
Η Λιμενική Αρχή του Ρότερνταμ και η IBM ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους πάνω σε μια πρωτοβουλία ψηφιοποίησης πολυετούς διάρκειας, για τη μετατροπή του επιχειρησιακού περιβάλλοντος του λιμένα χρησιμοποιώντας τεχνολογίες του Internet of Things (IoT) προς όφελος τόσο του λιμένα όσο και εκείνων που τον χρησιμοποιούν. Η πρωτοβουλία θα προετοιμάσει επίσης ολόκληρο τον χώρο του λιμένα του Ρότερνταμ προκειμένου να φιλοξενήσει συνδεδεμένα πλοία στο μέλλον.
Το σχέδιο ξεκινά με την ανάπτυξη μιας κεντρικής εφαρμογής η οποία θα συλλέγει και θα επεξεργάζεται δεδομένα καιρού και επικοινωνιών σε πραγματικό χρόνο, τα οποία θα αναλύονται μέσω της IoT πλατφόρμας της IBM. Αυτό θα επιτρέπει την ασφαλέστερη και αποτελεσματικότερη διαχείριση της κυκλοφορίας στο λιμάνι.
Τα δεδομένα θα προέρχονται από αισθητήρες οι οποίοι ήδη εγκαθίστανται στα 42 χιλιόμετρα γης και θάλασσας, από την πόλη του Ρότερνταμ μέχρι τη Βόρεια Θάλασσα, κατά μήκος αποβαθρών, αγκυροβολίων και δρόμων.
Η ανάλυση των δεδομένων θα προσφέρει πληροφορίες τις οποίες το λιμάνι θα μπορεί να χρησιμοποιήσει προκειμένου να πάρει αποφάσεις που θα αποφέρουν τη μείωση του χρόνου αναμονής των πλοίων και τη δυνατότητα εισόδου μεγαλύτερου αριθμού πλοίων στο διαθέσιμο χώρο.
Ο κ. Paul Smits, οικονομικός διευθυντής της Λιμενικής Αρχής του Ρότερνταμ, ανέφερε: «Εδώ στο Ρότερνταμ, αναλαμβάνουμε δράση για να γίνουμε το πιο ‘έξυπνο’ λιμάνι στον κόσμο. Η ταχύτητα και η αποτελεσματικότητα είναι ουσιαστικής σημασίας για τη δουλειά μας και απαιτεί τη χρήση όλων των δεδομένων που έχουμε στη διάθεσή μας. Χάρη στις πληροφορίες πραγματικού χρόνου σχετικά με τις υποδομές, το νερό, τον αέρα, κλπ, μπορούμε να βελτιώσουμε σημαντικά τις υπηρεσίες που παρέχουμε σε όλους όσους χρησιμοποιούν το λιμάνι και να προετοιμαστούμε για να υποδεχθούμε τη συνδεδεμένη, αυτόνομη ναυτιλία του μέλλοντος».
Φωτό: portofrotterdam.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ