
Τα 12 κυριότερα λιμάνια της Ινδίας σημείωσαν αύξηση της εμπορευματικής κίνησης της τάξεως του 3,64% για την περίοδο Απρίλιο με Δεκέμβριο του 2017. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία η αύξηση αναλογεί σε 499,41 εκατομμύρια τόνους (mt) σε σύνολο έναντι των 481,7 mt για την ίδια περίοδο την προηγούμενη χρονιά.
Τα λιμάνια που κατέγραψαν την μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση ήταν το λιμάνι του Cochin (17.27%) ακολουθούμενο από το Paradip (14.59%), της Kolkata (μαζι με το λιμένα της Haldia) (12.45%), New Mangalore (6,60%) και JNPT (Jawaharlal Nehru Port Trust) (5.94%).
Η αύξηση στο λιμάνι του Cochin οφείλεται κυρίως στις εισαγωγές των POL (πετρέλαιο, λάδια, λιπαντικά) (+24,10%) καθώς και των containers (+10,79%) ενώ παράλληλα υπήρχε μείωση σε άλλα υγρά φορτία (-23,16%) και στις πρώτες ύλες λιπασμάτων (-20,00%). Όσον αφορά το λιμάνι της Kolkata το KDS (Kolkata Dock System) κατέγραψε βελτίωση της κινητικότητας του κατά 1,92% ενώ την μεγαλύτερη άνοδο στο σύνολο των κύριων λιμένων της Ινδίας σημείωσε το complex της Haldia (Haldia Dock Complex) με αύξηση της τάξεως του 17,67%.
Την ίδια περίοδο το λιμάνι με τον μεγαλύτερο όγκο σε κίνηση ήταν για άλλη μια χρονιά, αυτό της Kandla με 81,12 mt, ακολουθούμενο από το Paradip (74,40 mt) και το JNPT (48,89 mt) το οποίο ανέβηκε στην τρίτη θέση, ενώ την πεντάδα συμπλήρωσαν τα Mumbai (47,53 mt) και Visakhapatnam (46,56 mt). Μαζί και τα πέντε συγκέντρωσαν το 60% της κινητικότητας των κύριων λιμένων της χώρας.
Παράλληλα με τις προσπάθειες στην βελτίωση της λειτουργικής αποδοτικότητας και αύξησης της κινητικότητας στα λιμάνια της χώρας, το Υπουργείο Ναυτιλίας της Ινδίας πραγματοποιεί συντονισμένες κινήσεις για την αξιοποίηση των ποταμών της χώρας για μια πιο οικονομικά βιώσιμη και οικολογική μεταφορά των προϊόντων στην ενδοχώρα.
Φωτό: mumbaiport.gov.in
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ