
Το πλοίο με την ονομασία “Ilshin Green Iris”, ναυπηγήθηκε στο Hyundai Mipo Dockyard (HMD) στη Ν. Κορέα για την εταιρεία Ilshin Logistics και αποτελεί το αποτέλεσμα ενός προγράμματος το οποίο ανακοινώθηκε τον Ιούλιο του 2016, σχετικά με την ανάπτυξη του πρώτου από μια νέα γενιά φιλικών προς το περιβάλλον φορτηγών πλοίων τα οποία καταναλώνουν καύσιμο LNG.
Το χωρητικότητας 50.000 dwt φορτηγό πλοίο είναι εξοπλισμένο με ένα δίχρονο κινητήρα MAN B&W 6G50ME-GI, ενώ έχει επαληθευτεί και η συμμόρφωσή του με τον International Gas Fuel (IGF) Code από τους Lloyds Register και Korean Register. Το “Ilshin Green Iris” έχει ναυλωθεί από την POSCO για τη μεταφορά ασβεστόλιθου στο κορεατικό παράκτιο εμπόριο.
Το “Ilshin Green Iris” διαθέτει μια δεξαμενή καυσίμου LNG Τύπου «C» χωρητικότητας 500m³, κατασκευασμένη από ωστενιτικό χάλυβα υψηλής περιεκτικότητας σε μαγγάνιο, ένα υλικό που αναπτύχθηκε πρόσφατα από την POSCO και έχει σχεδιαστεί ειδικά για κρυογενικές εφαρμογές αποθήκευσης υγροποιημένου φυσικού αερίου και υγροποιημένου αερίου.
Με περισσότερους από 200 κινητήρες τέτοιου τύπου να έχουν παραγγελθεί, ο κινητήρας ME-GI (-Gas Injection) της MAN Diesel & Turbo έχει θέσει ένα νέο βιομηχανικό πρότυπο για τους δίχρονους κινητήρες πρόωσης που προορίζονται μεταξύ άλλων για πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου, πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και πλέον πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου. Με τον κινητήρα ME-GI, η εξέλιξη των δίχρονων κινητήρων έχει κάνει ένα ακόμα βήμα προς τα εμπρός, συνδυάζοντας τις μοναδικές ιδιότητες της καύσης πολλαπλών καυσίμων και τη γνωστή αξιοπιστία των ME-κινητήρων της Man Diesel & Turbo.
Φωτό: mandieselturbo.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Με πανηγυρική συμμετοχή και απαρτία που ξεπέρασε το ιστορικό όριο των 2.392 εξουσιοδοτημένων ψήφων ολοκληρώθηκε την Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2025 η 47η Τακτική Γενική…

Την ενίσχυση του στόλου της με το νεότευκτο «Maran Gas Syros» ανακοίνωσε νωρίτερα η Maran Gas Maritime του Ομίλου Αγγελικούση. Το νεότευκτο LNG carrier…

Η διαχρονικά ισχυρή ναυτιλιακή σχέση μεταξύ Ελλάδας και Ιαπωνίας, καθώς και ο αμοιβαίος σεβασμός μεταξύ των δύο χωρών, αποτυπώθηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια του…

Σε μια εποχή όπου η προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος αποτελεί πιο επιτακτική ανάγκη από ποτέ, η HELMEPA συνεχίζει να αποδεικνύει ότι η συλλογική δέσμευση…

Το Διοικητικό Συμβούλιο του ABS εξέλεξε τον John McDonald ως νέο Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του, σε συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου στις 11 Νοεμβρίου.…

Μια καινοτόμος τεχνολογία θαλάσσιας δέσμευσης άνθρακα, βασισμένη στη φυσική διεργασία της αντίδρασης διοξειδίου του άνθρακα με ασβεστόλιθο και θαλασσινό νερό, προωθείται προς εφαρμογή στη…

Το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ αναμένεται να ψηφίσει σήμερα επί σχεδίου Ψηφίσματος του Ηνωμένου Βασιλείου για την ανανέωση του καθεστώτος κυρώσεων στην Υεμένη για…

Το Στέιτ Ντιπάρτμεντ ενέκρινε την πιθανή πώληση στην Ταϊβάν ανταλλακτικών για μαχητικά και μεταγωγικά αεροσκάφη και υπηρεσίες υποστήριξης έναντι τιμήματος 330 εκατομμυρίων δολαρίων, ανακοίνωσε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ