
Πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες η τελετή ονοματοδοσίας ενός νέου παγοθραυστικού πλοίου μεταφοράς LNG, το οποίο είχαν παραγγείλει από κοινού στα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία της Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co., Ltd. (DSME), τον Ιούλιο του 2014, η Mitsui O.S.K. Lines, Ltd. (MOL) και η China COSCO Shipping Corporation Limited (China COSCO Shipping).
Το νέο παγοθραυστικό LNG carrier φέρει το όνομα «Vladimir Rusanov», ενός σημαντικού Ρώσου γεωλόγου και εξερευνητή της Αρκτικής. Πρόκειται για το πρώτο από τα τρία πλοία που έχουν παραγγείλει οι δύο εταιρείες στα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία και πρόκειται να ξεκινήσει τους πλόες του τον προσεχή Μάρτιο, εξυπηρετώντας τις ανάγκες μεταφοράς LNG από τον σταθμό «Yamal LNG Project» στην περιοχή της ρωσικής Αρκτικής.
Τόσο το «Vladimir Rusanov» όσο και τα αδελφά του πλοία θα μπορούν να πλέουν σε παγωμένες θάλασσες, με δυνατότητα θραύσης πάγου πάχους έως και 2,1 μέτρων. Το μήκος τους φτάνει τα 299 μέτρα, το πλάτος τους τα 50 και το βύθισμα τα 12 μέτρα. Θα μπορούν να μεταφέρουν 172.000 κυβικά μέτρα LNG.
Και τα τρία πλοία θα μεταφέρουν LNG από το «Yamal LNG Project» σε όλες τις διεθνείς αγορές και καθ’ όλη την διάρκεια του έτους. Επίσης, θα έχουν την δυνατότητα πλεύσης στην Αρκτική Θαλάσσια Διαδρομή μεταφέροντς LNG στην ανατολική Ασία μέσω του Βερίγγειου Πορθμού κατά την διάρκεια των θερινών μηνών.
Να σημειωθεί ότι MOL και China COSCO Shipping έχουν ανακοινώσει μία ακόμα συνεργασία τους, που αφορά στη συνιδιοκτησία τεσσάρων νέων, συμβατικών πλοίων μεταφοράς LNG, τα οποία θα παραδοθούν κατά τα έτη 2019-2020 και θα εξυπηρετήσουν και αυτά τις εξαγωγικές ανάγκες του «Yamal LNG Project».
Φωτό: mol.co.jp & ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/DAEWOO SOUTH KOREA
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Το λιμάνι του Μπέλφαστ φιλοξένησε την πρώτη τελετή ονοματοδοσίας πλοίου, μετά από δύο δεκαετίες, με 200 προσκεκλημένους να δίνουν το «παρών». Το «Stena Futura»,…

Η παγκόσμια παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα σημείωσε κάμψη για δεύτερο συνεχόμενο μήνα τον Οκτώβριο, οδηγούμενη εκ νέου από την επιβράδυνση της κινεζικής παραγωγής. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…

Μεταβολές καταγράφονται στη ναυλαγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο κατώφλι του 2026. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δεδομένα της Xeneta, την εβδομάδα που μας πέρασε, οι…

Η εισαγωγή του νέου Port Community System (PCS) από την DP World στο λιμάνι της Μομπάσα αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό…

Τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών προϊόντων αποτελούν το έναυσμα για τη σύσταση μιας νέας συμμαχίας στη Βόρεια Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα, η Odfjell SE και η…

Οι ιαπωνικές αρχές ενέκριναν, στις 21 Νοεμβρίου, την επανεκκίνηση του μεγαλύτερου πυρηνικού εργοστασίου παγκοσμίως, για πρώτη φορά μετά την καταστροφική πυρηνική κρίση της Φουκουσίμα…

Αύξηση 0,4% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Σεπτέμβριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Σεπτεμβρίου 2024, ενώ αύξηση επίσης…

H AD Ports Group εξήγγειλε την υπογραφή συμφωνίας με τον κολοσσό της ναυτιλίας τακτικών γραμμών CMA CGM, προκειμένου να επεκτείνουν τον κοινό τερματικό σταθμό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ