
Οι αποστολές ινδικού βαμβακιού προς την Κίνα αναμένεται να αυξηθούν σε πέντε εκατ. δεμάτια (bales) κατά την επόμενη παραγωγική περίοδο καθώς ο «εμπορικός πόλεμος» μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ, ο οποίος παίρνει διεθνείς διαστάσεις, ωθεί τους μεγαλύτερους καταναλωτές βαμβακιού να αναζητήσουν νέες πηγές εισαγωγών.
Σύμφωνα με το Reuters, οι ΗΠΑ, που αποτελούν το μεγαλύτερο εξαγωγέα βαμβακιού παγκοσμίως, οδηγούσαν τις κινέζικες εισαγωγές για περισσότερο από δέκα χρόνια. Ωστόσο η απόφαση της Κίνας να επιβάλλει δασμούς της τάξης του 25% από τις 6 Ιουλίου 2018 στις εισαγωγές αμερικανικών προϊόντων, συμπεριλαμβανομένου και του βαμβακιού, θα δώσει την ευκαιρία στην Ινδία να αποσπάσει ένα μεγάλο μέρος της αγοράς.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφεραν αξιωματούχοι της D. D. Cotton σε τοπικά μέσα της Ινδίας, η χώρα έχει ήδη υπογράψει συμβάσεις με την Κίνα για την εξαγωγή 85.000 τόνων βαμβακιού από την νέα σοδειά.
Επισημαίνεται ότι η Κίνα, η οποία αποτελεί τον μεγαλύτερο εισαγωγέα βαμβακιού παγκοσμίως, έχει δει τις εισαγωγές της να συρρικνώνονται αισθητά καθώς από τα 5 εκατ. τόνους βαμβακιού που εισήγαγε το έτος 2011/2012 την προηγούμενη χρονιά «κατρακύλησαν» στο 1 εκατ. τόνους βαμβακιού. Σύμφωνα με τον Tim Bourgois, Global Trading Manager της Cotton Platform της εταιρείας Louis Dreyfus, ο ασιατικός γίγαντας αναμένεται κατά το 2019/2020 να ξαναπάρει τα ηνία καθώς θα αυξήσει τις εισαγωγές στα 10 με 15 εκατ. δεμάτια (2 με 3 εκατ. τόνους βαμβακιού).
Από την πλευρά του ο Πρόεδρος της Ένωσης Βαμβακιού της Ινδίας, Atul Ganatra, τόνισε ότι καθώς η ζήτηση της Κίνας είναι τεράστια, είναι ευκαιρία για τη χώρα να αυξήσει κατά πολύ τις εξαγωγές της.
Φαίνεται λοιπόν ότι οι τεταμένες εμπορικές σχέσεις των δύο μεγαλύτερων οικονομιών του κόσμου, έχουν όχι μόνο χαμένους αλλά και νικητές με την Ινδία να επωφελείται σημαντικά αν οι προβλέψεις για την κατακόρυφη άνοδο των εξαγωγών βαμβακιού επιβεβαιωθούν.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ