
Μια ομάδα ειδικών από το Fort Lauderdale (ΗΠΑ), το Λονδίνο (Ηνωμένο Βασίλειο) και τον Πειραιά συγκεντρώθηκαν προκειμένου να παρουσιάσουν σημαντικά τεχνικά θέματα σχετικά με τη διάσωση, τη ρυμούλκηση, την απομάκρυνση ναυαγίων, την ευστάθεια μετά από βλάβη και την κατάρτιση μέσω προσομοιωτών, σύμφωνα με τους διεθνείς και τοπικούς κανονισμούς, καθώς και να καλύψουν όλες τις ερωτήσεις του κοινού που παρευρέθη στην εκδήλωση που πραγματοποίησε η Resolve Marine Group.
Συγκεκριμένα, ο κ. Daniel Dettor από το Λονδίνο παρουσίασε μια σύνοψη της παγκόσμιας προσφοράς υπηρεσιών της Resolve, συμπεριλαμβανομένης και της συμμετοχής τους στο OPA-90 και το China SPRO, ενώ παράλληλα αναφέρθηκε και στην πρόσφατη γεωγραφική επέκταση της Resolve καθώς και στις επενδύσεις της εταιρείας σε προσωπικό και περιουσιακά στοιχεία.
Ο κ. Joseph Farrell III, από την έδρα της Resolve στο Fort Lauderdale της Φλόριντα, παρουσίασε σημαντικές περιπτωσιολογικές μελέτες επιτυχημένων επιχειρήσεων διάσωσης, ρυμούλκησης και απομάκρυνσης ναυαγίων με μεγάλο βαθμό δυσκολίας. Ο κ. John Curley από το Λονδίνο μίλησε για την περίπτωση της απομάκρυνσης του ναυαγίου του πλοίου «RENA» στη Νέα Ζηλανδία, τη μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε και τις δυσκολίες που αντιμετωπίστηκαν. Ο κ. Michael Mitchell, από το Λονδίνο, παρουσίασε τους διάφορους τύπους ατυχημάτων και καταστάσεων έκτακτης ανάγκης, ενώ παράλληλα εξήγησε ποια είναι η κατάλληλη σύμβαση για κάθε υπόθεση.
Τέλος, ο κ. Δήμος Ηλιόπουλος έθεσε τις κατευθυντήριες γραμμές για τη λήψη της σωστής επιχειρησιακής απόφασης όσον αφορά την ευστάθεια σε περίπτωση ζηµιάς.
Στη δεξίωση που ακολούθησε, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν περαιτέρω σχετικά με τα πρότυπα και τις αυστηρές νομοθετικές απαιτήσεις, τις αναμενόμενες αλλαγές που εισέρχονται στον κλάδο διάσωσης, και τα περιβαλλοντικά ζητήματα που σχετίζονται με τα περιστατικά, τα ατυχήματα και τα ναυάγια.
Φωτό: resolvemarine.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η CMA CGM, πέρα από την επέκταση του στόλου της, ενισχύει την παρουσία της και στον κυβερνοχώρο. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ