
Η Novatek, ο μεγαλύτερος ανεξάρτητος παραγωγός φυσικού αερίου της Ρωσίας, αναμένεται μέχρι τον Ιανουάριο του 2019 να έχει ξεκινήσει τη λειτουργία της δεύτερης και τρίτης γραμμής παραγωγής του «Yamal LNG Project».
Ο κ. Leonid Mikhelson, CEO της Novatek, δήλωσε ότι η δεύτερη γραμμή παραγωγής του «Yamal LNG Project» αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία τον Σεπτέμβριο του 2018, ενώ η τρίτη γραμμή παραγωγής του έργου τον Δεκέμβριο του 2018 ή τον Ιανουάριο του 2019.
Εφόσον τεθούν σε λειτουργία και οι τρεις γραμμές παραγωγής του «Yamal LNG Project», τότε η παραγωγική ικανότητα του έργου αναμένεται να αγγίξει τους 16,5 εκατ. τόνους σε ετήσια βάση, ενώ ο κ. Mikhelson ανέφερε ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο να ξεκινήσει και η κατασκευή μιας τέταρτης γραμμής παραγωγής με εκτιμώμενη έναρξη λειτουργίας στις αρχές του 2020.
Συγχρόνως η Novatek σχεδιάζει να ξεκινήσει τη λειτουργία ενός δεύτερου φιλόδοξου ενεργειακού έργου στη Ρωσία, μετά από το «Yamal LNG Project», του «Arctic LNG-2 project» στην χερσόνησο της Gydan. Το συγκεκριμένο έργο εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει τη λειτουργία του μεταξύ του 2022- 2025. Μεγάλη είναι η πιθανότητα στην ανάπτυξη του «Arctic LNG-2 project» να επενδύσουν και ιαπωνικές εταιρείες. Η παραγωγική ικανότητα του «Arctic LNG-2 project» εκτιμάται ότι θα ανέρχεται σε 18 εκατ. τόνους ετησίως. Όπως αναφέρεται και σε παλαιότερο δημοσίευμα των Ναυτικών Χρονικών, το «Arctic LNG-2 project» θα συμβάλει στον καλύτερο εφοδιασμό υγροποιημένου φυσικού αερίου από την Αρκτική ζώνη, θα τονώσει τη διαδρομή του Βόρειου Περάσματος και θα δημιουργήσει ένα νέο κόμβο προμήθειας LNG σε αγορές από την περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού Ωκεανού.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Την κατασκευή τριών υποθαλάσσιων καλωδιακών συστημάτων στην Παπούα Νέα Γουινέα αναλαμβάνει η Google, σε ένα έργο αξίας $120 εκατ., που χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από…

Όλο και πιο κοντά στην ευθυγράμμισή τους με τους κλιματικούς στόχους του ΙΜΟ βρίσκονται τα χαρτοφυλάκια των δανειστών της ναυτιλίας, σύμφωνα με έκθεση των…

Σε αναθεώρηση-έκπληξη των εκτιμήσεων παραγωγής σιδηρομεταλλεύματος για το 2026 προχώρησε η Vale, ορίζοντας το νέο εύρος στους 335-345 εκατ. τόνους, έναντι της προηγούμενης πρόβλεψης…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ