
H Etihad Airways σημείωσε απώλειες $1,52 δις για το οικονομικό έτος 2017, όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018. Επισημαίνεται ότι είναι η δεύτερη συνεχή χρονιά όπου ο αεροπορικός κολοσσός καταγράφει απώλειες, καθώς και το 2016 η εταιρεία είχε ζημίες $1,95 δις.
Ο CEO της εταιρείας κ. Peter Baumgartner χαρακτήρισε τα αποτελέσματα αυτά ως μια «σημαντική βελτίωση» καθώς για το 2017 η Etihad είχε αυξημένα κόστη για καύσιμα, τα οποία άγγιξαν τα $337 εκατ. Επιπλέον οι «φτωχές» επιδόσεις των θυγατρικών της, Alitalia και Air Berlin, συνέβαλαν σημαντικά στην διαμόρφωση των οικονομικών αυτών αποτελεσμάτων, όπως αναφέρει το Arab News.
Από την άλλη πλευρά ο αριθμός επιβατών που προτίμησαν την αεροπορική εταιρεία με έδρα το Άμπου Ντάμπι για την διά αέρος μεταφορά τους, αυξήθηκαν ελάχιστα από 18,5 εκατομμύρια σε 18,6 εκατομμύρια.
Παράλληλα και οι άλλες δύο μεγάλες αεροπορικές της Μέσης Ανατολής, Emirates Airline και Qatar Airways, παρουσίασαν μειωμένο ρυθμό ανάπτυξης για το 2017, σαφώς καλύτερο ωστόσο απ’ ότι η Etihad. Επισημαίνεται ότι κατά την περασμένη δεκαετία, τόσο η Etihad Airways όσο και οι Emirates Airline και Qatar Airways, παρουσίαζαν κάθε χρόνο διψήφιο αριθμός ανάπτυξης, αναζωπυρώνοντας τις καταγγελίες για αθέμιτο ανταγωνισμό από τους Αμερικανούς «αντιπάλους» τους, όπως αναφέρει το Forbes.
Σύμφωνα ωστόσο με τον κ. Saj Ahmad, επικεφαλής αναλυτής της Strategic Aero Research, θα χρειαστούν περίπου τρία με τέσσερα χρόνια ώστε η Etihad Airways να παρουσιάσει ξανά κερδοφορία. Τέλος πληροφορίες του Reuters αναφέρουν ότι η Etihad βρίσκεται σε ανοιχτή γραμμή ώστε να αναστείλει ή ακόμα και να ακυρώσει μερικές από τις παραγγελίες της αεροσκαφών τύπου Boeing 777X που έχει δρομολογήσει.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Η τεχνολογία μηδενικού άνθρακα και τα ευφυή ναυτιλιακά συστήματα βρίσκονται πλέον στο επίκεντρο της ναυπηγικής έρευνας. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η δημιουργία του…

Η άνοδος των ναύλων των VLCCs έως και τα $100.000/ημέρα, αποτέλεσμα της αύξησης της παραγωγής του OPEC+ και της ζήτησης για θαλάσσιες μεταφορές, οδήγησε…

Ρεκόρ σημειώθηκε κατά το γ΄ τρίμηνο του 2025 για τις θαλάσσιες μεταφορές χύδην ξηρού φορτίου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δεδομένα της Signal Ocean, η εν…

Στο σταυροδρόμι της ναυπηγικής και της περιβαλλοντικής καινοτομίας, η Goltens Dubai παρουσίασε με υπερηφάνεια το «Captain Arctic», ένα πρωτοποριακό ερευνητικό κρουαζιερόπλοιο σχεδόν μηδενικών εκπομπών.…

Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας ψηφιακού διδύμου (digital twin) και της διαχείρισης κύκλου ζωής προϊόντων (PLM) αλλάζει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζονται, κατασκευάζονται…

Στον απόηχο των νέων αυστηρότερων κυρώσεων της Δύσης κατά της Ρωσίας και του Ιράν, οι εκπτώσεις στο ιρανικό πετρέλαιο που προσφέρονται στην Κίνα έχουν…

Η Ινδία, σύμφωνα με τους ναυτιλιακούς κύκλους της αγοράς, ενδέχεται να είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη χώρα στον κλάδο της ναυτιλίας μέσα στα επόμενα χρόνια.…

Εν μέσω συνεχιζόμενων γεωπολιτικών ζυμώσεων, που διαταράσσουν συθέμελα το διεθνές εμπόριο, η αγορά εμπορευματοκιβωτίων παρουσιάζει αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα, καθώς βρίσκεται σε τροχιά ισχυρής ανάπτυξης για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ