
Η National Iranian Tanker Company (NITC), θυγατρική εταιρεία της κρατικής πετρελαϊκής εταιρείας του Ιράν, έλαβε πιστοποιητικό συμμόρφωσης του στόλου της, αναφορικά με τις απαιτήσεις του κανονισμού EU MRV (Monitoring, Reporting, Verifying), ο οποίος τέθηκε σε ισχύ την 1η Ιουλίου του 2015.
Ο κανονισμός του EU MRV, με καθολική εφαρμογή από την 1η Ιανουαρίου 2018, απαιτεί από τους πλοιοκτήτες και τους διαχειριστές να παρακολουθούν, να υποβάλλουν εκθέσεις και να επαληθεύουν (monitor, report and verify) τις εκπομπές CO2 για πλοία μεγαλύτερα των 5.000 GT, τα οποία προσεγγίζουν λιμένες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ευρωπαϊκής Ζώνης Ελευθέρων Συναλλαγών (Νορβηγία και Ισλανδία).
Η NITC, στο πλαίσιο των διεθνών οικονομικών κυρώσεων που είχαν επιβληθεί στο Ιράν λόγω της διάδοσης πυρηνικών όπλων, δεν μπορούσε να μεταφέρει αργό πετρέλαιο στην Ευρώπη. Μετά την ελάφρυνση των διεθνών οικονομικών περιορισμών τον Ιανουάριο του 2016, πλοία από τα Ιράν προσεγγίζουν πλέον λιμένες της Ευρώπης, η οποία αποτελεί μια αγορά που αντιπροσωπεύει σχεδόν το 40% των εξαγωγών αργού πετρελαίου από το Ιράν.
Η NITC, η οποία διαχειρίζεται έναν από τους μεγαλύτερους στόλους δεξαμενόπλοιων παγκοσμίως, έχει εντείνει τις προσπάθειές της να διατηρήσει την θέση της στην παγκόσμια αγορά, μέσα από τη βελτίωση των περιβαλλοντικών της προτύπων, ενισχύοντας περαιτέρω τον ανταγωνισμό στη συγκεκριμένη αγορά.
Φωτό: National Iranian Tanker Company
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ