
Το International Group of Liquefied Natural Gas Importers (GIIGNL) παρουσίασε έκθεση σύμφωνα με την οποία οι συνολικές εισαγωγές LNG σε παγκόσμιο επίπεδο άγγιξαν τους 289,8 εκατ. τόνους το περασμένο έτος, αύξηση κατά 9,9% συγκριτικά με τις αντίστοιχες εισαγωγές του 2016.
Σύμφωνα με την έκθεση του GIIGNL κατά τη διάρκεια του 2017 οι χώρες- εισαγωγείς LNG ανήλθαν σε 49, ενώ οι εξαγωγείς σε 19.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι οι εισαγωγές LNG σε παγκόσμιο επίπεδο το περασμένο έτος άγγιξαν επίπεδα ρεκόρ που είχαν να καταγραφούν από το 2010.
Η αυξημένη προσφορά φυσικού αερίου σε παγκόσμιο επίπεδο οφείλεται στην αύξηση της παραγωγής των ΗΠΑ (+9,6 εκατ. τόνους) και της Αυστραλίας (+10,7 εκατ. τόνους), καθώς και στην βελτιωμένη παραγωγική ικανότητα των υφιστάμενων μονάδων υγροποίησης φυσικού αερίου σε Αγκόλα, Αλγερία και Νιγηρία.
Από την άλλη πλευρά η προσφορά LNG από χώρες της Μ. Ανατολής μειώθηκε κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους κατά 2,3 εκατ. τόνους.
Η μεγαλύτερη πηγή προμήθειας LNG είναι η λεκάνη του Ειρηνικού Ωκεανού (131,4 εκατ. τόνοι), αντιπροσωπεύοντας το 45,3% της παγκόσμιας προσφοράς φυσικού αερίου, ενώ ακολουθούν η Μέση Ανατολή και η λεκάνη του Ατλαντικού.
Από πλευράς ζήτησης, η Ασία «απορρόφησε» το 72,9% των παγκόσμιων εισαγωγών LNG το 2017. Πρώτος αγοραστής ήταν η Ιαπωνία (83,5 εκατ. τόνοι LNG), ακολουθώντας η Κίνα (39 εκατ. τόνοι) και η Ν. Κορέα (33 εκατ. τόνοι).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ