
Το 2018 ξεκίνησε αισιόδοξα για την Samsung Heavy Industries, τον δεύτερο μεγαλύτερο ναυπηγικό όμιλο της Ν. Κορέας, καθώς έλαβε πρόσφατα παραγγελία για οκτώ containerships, κατηγορίας Neo-panamax.
Η συνολική αξία της παραγγελίας αναμένεται ότι θα αγγίξει τα $607,3 εκατ. Η SHI δεν αποκάλυψε το όνομα της ναυτιλιακής εταιρείας που προέβη στην παραγγελία των πλοίων, παρά μόνο ανέφερε ότι πρόκειται για ασιατική. Ωστόσο φήμες θέλουν να βρίσκεται η Evergreen πίσω από τη συγκεκριμένη παραγγελία, κάτι που επιβεβαιώθηκε τελικά από την ανακοίνωση που εξέδωσε η τελευταία.
Σύμφωνα με την SHI, η ανάπτυξη του θαλάσσιου εμπορίου και οι απαιτήσεις των διεθνών κανονισμών θα οδηγήσουν πολλές εταιρείες προς τη ναυπήγηση νέων πλοίων, γεγονός που θα ωθήσει στην αύξηση των εργασιών της παγκόσμιας ναυπηγικής βιομηχανίας και στην επίτευξη καλύτερων οικονομικών αποτελεσμάτων.
Η SHI έχει καταφέρει από τις αρχές του 2018 έως σήμερα να δεχτεί παραγγελίες συνολικής αξίας $740 εκατ., γεγονός που προκαλεί θετικές προσδοκίες στην εταιρεία ότι θα καταφέρει να πετύχει τον στόχο της για το 2018 (παραγγελίες συνολικής αξίας $8,2 δις).
Στα μέσα του περασμένου Ιανουαρίου ο CEO της SHI, κ. Nam Joon-ou, είχε δηλώσει σε τοπικά μέσα ενημέρωσης της Ν. Κορέας ότι η εταιρεία αναμένεται να καταγράψει βελτιωμένα λειτουργικά κέρδη τα επόμενα χρόνια, τα οποία θα οφείλονται στον αυξανόμενο αριθμό παραγγελιών που θα δεχτεί η εταιρεία, καθώς και στη μείωση του σταθερού της κόστους.
Η SHI έχει κάνει αρκετές προσπάθειες για να καταφέρει να επιβιώσει. Έχει προβεί σε μείωση του αριθμού των τμημάτων της από 89 σε 67, αλλά και σε μείωση του εργατικού της δυναμικού κατά 30%.
Τον περασμένο Δεκέμβριο η SHI, όπως αναφέρθηκε και σε προηγούμενο δημοσίευμα των Ναυτικών Χρονικών, στοχεύοντας στην οικονομική της επιβίωση, ανακοίνωσε ότι πρόκειται να εκδώσει νέες μετοχές τον ερχόμενο Μάρτιο, συνολικής αξίας $1,36 δις. Μέσα από την έκδοση μετοχών τα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Yonhap, θα προβούν σε αποπληρωμή ορισμένων δανειακών τους υποχρεώσεων. Υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας είχε ανακοινώσει επίσης τότε ότι στόχος αποτελεί για το 2018 ο περιορισμός των λειτουργικών ζημιών της SHI κατά 50% περίπου, από $451 εκατ. σε $221 εκατ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ