
H εταιρεία Allcargo logistics της Ινδίας ετοιμάζεται να εξομοιώσει την Uber Technologies με σκοπό να ενισχύσει τις δραστηριότητες της αναφορικά με την θαλάσσια διανομή εμπορευματοκιβωτίων.
Συγκεκριμένα η μονάδα ECU Worldwide της Allcargo με έδρα το Mumbai της Ινδίας, η οποία συγκεντρώνει παραγγελίες πελατών απ’ όλο τον κόσμο, σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει το μοντέλο της Uber με σκοπό να διευκολύνει τους πελάτες της να κάνουν κράτηση θαλάσσιων εμπορευματικών μεταφορών.
Με τον τρόπο αυτό η ινδική εταιρεία, η οποία παρουσίασε πτώση των κερδών της για τα τέσσερα από τα τελευταία πέντε τρίμηνα, προσδοκά να αυξήσει μέσω της τεχνολογίας αυτής τον όγκο παραγγελιών της και να φανεί ανταγωνιστική στην τρίτη μεγαλύτερη οικονομία της Ασίας. Το timing φαντάζει ιδανικό για την Allcargo εάν αναλογιστεί κανείς ότι οι εγκαταστάσεις εφοδιαστικής στην Ινδία συνεχώς αναπτύσσονται. Είναι χαρακτηριστικό ότι η ασιατική χώρα ανέβηκε 19 θέσεις φτάνοντας στην 35η θέση αναφορικά με τις επιδόσεις στην εφοδιαστική συμπεριλαμβανομένων των επιδόσεων των τελωνείων και των υποδομών.
«Σκοπός είναι να βοηθήσουμε τους πελάτες της ECU Worldwide, οι οποίοι προέρχονται από οποιαδήποτε γωνιά του κόσμου, να διεκπεραιώσουν ταχύτερα τις δραστηριότητες τους με την μονάδα χρησιμοποιώντας την τεχνολογία παρόμοια με αυτή της Uber», ανέφερε ο Πρόεδρος της Allcargo, Shashi Kiran Shetty σε συνέντευξή του την προηγούμενη εβδομάδα.
Τέλος επισημαίνεται ότι η εφαρμογή της τεχνολογίας αυτής αποτελεί θέμα υψίστης σημασίας για την Allcargo καθώς η ECU Worldwide αντιπροσωπεύει το 80% των εσόδων της ινδικής εταιρείας και η βελτίωση των υπηρεσιών της θα συμβάλλει θετικά στην αύξηση των αισθητά μειωμένων κερδών της.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Η δευτερογενής αγορά δεξαμενόπλοιων το 2025 εμφανίζει εξαιρετικά υψηλή κινητικότητα, τροφοδοτούμενη από τις ισχυρές αποδόσεις των ναύλων ως αποτέλεσμα της αύξησης των τονομιλίων λόγω…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…

Μια τεκτονική αλλαγή συντελείται στον παγκόσμιο ανταγωνισμό για την ηγεμονία στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και τον…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ