
Η Novatek, ο μεγαλύτερος ανεξάρτητος παραγωγός φυσικού αερίου της Ρωσίας, αναμένεται μέχρι τον Ιανουάριο του 2019 να έχει ξεκινήσει τη λειτουργία της δεύτερης και τρίτης γραμμής παραγωγής του «Yamal LNG Project».
Ο κ. Leonid Mikhelson, CEO της Novatek, δήλωσε ότι η δεύτερη γραμμή παραγωγής του «Yamal LNG Project» αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία τον Σεπτέμβριο του 2018, ενώ η τρίτη γραμμή παραγωγής του έργου τον Δεκέμβριο του 2018 ή τον Ιανουάριο του 2019.
Εφόσον τεθούν σε λειτουργία και οι τρεις γραμμές παραγωγής του «Yamal LNG Project», τότε η παραγωγική ικανότητα του έργου αναμένεται να αγγίξει τους 16,5 εκατ. τόνους σε ετήσια βάση, ενώ ο κ. Mikhelson ανέφερε ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο να ξεκινήσει και η κατασκευή μιας τέταρτης γραμμής παραγωγής με εκτιμώμενη έναρξη λειτουργίας στις αρχές του 2020.
Συγχρόνως η Novatek σχεδιάζει να ξεκινήσει τη λειτουργία ενός δεύτερου φιλόδοξου ενεργειακού έργου στη Ρωσία, μετά από το «Yamal LNG Project», του «Arctic LNG-2 project» στην χερσόνησο της Gydan. Το συγκεκριμένο έργο εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει τη λειτουργία του μεταξύ του 2022- 2025. Μεγάλη είναι η πιθανότητα στην ανάπτυξη του «Arctic LNG-2 project» να επενδύσουν και ιαπωνικές εταιρείες. Η παραγωγική ικανότητα του «Arctic LNG-2 project» εκτιμάται ότι θα ανέρχεται σε 18 εκατ. τόνους ετησίως. Όπως αναφέρεται και σε παλαιότερο δημοσίευμα των Ναυτικών Χρονικών, το «Arctic LNG-2 project» θα συμβάλει στον καλύτερο εφοδιασμό υγροποιημένου φυσικού αερίου από την Αρκτική ζώνη, θα τονώσει τη διαδρομή του Βόρειου Περάσματος και θα δημιουργήσει ένα νέο κόμβο προμήθειας LNG σε αγορές από την περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού Ωκεανού.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ