
H Etihad Airways σημείωσε απώλειες $1,52 δις για το οικονομικό έτος 2017, όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018. Επισημαίνεται ότι είναι η δεύτερη συνεχή χρονιά όπου ο αεροπορικός κολοσσός καταγράφει απώλειες, καθώς και το 2016 η εταιρεία είχε ζημίες $1,95 δις.
Ο CEO της εταιρείας κ. Peter Baumgartner χαρακτήρισε τα αποτελέσματα αυτά ως μια «σημαντική βελτίωση» καθώς για το 2017 η Etihad είχε αυξημένα κόστη για καύσιμα, τα οποία άγγιξαν τα $337 εκατ. Επιπλέον οι «φτωχές» επιδόσεις των θυγατρικών της, Alitalia και Air Berlin, συνέβαλαν σημαντικά στην διαμόρφωση των οικονομικών αυτών αποτελεσμάτων, όπως αναφέρει το Arab News.
Από την άλλη πλευρά ο αριθμός επιβατών που προτίμησαν την αεροπορική εταιρεία με έδρα το Άμπου Ντάμπι για την διά αέρος μεταφορά τους, αυξήθηκαν ελάχιστα από 18,5 εκατομμύρια σε 18,6 εκατομμύρια.
Παράλληλα και οι άλλες δύο μεγάλες αεροπορικές της Μέσης Ανατολής, Emirates Airline και Qatar Airways, παρουσίασαν μειωμένο ρυθμό ανάπτυξης για το 2017, σαφώς καλύτερο ωστόσο απ’ ότι η Etihad. Επισημαίνεται ότι κατά την περασμένη δεκαετία, τόσο η Etihad Airways όσο και οι Emirates Airline και Qatar Airways, παρουσίαζαν κάθε χρόνο διψήφιο αριθμός ανάπτυξης, αναζωπυρώνοντας τις καταγγελίες για αθέμιτο ανταγωνισμό από τους Αμερικανούς «αντιπάλους» τους, όπως αναφέρει το Forbes.
Σύμφωνα ωστόσο με τον κ. Saj Ahmad, επικεφαλής αναλυτής της Strategic Aero Research, θα χρειαστούν περίπου τρία με τέσσερα χρόνια ώστε η Etihad Airways να παρουσιάσει ξανά κερδοφορία. Τέλος πληροφορίες του Reuters αναφέρουν ότι η Etihad βρίσκεται σε ανοιχτή γραμμή ώστε να αναστείλει ή ακόμα και να ακυρώσει μερικές από τις παραγγελίες της αεροσκαφών τύπου Boeing 777X που έχει δρομολογήσει.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η CMA CGM, πέρα από την επέκταση του στόλου της, ενισχύει την παρουσία της και στον κυβερνοχώρο. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω…
Η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ επιχειρεί την αποδυνάμωση της κινεζικής επιρροής στις παγκόσμιες λιμενικές υποδομές, με στόχο να θέσει περισσότερους τερματικούς σταθμούς υπό δυτικό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ