
H εταιρεία Allcargo logistics της Ινδίας ετοιμάζεται να εξομοιώσει την Uber Technologies με σκοπό να ενισχύσει τις δραστηριότητες της αναφορικά με την θαλάσσια διανομή εμπορευματοκιβωτίων.
Συγκεκριμένα η μονάδα ECU Worldwide της Allcargo με έδρα το Mumbai της Ινδίας, η οποία συγκεντρώνει παραγγελίες πελατών απ’ όλο τον κόσμο, σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει το μοντέλο της Uber με σκοπό να διευκολύνει τους πελάτες της να κάνουν κράτηση θαλάσσιων εμπορευματικών μεταφορών.
Με τον τρόπο αυτό η ινδική εταιρεία, η οποία παρουσίασε πτώση των κερδών της για τα τέσσερα από τα τελευταία πέντε τρίμηνα, προσδοκά να αυξήσει μέσω της τεχνολογίας αυτής τον όγκο παραγγελιών της και να φανεί ανταγωνιστική στην τρίτη μεγαλύτερη οικονομία της Ασίας. Το timing φαντάζει ιδανικό για την Allcargo εάν αναλογιστεί κανείς ότι οι εγκαταστάσεις εφοδιαστικής στην Ινδία συνεχώς αναπτύσσονται. Είναι χαρακτηριστικό ότι η ασιατική χώρα ανέβηκε 19 θέσεις φτάνοντας στην 35η θέση αναφορικά με τις επιδόσεις στην εφοδιαστική συμπεριλαμβανομένων των επιδόσεων των τελωνείων και των υποδομών.
«Σκοπός είναι να βοηθήσουμε τους πελάτες της ECU Worldwide, οι οποίοι προέρχονται από οποιαδήποτε γωνιά του κόσμου, να διεκπεραιώσουν ταχύτερα τις δραστηριότητες τους με την μονάδα χρησιμοποιώντας την τεχνολογία παρόμοια με αυτή της Uber», ανέφερε ο Πρόεδρος της Allcargo, Shashi Kiran Shetty σε συνέντευξή του την προηγούμενη εβδομάδα.
Τέλος επισημαίνεται ότι η εφαρμογή της τεχνολογίας αυτής αποτελεί θέμα υψίστης σημασίας για την Allcargo καθώς η ECU Worldwide αντιπροσωπεύει το 80% των εσόδων της ινδικής εταιρείας και η βελτίωση των υπηρεσιών της θα συμβάλλει θετικά στην αύξηση των αισθητά μειωμένων κερδών της.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ