
Τα 12 κυριότερα λιμάνια της Ινδίας σημείωσαν αύξηση της εμπορευματικής κίνησης της τάξεως του 3,64% για την περίοδο Απρίλιο με Δεκέμβριο του 2017. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία η αύξηση αναλογεί σε 499,41 εκατομμύρια τόνους (mt) σε σύνολο έναντι των 481,7 mt για την ίδια περίοδο την προηγούμενη χρονιά.
Τα λιμάνια που κατέγραψαν την μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση ήταν το λιμάνι του Cochin (17.27%) ακολουθούμενο από το Paradip (14.59%), της Kolkata (μαζι με το λιμένα της Haldia) (12.45%), New Mangalore (6,60%) και JNPT (Jawaharlal Nehru Port Trust) (5.94%).
Η αύξηση στο λιμάνι του Cochin οφείλεται κυρίως στις εισαγωγές των POL (πετρέλαιο, λάδια, λιπαντικά) (+24,10%) καθώς και των containers (+10,79%) ενώ παράλληλα υπήρχε μείωση σε άλλα υγρά φορτία (-23,16%) και στις πρώτες ύλες λιπασμάτων (-20,00%). Όσον αφορά το λιμάνι της Kolkata το KDS (Kolkata Dock System) κατέγραψε βελτίωση της κινητικότητας του κατά 1,92% ενώ την μεγαλύτερη άνοδο στο σύνολο των κύριων λιμένων της Ινδίας σημείωσε το complex της Haldia (Haldia Dock Complex) με αύξηση της τάξεως του 17,67%.
Την ίδια περίοδο το λιμάνι με τον μεγαλύτερο όγκο σε κίνηση ήταν για άλλη μια χρονιά, αυτό της Kandla με 81,12 mt, ακολουθούμενο από το Paradip (74,40 mt) και το JNPT (48,89 mt) το οποίο ανέβηκε στην τρίτη θέση, ενώ την πεντάδα συμπλήρωσαν τα Mumbai (47,53 mt) και Visakhapatnam (46,56 mt). Μαζί και τα πέντε συγκέντρωσαν το 60% της κινητικότητας των κύριων λιμένων της χώρας.
Παράλληλα με τις προσπάθειες στην βελτίωση της λειτουργικής αποδοτικότητας και αύξησης της κινητικότητας στα λιμάνια της χώρας, το Υπουργείο Ναυτιλίας της Ινδίας πραγματοποιεί συντονισμένες κινήσεις για την αξιοποίηση των ποταμών της χώρας για μια πιο οικονομικά βιώσιμη και οικολογική μεταφορά των προϊόντων στην ενδοχώρα.
Φωτό: mumbaiport.gov.in
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Την προηγούμενη εβδομάδα, η πίεση στη Ρωσία αυξήθηκε έντονα, γεγονός που μεταφράστηκε με ένα «ενιαίο μέτωπο» κυρώσεων, όπως υπογραμμίζει σε πρόσφατη έκθεσή της η…

Συνεχίζεται μέχρι νεωτέρας η απεργία των εργαζομένων της Boeing Defense, καθώς δεν υπήρξε συμφωνία με την εταιρεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, οι…

Οι εμπορικές ροές προσαρμόστηκαν στις νέες γεωπολιτικές εξελίξεις την περασμένη εβδομάδα, με τις εξελίξεις στην Ερυθρά Θάλασσα να αποτελούν ρυθμιστή ζήτησης των πλοίων, όπως…

Εν μέσω του θερμού καλοκαιρού και εν αναμονή του ψυχρού χειμώνα, οι εισαγωγές υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) στη Γηραιά Ήπειρο συνεχίστηκαν με αμείωτο ρυθμό…

Στην πρώτη γραμμή της ενεργειακής μετάβασης της ναυτιλιακής βιομηχανίας επιθυμεί να βρεθεί το Πεκίνο, το οποίο οραματίζεται ένα πράσινο μέλλον για τις θαλάσσιες μεταφορές,…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην επέκταση του στόλου της γιόρτασε πρόσφατα η Viking Cruises, με τα «βαφτίσια» εννέα νεότευκτων κρουαζιερόπλοιων. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανακοίνωσης, την…

Τα προϊόντα πετρελαίου της Ινδίας αντιμετωπίζουν τη δεδομένη στιγμή μια «διχασμένη» παγκόσμια ζήτηση, σύμφωνα με πρόσφατη ανάρτηση της Kpler στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ειδικότερα,…

Οι απευθείας πτήσεις μεταξύ της Ινδίας και της Κίνας, ύστερα από μακροχρόνια παύση, είναι γεγονός, καθώς οι σχέσεις μεταξύ των χωρών φαίνεται να εξομαλύνονται…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ