
Για την Ένωση των Γερμανών Εφοπλιστών (VDR) η συγκρότηση της νέας γερμανικής κυβέρνησης έπειτα από αρκετούς μήνες διαπραγματεύσεων αποτελεί ένα πολύ καλό νέο.
Ο Alfred Hartmann, ο πρόεδρος της Ένωσης, σχολιάζοντας τις πολιτικές εξελίξεις στην Γερμανία σχολίασε ότι: «Εν γένει, είμαστε ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα των διαπραγματεύσεων μεταξύ των CDU, CSU και SPD. Η ναυτιλιακή βιομηχανία θεωρείται ως στρατηγικού χαρακτήρα για την Γερμανία και αναγνωρίζεται η ανάγκη να διατηρηθεί η ανταγωνιστικότητα της Γερμανίας ως ναυτιλιακού κέντρου».
Η ναυτιλιακή βιομηχανία, για τον πρόεδρο των Γερμανών εφοπλιστών, «εξελίσσεται ταχέως σε παγκόσμιο επίπεδο», ενώ νέα δεδομένα διαμορφώνονται λόγω της ψηφιοποίησης αλλά και των απαιτήσεων για προστασία του περιβάλλοντος. Ως εκ τούτου, σημειώνει στην δήλωσή του ο κ. Hartmann «η ομοσπονδιακή κυβέρνηση πρέπει να επανεξετάζει συνεχώς το επίπεδο ανταγωνιστικότητας της γερμανικής εμπορικής ναυτιλίας και όταν κρίνεται απαραίτητο να την ενισχύει με τα κατάλληλα μέσα». Για τον πρόεδρο των Γερμανών εφοπλιστών η προσπάθεια συμφωνίας για ένα ανταγωνιστικό φορολογικό σύστημα τόσο σε διεθνές όσο και ευρωπαϊκό επίπεδο συνιστά μία σωστή προσέγγιση.
Για την Ένωση των Γερμανών Εφοπλιστών ως σημαντική κρίνεται και η βελτίωση του εργατικού δικαίου, έτσι ώστε ο Γερμανός ναυτικός να μπορεί να εργάζεται με ασφάλεια και προοπτική σε ένα απαιτητικό και άκρως ανταγωνιστικό οικονομικό περιβάλλον.
Τέλος ο κ. Hartmann τόνισε στις δηλώσεις του την σημασία του στρατηγικού σχεδιασμού «Maritime Agenda 2025», που δίνει έμφαση: (α) στην βελτίωση της καινοτομίας κυρίως στις μεσαίου μεγέθους ναυτιλιακές επιχειρήσεις αλλά και στις παραναυτιλιακές εταιρείες έτσι ώστε αυτές να καταστούν εκ νέου ανταγωνιστικές, (β) στην εφαρμογή πολιτικών που θα προστατεύουν το θαλάσσιο περιβάλλον και το κλίμα, (γ) στην πιο δυναμική είσοδο των επιχειρήσεων στους τομείς της ψηφιοποίησης και της αυτοματοποίησης, καθως και (δ) στο άνοιγμα νέων αγορών για τις γερμανικές ναυτιλιακές/παραναυτιλιακές εταιρείες.
Με την εφαρμογή της «Maritime Agenda 2025» αλλά και την βελτίωση του πλαισίου και των όρων χρηματοδότησης της γερμανικής ναυτιλίας, με την βοήθεια της νέας κυβέρνησης, οι Γερμανοί εφοπλιστές ελπιζουν σε ένα καλύτερο αύριο για τη ναυτιλιακή βιομηχανία της χώρας.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/FOCKE STRANGMANN & reederverband.de
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ