
Μια ομάδα ειδικών από το Fort Lauderdale (ΗΠΑ), το Λονδίνο (Ηνωμένο Βασίλειο) και τον Πειραιά συγκεντρώθηκαν προκειμένου να παρουσιάσουν σημαντικά τεχνικά θέματα σχετικά με τη διάσωση, τη ρυμούλκηση, την απομάκρυνση ναυαγίων, την ευστάθεια μετά από βλάβη και την κατάρτιση μέσω προσομοιωτών, σύμφωνα με τους διεθνείς και τοπικούς κανονισμούς, καθώς και να καλύψουν όλες τις ερωτήσεις του κοινού που παρευρέθη στην εκδήλωση που πραγματοποίησε η Resolve Marine Group.
Συγκεκριμένα, ο κ. Daniel Dettor από το Λονδίνο παρουσίασε μια σύνοψη της παγκόσμιας προσφοράς υπηρεσιών της Resolve, συμπεριλαμβανομένης και της συμμετοχής τους στο OPA-90 και το China SPRO, ενώ παράλληλα αναφέρθηκε και στην πρόσφατη γεωγραφική επέκταση της Resolve καθώς και στις επενδύσεις της εταιρείας σε προσωπικό και περιουσιακά στοιχεία.
Ο κ. Joseph Farrell III, από την έδρα της Resolve στο Fort Lauderdale της Φλόριντα, παρουσίασε σημαντικές περιπτωσιολογικές μελέτες επιτυχημένων επιχειρήσεων διάσωσης, ρυμούλκησης και απομάκρυνσης ναυαγίων με μεγάλο βαθμό δυσκολίας. Ο κ. John Curley από το Λονδίνο μίλησε για την περίπτωση της απομάκρυνσης του ναυαγίου του πλοίου «RENA» στη Νέα Ζηλανδία, τη μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε και τις δυσκολίες που αντιμετωπίστηκαν. Ο κ. Michael Mitchell, από το Λονδίνο, παρουσίασε τους διάφορους τύπους ατυχημάτων και καταστάσεων έκτακτης ανάγκης, ενώ παράλληλα εξήγησε ποια είναι η κατάλληλη σύμβαση για κάθε υπόθεση.
Τέλος, ο κ. Δήμος Ηλιόπουλος έθεσε τις κατευθυντήριες γραμμές για τη λήψη της σωστής επιχειρησιακής απόφασης όσον αφορά την ευστάθεια σε περίπτωση ζηµιάς.
Στη δεξίωση που ακολούθησε, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν περαιτέρω σχετικά με τα πρότυπα και τις αυστηρές νομοθετικές απαιτήσεις, τις αναμενόμενες αλλαγές που εισέρχονται στον κλάδο διάσωσης, και τα περιβαλλοντικά ζητήματα που σχετίζονται με τα περιστατικά, τα ατυχήματα και τα ναυάγια.
Φωτό: resolvemarine.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Η παγκόσμια μετάβαση σε καύσιμα μηδενικών εκπομπών βρίσκει στην αμμωνία έναν υποσχόμενο σύμμαχο. Η ναυτιλιακή τεχνολογία εισέρχεται πλέον σε μια εποχή, με την κατασκευή…
Με τεχνολογικό επίκεντρο το προηγμένο σύστημα HiNAS Control της Avikus, η Hyundai Glovis προχωρά στην πρώτη εκτεταμένη εφαρμογή αυτόνομης ναυσιπλοΐας στον στόλο των πλοίων…
Άνοδο 5,2% καταγράφει η επιβατική κίνηση, για το α΄ εξάμηνο του 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό…
Νέους σκοπέλους συναντά η Αίγυπτος στο μέτωπο της ενεργειακής ασφάλειας, καθώς ένας σημαντικός αριθμός φορτίων LNG που αναμένονταν τον Ιούλιο επαναπρογραμματίζονται για τον Αύγουστο.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ