
Μια ομάδα ειδικών από το Fort Lauderdale (ΗΠΑ), το Λονδίνο (Ηνωμένο Βασίλειο) και τον Πειραιά συγκεντρώθηκαν προκειμένου να παρουσιάσουν σημαντικά τεχνικά θέματα σχετικά με τη διάσωση, τη ρυμούλκηση, την απομάκρυνση ναυαγίων, την ευστάθεια μετά από βλάβη και την κατάρτιση μέσω προσομοιωτών, σύμφωνα με τους διεθνείς και τοπικούς κανονισμούς, καθώς και να καλύψουν όλες τις ερωτήσεις του κοινού που παρευρέθη στην εκδήλωση που πραγματοποίησε η Resolve Marine Group.
Συγκεκριμένα, ο κ. Daniel Dettor από το Λονδίνο παρουσίασε μια σύνοψη της παγκόσμιας προσφοράς υπηρεσιών της Resolve, συμπεριλαμβανομένης και της συμμετοχής τους στο OPA-90 και το China SPRO, ενώ παράλληλα αναφέρθηκε και στην πρόσφατη γεωγραφική επέκταση της Resolve καθώς και στις επενδύσεις της εταιρείας σε προσωπικό και περιουσιακά στοιχεία.
Ο κ. Joseph Farrell III, από την έδρα της Resolve στο Fort Lauderdale της Φλόριντα, παρουσίασε σημαντικές περιπτωσιολογικές μελέτες επιτυχημένων επιχειρήσεων διάσωσης, ρυμούλκησης και απομάκρυνσης ναυαγίων με μεγάλο βαθμό δυσκολίας. Ο κ. John Curley από το Λονδίνο μίλησε για την περίπτωση της απομάκρυνσης του ναυαγίου του πλοίου «RENA» στη Νέα Ζηλανδία, τη μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε και τις δυσκολίες που αντιμετωπίστηκαν. Ο κ. Michael Mitchell, από το Λονδίνο, παρουσίασε τους διάφορους τύπους ατυχημάτων και καταστάσεων έκτακτης ανάγκης, ενώ παράλληλα εξήγησε ποια είναι η κατάλληλη σύμβαση για κάθε υπόθεση.
Τέλος, ο κ. Δήμος Ηλιόπουλος έθεσε τις κατευθυντήριες γραμμές για τη λήψη της σωστής επιχειρησιακής απόφασης όσον αφορά την ευστάθεια σε περίπτωση ζηµιάς.
Στη δεξίωση που ακολούθησε, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν περαιτέρω σχετικά με τα πρότυπα και τις αυστηρές νομοθετικές απαιτήσεις, τις αναμενόμενες αλλαγές που εισέρχονται στον κλάδο διάσωσης, και τα περιβαλλοντικά ζητήματα που σχετίζονται με τα περιστατικά, τα ατυχήματα και τα ναυάγια.
Φωτό: resolvemarine.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)

Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ