγε το έτος 2011/2012 την προηγούμενη χρονιά «κατρακύλησαν» στο 1 εκατ. τόνους βαμβακιού. Σύμφωνα με τον Tim Bourgois, Global Trading Manager της Cotton Platform της εταιρείας Louis Dreyfus, ο ασιατικός γίγαντας αναμένεται κατά το 2019/2020 να ξαναπάρει τα ηνία καθώς θα αυξήσει τις εισαγωγές στα 10 με 15 εκατ. δεμάτια (2 με 3 εκατ. τόνους βαμβακιού).
Από την πλευρά του ο Πρόεδρος της Ένωσης Βαμβακιού της Ινδίας, Atul Ganatra, τόνισε ότι καθώς η ζήτηση της Κίνας είναι τεράστια, είναι ευκαιρία για τη χώρα να αυξήσει κατά πολύ τις εξαγωγές της.
Φαίνεται λοιπόν ότι οι τεταμένες εμπορικές σχέσεις των δύο μεγαλύτερων οικονομιών του κόσμου, έχουν όχι μόνο χαμένους αλλά και νικητές με την Ινδία να επωφελείται σημαντικά αν οι προβλέψεις για την κατακόρυφη άνοδο των εξαγωγών βαμβακιού επιβεβαιωθούν.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Η κεντρική τράπεζα της Ρωσίας κατέθεσε αγωγή ζητώντας $230 δισεκ. ως αποζημίωση από τη Euroclear, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα σ’ αυτό που το Κρεμλίνο…

Την ανανέωση και επέκταση του στόλου της με τεχνολογικά προηγμένα πλοία προχωρά με αμείωτο ρυθμό η TMS, καθώς την περασμένη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις…

Η δραστηριότητα στην αγορά των ανακυκλώσεων επιταχύνεται για τα LNG carriers το 2025, σηματοδοτώντας δομικές αλλαγές για τη συγκεκριμένη αγορά. Σύμφωνα με τη Howe…

Θετική εισήγηση προς τους μετόχους προτίθεται να απευθύνει το ΔΣ της SolGold σχετικά με τη βελτιωμένη προσφορά εξαγοράς από τον βασικό της μέτοχο, την…

Σε επίπεδα-ρεκόρ θα ανέλθει το 2025/26 η παγκόσμια παραγωγή σιτηρών, με το International Grains Council (IGC) να εκτιμά ότι θα καταγραφεί αύξηση 5% σε…

Παρά την αύξηση της παραγωγής από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ), η Ελλάδα παραμένει σταθερά ανάμεσα στις ακριβότερες χώρες της Ευρώπης στην προημερήσια αγορά ηλεκτρικής…

Η πλήρως ηλεκτρική πρόωση πλοίων μικρών και μεσαίων αποστάσεων αποτελεί μία από τις πιο ώριμες και άμεσα εφαρμόσιμες τεχνολογίες αποανθρακοποίησης στη ναυτιλία. Έτσι, η Νότια Κορέα…

Η ανάπτυξη νέας γενιάς ναυτιλιακών και ενεργειακών κινητήρων εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την αξιόπιστη προμήθεια μεγάλων χυτών εξαρτημάτων. Τα συγκεκριμένα εξαρτήματα αποτελούν τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ