
															Το 2018 ξεκίνησε αισιόδοξα για την Samsung Heavy Industries, τον δεύτερο μεγαλύτερο ναυπηγικό όμιλο της Ν. Κορέας, καθώς έλαβε πρόσφατα παραγγελία για οκτώ containerships, κατηγορίας Neo-panamax.
Η συνολική αξία της παραγγελίας αναμένεται ότι θα αγγίξει τα $607,3 εκατ. Η SHI δεν αποκάλυψε το όνομα της ναυτιλιακής εταιρείας που προέβη στην παραγγελία των πλοίων, παρά μόνο ανέφερε ότι πρόκειται για ασιατική. Ωστόσο φήμες θέλουν να βρίσκεται η Evergreen πίσω από τη συγκεκριμένη παραγγελία, κάτι που επιβεβαιώθηκε τελικά από την ανακοίνωση που εξέδωσε η τελευταία.
Σύμφωνα με την SHI, η ανάπτυξη του θαλάσσιου εμπορίου και οι απαιτήσεις των διεθνών κανονισμών θα οδηγήσουν πολλές εταιρείες προς τη ναυπήγηση νέων πλοίων, γεγονός που θα ωθήσει στην αύξηση των εργασιών της παγκόσμιας ναυπηγικής βιομηχανίας και στην επίτευξη καλύτερων οικονομικών αποτελεσμάτων.
Η SHI έχει καταφέρει από τις αρχές του 2018 έως σήμερα να δεχτεί παραγγελίες συνολικής αξίας $740 εκατ., γεγονός που προκαλεί θετικές προσδοκίες στην εταιρεία ότι θα καταφέρει να πετύχει τον στόχο της για το 2018 (παραγγελίες συνολικής αξίας $8,2 δις).
Στα μέσα του περασμένου Ιανουαρίου ο CEO της SHI, κ. Nam Joon-ou, είχε δηλώσει σε τοπικά μέσα ενημέρωσης της Ν. Κορέας ότι η εταιρεία αναμένεται να καταγράψει βελτιωμένα λειτουργικά κέρδη τα επόμενα χρόνια, τα οποία θα οφείλονται στον αυξανόμενο αριθμό παραγγελιών που θα δεχτεί η εταιρεία, καθώς και στη μείωση του σταθερού της κόστους.
Η SHI έχει κάνει αρκετές προσπάθειες για να καταφέρει να επιβιώσει. Έχει προβεί σε μείωση του αριθμού των τμημάτων της από 89 σε 67, αλλά και σε μείωση του εργατικού της δυναμικού κατά 30%.
Τον περασμένο Δεκέμβριο η SHI, όπως αναφέρθηκε και σε προηγούμενο δημοσίευμα των Ναυτικών Χρονικών, στοχεύοντας στην οικονομική της επιβίωση, ανακοίνωσε ότι πρόκειται να εκδώσει νέες μετοχές τον ερχόμενο Μάρτιο, συνολικής αξίας $1,36 δις. Μέσα από την έκδοση μετοχών τα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Yonhap, θα προβούν σε αποπληρωμή ορισμένων δανειακών τους υποχρεώσεων. Υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας είχε ανακοινώσει επίσης τότε ότι στόχος αποτελεί για το 2018 ο περιορισμός των λειτουργικών ζημιών της SHI κατά 50% περίπου, από $451 εκατ. σε $221 εκατ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Μετά την πρόσφατη έναρξη πτήσεων προς τη Λισαβόνα, η SKY express, εγκαινίασε στις 24 Οκτωβρίου και τη νέα απευθείας πτήση Αθήνα-Μαδρίτη, ενισχύοντας περαιτέρω την…

Βελτιώθηκε ελαφρώς τον Οκτώβριο ο δείκτης οικονομικού κλίματος και διαμορφώθηκε στις 107,5 μονάδες, από 106,2 μονάδες τον Σεπτέμβριο. Σύμφωνα με την έρευνα οικονομικής συγκυρίας…

Το Πεκίνο διοχετεύει συνολικά κεφάλαια 500 δισεκατομμυρίων γιουάν (περίπου 60,85 δισεκατομμυρίων ευρώ) μέσω ενός νέου εργαλείου χρηματοδοτικής πολιτικής, σύμφωνα με μία ανακοίνωση που εξέδωσαν…

Οι εξαγωγές πετρελαϊκών προϊόντων από το Κουβέιτ υποχώρησαν στο χαμηλότερο επίπεδο από τον Ιανουάριο του 2024 και διαμορφώθηκαν κάτω από 3.500 kt τον Σεπτέμβριο.…

Η παγκόσμια παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα σημείωσε οριακή κάμψη τον Σεπτέμβριο, οδηγούμενη από την επιβράδυνση της κινεζικής παραγωγής. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης…

Η στάση της Ευρωπαϊκής Ένωσης απέναντι στη Ρωσία, και κατά προέκταση στα ενεργειακά προϊόντα της, μεταβάλλεται σταδιακά. Αυτό είναι το συμπέρασμα που μπορεί κανείς…

Το ενδιαφέρον των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στη ναυτιλία τακτικών γραμμών για επενδύσεις στην Ινδία διαγράφεται έντονο το τελευταίο χρονικό διάστημα. Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με…

Η Vietjet, ένας από τους μεγαλύτερους αερομεταφορείς του Βιετνάμ, βρίσκεται σε ρυθμούς ενίσχυσης του στόλου αεροσκαφών του, κατόπιν στενής συνεργασίας του με τους κατασκευαστές…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ