
Μια ομάδα ειδικών από το Fort Lauderdale (ΗΠΑ), το Λονδίνο (Ηνωμένο Βασίλειο) και τον Πειραιά συγκεντρώθηκαν προκειμένου να παρουσιάσουν σημαντικά τεχνικά θέματα σχετικά με τη διάσωση, τη ρυμούλκηση, την απομάκρυνση ναυαγίων, την ευστάθεια μετά από βλάβη και την κατάρτιση μέσω προσομοιωτών, σύμφωνα με τους διεθνείς και τοπικούς κανονισμούς, καθώς και να καλύψουν όλες τις ερωτήσεις του κοινού που παρευρέθη στην εκδήλωση που πραγματοποίησε η Resolve Marine Group.
Συγκεκριμένα, ο κ. Daniel Dettor από το Λονδίνο παρουσίασε μια σύνοψη της παγκόσμιας προσφοράς υπηρεσιών της Resolve, συμπεριλαμβανομένης και της συμμετοχής τους στο OPA-90 και το China SPRO, ενώ παράλληλα αναφέρθηκε και στην πρόσφατη γεωγραφική επέκταση της Resolve καθώς και στις επενδύσεις της εταιρείας σε προσωπικό και περιουσιακά στοιχεία.
Ο κ. Joseph Farrell III, από την έδρα της Resolve στο Fort Lauderdale της Φλόριντα, παρουσίασε σημαντικές περιπτωσιολογικές μελέτες επιτυχημένων επιχειρήσεων διάσωσης, ρυμούλκησης και απομάκρυνσης ναυαγίων με μεγάλο βαθμό δυσκολίας. Ο κ. John Curley από το Λονδίνο μίλησε για την περίπτωση της απομάκρυνσης του ναυαγίου του πλοίου «RENA» στη Νέα Ζηλανδία, τη μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε και τις δυσκολίες που αντιμετωπίστηκαν. Ο κ. Michael Mitchell, από το Λονδίνο, παρουσίασε τους διάφορους τύπους ατυχημάτων και καταστάσεων έκτακτης ανάγκης, ενώ παράλληλα εξήγησε ποια είναι η κατάλληλη σύμβαση για κάθε υπόθεση.
Τέλος, ο κ. Δήμος Ηλιόπουλος έθεσε τις κατευθυντήριες γραμμές για τη λήψη της σωστής επιχειρησιακής απόφασης όσον αφορά την ευστάθεια σε περίπτωση ζηµιάς.
Στη δεξίωση που ακολούθησε, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν περαιτέρω σχετικά με τα πρότυπα και τις αυστηρές νομοθετικές απαιτήσεις, τις αναμενόμενες αλλαγές που εισέρχονται στον κλάδο διάσωσης, και τα περιβαλλοντικά ζητήματα που σχετίζονται με τα περιστατικά, τα ατυχήματα και τα ναυάγια.
Φωτό: resolvemarine.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Οι εταιρείες Airbus, Leonardo και Thales ανακοίνωσαν την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου ότι θα συνενώσουν τις δορυφορικές και διαστημικές δραστηριότητές τους, με στόχο να δημιουργήσουν…

Η σπορά των χειμερινών σιτηρών στην Ευρώπη προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς, με κινητήριο μοχλό το ξηρότερο κλίμα και τις λιγότερες βροχοπτώσεις συγκριτικά με τα…

Με ταχύτατους ρυθμούς και γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το πρόγραμμα επέκτασης του στόλου της Royal Caribbean. Βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο όμιλος…

Υπό πίεση φαίνεται πως βρίσκονται οι πολιτείες της Δυτικής Ακτής των ΗΠΑ σε ό,τι αφορά τις προμήθειες καυσίμων, μετά την αναστάτωση που έχουν προκαλέσει…

Οι εισαγωγές σόγιας της Κίνας αντιπροσωπεύουν το 60% του παγκόσμιου εμπορίου, επισκιάζοντας όλες τις άλλες αγορές μαζί, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της ναυλομεσιτικής…

Το νησί Σαπιέντζα, στα ανοικτά της νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, και κατ’ ακρίβεια ο βυθός περιμετρικά της, αποτελεί εστία συσσώρευσης διχτυών ψαρέματος, τα οποία κανείς δεν…

Η επενδυτική εταιρεία KKR ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της Galaxy Container Solutions, μιας πλατφόρμας μίσθωσης εμπορευματοκιβωτίων, η οποία υποστηρίζεται από κεφάλαια ύψους 500 εκατ.…

Η Union Pacific ανακοίνωσε ότι αναμένει να υποβάλει τα έγγραφα για τη συγχώνευσή της με τη Norfolk Southern, αξίας $85 δισ., στις αρμόδιες ρυθμιστικές…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ