
Φαίνεται ότι η νοτιοκορεάτικη ναυπηγική βιομηχανία βιώνει μία περίοδο ανακατατάξεων. Όπως δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία της Korea Offshore and Shipbuilding Association ο αριθμός του εργατικού δυναμικού στα ναυπηγεία της χώρας μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους θα έχει μειωθεί κατά το ήμισυ συγκριτικά με τον αριθμό του 2015, χρονιά που το σύνολο των νοτιοκορεάτικων ναυπηγείων απαριθμούσε 200.000 εργάτες.
Το περασμένο έτος ο συνολικός αριθμός των εργατών που απασχολούνταν στα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας ανερχόταν σε 130.000 και σύμφωνα με τις προβλέψεις της Korea Offshore and Shipbuilding Association ο αριθμός αυτός μέχρι τα τέλη του 2018 θα έχει φτάσει τους 100.000 εργάτες.
Οι λόγοι που έχουν οδηγήσει σε αυτήν την σημαντική μείωση του εργατικού δυναμικού είναι σαφώς η αναδιάρθρωση των ναυπηγείων, αλλά και η αυξανόμενη χρήση αυτοματοποιημένων συστημάτων.
Επιπλέον παρατηρείται και μία μείωση στον αριθμό των έμπειρων εργατών που απασχολούνται στα ναυπηγεία της χώρας, σύμφωνα με την Korea Offshore and Shipbuilding Association, καθώς είναι εξαιρετικά λίγοι εκείνοι που έχουν προϋπηρεσία σχετική άνω των 10 ετών.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Clarksons, το περασμένο έτος τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας έλαβαν το 27,7% των παγκόσμιων παραγγελιών, κατέχοντας την δεύτερη θέση μετά την Κίνα που δέχθηκε το 40% αυτών.
Την ίδια ώρα η Eximbank (Export- Import Bank of Korea) ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε περαιτέρω σχέδια οικονομικής αναδιάρθρωσης της νοτιοκορεάτικης ναυπηγικής βιομηχανίας, μέσω συγχωνεύσεων ορισμένων ναυπηγείων της χώρας, όπως αυτών του Sungdong Shipbuilding and Marine Engineering με την STX Ofshore and Shipbuilding.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Εκ νέου σήμα κινδύνου εξέπεμψε η UK Maritime Trade Operations (UKMTO) στα ανοικτά της Σομαλίας, λίγες μόνο 24ωρα μετά το ρεσάλτο Σομαλών πειρατών σε ελληνόκτητο…

Εκρήξεις ακούστηκαν σήμερα το πρωί κοντά στην πρωτεύουσα του Σουδάν, το Χαρτούμ, που ελέγχεται από τον στρατό, δήλωσαν αυτόπτες μάρτυρες μία ημέρα αφού οι…

Once again, the LALIZAS Force travelled from all over the world to gather on the island of Aegina for the LALIZAS Branches Synergy Summit,…

To support its customers in the transition from conventional to alternative fuels and to further strengthen the qualification and preparation of the crew supplied…

Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A., κορυφαία εταιρεία στον τομέα της ναυτιλιακής, βιομηχανικής και ενεργειακής αυτοματοποίησης, έχει την τιμή να ανακοινώσει ότι αποτελεί…

Μείωση 13,6% σημείωσε το έλλειμμα στο εμπορικό ισοζύγιο της χώρας τον Σεπτέμβριο εφέτος, λόγω της αύξησης της αξίας των εξαγωγών και της μείωσης εκείνης…

Η προσωρινή αναστολή των αμοιβαίων λιμενικών τελών μεταξύ ΗΠΑ-Κίνας φαίνεται πως απέτρεψε σοβαρές αναταράξεις στο θαλάσσιο εμπόριο του Ειρηνικού, προσφέροντας παράλληλα προσωρινή «ανάσα» σε…

Η Ελλάδα είναι σήμερα το σημείο εισόδου για το αμερικανικό Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο και πιθανώς και για εγχώριους ενεργειακούς πόρους προς την Ευρώπη, τόνισε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ