
Η PetroChina International (Singapore), θυγατρική εταιρεία της κρατικής πετρελαϊκής εταιρείας της Κίνας PetroChina, επιδιώκει να αποκτήσει ηγετική θέση στον πετρελαϊκό και ενεργειακό τομέα στην περιοχή της Ασίας- Ειρηνικού μέχρι το 2020, στοχεύοντας οι ετήσιες εμπορικές ροές της να φτάσουν τους 200 εκατ. μετρικούς τόνους.
Δεδομένης της κινέζικης πρωτοβουλίας για τον Νέο Δρόμο του Μεταξιού, η PetroChina International (Singapore) στοχεύει στην ανάπτυξη του δικτύου πωλήσεων που διαθέτει στη Σιγκαπούρη, επενδύοντας σε εγκαταστάσεις αποθήκευσης πετρελαίου και σε πρατήρια υγρών καυσίμων.
Σύμφωνα με διεθνή μέσα ενημέρωσης, κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους οι εισαγωγές αργού πετρελαίου από την εταιρεία ανήλθαν σε 26,12 εκατ. τόνους, ενώ οι εξαγωγές της σε 8,33 εκατ. τόνους, αποτελώντας με αυτόν τον τρόπο έναν μεγάλο προμηθευτή πετρελαίου για χώρες της νοτιοανατολικής Ασίας, όπως το Μιανμάρ, η Σρι Λάνκα, το Βιετνάμ και η Ινδονησία.
Επιπλέον, η PetroChina International (Singapore) σχεδιάζει να συνεργαστεί στον τομέα της ενέργειας με το Κατάρ, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και την Μαλαισία, ενώ σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters η μητρική της εταιρεία PetroChina έχει θέσει ως στόχο να προχωρήσει σε επενδύσεις για την εγκατάσταση μονάδων αποθήκευσης πετρελαίου σε χώρες της Δυτικής Αφρικής, στην Βραζιλία και στο Πακιστάν, στο πλαίσιο της επεκτατικής της στρατηγικής. Το γεγονός αυτό εκτιμάται ότι θα εντείνει τον ανταγωνισμό μεταξύ της κινεζικής κρατικής πετρελαϊκής εταιρείας και άλλων παγκόσμιων πετρελαϊκών κολοσσών.
Φωτό: petrochina.com.cn
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ επιχειρεί την αποδυνάμωση της κινεζικής επιρροής στις παγκόσμιες λιμενικές υποδομές, με στόχο να θέσει περισσότερους τερματικούς σταθμούς υπό δυτικό…
Σημαντική οικονομική ώθηση αναμένεται να λάβει σύντομα ο ναυτιλιακός κλάδος του Ηνωμένου Βασιλείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα δημοσίευμα του Reuters, η βρετανική κυβέρνηση σε συνεργασία με…
Καθώς η παγκόσμια αγορά πετρελαίου «ακροβατεί» σε τεντωμένο σχοινί, το τοπίο στον κλάδο των διυλίσεων παραμένει ρευστό. Αν και η παραγωγή των διυλιστηρίων κατέγραψε…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, προχωρά στην επόμενη φάση της καμπάνιας της «All Aboard Greece», αναδεικνύοντας…
Την έναρξη της διαδικασίας για την οριοθέτηση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης μεταξύ Ελλάδας και Λιβύης κήρυξαν ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας Γιώργος Γεραπετρίτης και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ