
Τα 12 κυριότερα λιμάνια της Ινδίας σημείωσαν αύξηση της εμπορευματικής κίνησης της τάξεως του 3,64% για την περίοδο Απρίλιο με Δεκέμβριο του 2017. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία η αύξηση αναλογεί σε 499,41 εκατομμύρια τόνους (mt) σε σύνολο έναντι των 481,7 mt για την ίδια περίοδο την προηγούμενη χρονιά.
Τα λιμάνια που κατέγραψαν την μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση ήταν το λιμάνι του Cochin (17.27%) ακολουθούμενο από το Paradip (14.59%), της Kolkata (μαζι με το λιμένα της Haldia) (12.45%), New Mangalore (6,60%) και JNPT (Jawaharlal Nehru Port Trust) (5.94%).
Η αύξηση στο λιμάνι του Cochin οφείλεται κυρίως στις εισαγωγές των POL (πετρέλαιο, λάδια, λιπαντικά) (+24,10%) καθώς και των containers (+10,79%) ενώ παράλληλα υπήρχε μείωση σε άλλα υγρά φορτία (-23,16%) και στις πρώτες ύλες λιπασμάτων (-20,00%). Όσον αφορά το λιμάνι της Kolkata το KDS (Kolkata Dock System) κατέγραψε βελτίωση της κινητικότητας του κατά 1,92% ενώ την μεγαλύτερη άνοδο στο σύνολο των κύριων λιμένων της Ινδίας σημείωσε το complex της Haldia (Haldia Dock Complex) με αύξηση της τάξεως του 17,67%.
Την ίδια περίοδο το λιμάνι με τον μεγαλύτερο όγκο σε κίνηση ήταν για άλλη μια χρονιά, αυτό της Kandla με 81,12 mt, ακολουθούμενο από το Paradip (74,40 mt) και το JNPT (48,89 mt) το οποίο ανέβηκε στην τρίτη θέση, ενώ την πεντάδα συμπλήρωσαν τα Mumbai (47,53 mt) και Visakhapatnam (46,56 mt). Μαζί και τα πέντε συγκέντρωσαν το 60% της κινητικότητας των κύριων λιμένων της χώρας.
Παράλληλα με τις προσπάθειες στην βελτίωση της λειτουργικής αποδοτικότητας και αύξησης της κινητικότητας στα λιμάνια της χώρας, το Υπουργείο Ναυτιλίας της Ινδίας πραγματοποιεί συντονισμένες κινήσεις για την αξιοποίηση των ποταμών της χώρας για μια πιο οικονομικά βιώσιμη και οικολογική μεταφορά των προϊόντων στην ενδοχώρα.
Φωτό: mumbaiport.gov.in
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ