
Το πλοίο με την ονομασία “Ilshin Green Iris”, ναυπηγήθηκε στο Hyundai Mipo Dockyard (HMD) στη Ν. Κορέα για την εταιρεία Ilshin Logistics και αποτελεί το αποτέλεσμα ενός προγράμματος το οποίο ανακοινώθηκε τον Ιούλιο του 2016, σχετικά με την ανάπτυξη του πρώτου από μια νέα γενιά φιλικών προς το περιβάλλον φορτηγών πλοίων τα οποία καταναλώνουν καύσιμο LNG.
Το χωρητικότητας 50.000 dwt φορτηγό πλοίο είναι εξοπλισμένο με ένα δίχρονο κινητήρα MAN B&W 6G50ME-GI, ενώ έχει επαληθευτεί και η συμμόρφωσή του με τον International Gas Fuel (IGF) Code από τους Lloyds Register και Korean Register. Το “Ilshin Green Iris” έχει ναυλωθεί από την POSCO για τη μεταφορά ασβεστόλιθου στο κορεατικό παράκτιο εμπόριο.
Το “Ilshin Green Iris” διαθέτει μια δεξαμενή καυσίμου LNG Τύπου «C» χωρητικότητας 500m³, κατασκευασμένη από ωστενιτικό χάλυβα υψηλής περιεκτικότητας σε μαγγάνιο, ένα υλικό που αναπτύχθηκε πρόσφατα από την POSCO και έχει σχεδιαστεί ειδικά για κρυογενικές εφαρμογές αποθήκευσης υγροποιημένου φυσικού αερίου και υγροποιημένου αερίου.
Με περισσότερους από 200 κινητήρες τέτοιου τύπου να έχουν παραγγελθεί, ο κινητήρας ME-GI (-Gas Injection) της MAN Diesel & Turbo έχει θέσει ένα νέο βιομηχανικό πρότυπο για τους δίχρονους κινητήρες πρόωσης που προορίζονται μεταξύ άλλων για πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου, πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και πλέον πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου. Με τον κινητήρα ME-GI, η εξέλιξη των δίχρονων κινητήρων έχει κάνει ένα ακόμα βήμα προς τα εμπρός, συνδυάζοντας τις μοναδικές ιδιότητες της καύσης πολλαπλών καυσίμων και τη γνωστή αξιοπιστία των ME-κινητήρων της Man Diesel & Turbo.
Φωτό: mandieselturbo.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ