Το LNG στην υπηρεσία και της κρουαζιέρας εξερεύνησης

Το LNG στην υπηρεσία και της κρουαζιέρας εξερεύνησης

97
Το LNG στην υπηρεσία και της κρουαζιέρας εξερεύνησης

Τα νορβηγικά ναυπηγεία Vard εξασφάλισαν ένα συμβόλαιο για τον σχεδιασμό και την κατασκευή ενός υπερπολυτελούς κρουαζιερόπλοιου το οποίο θα ταξιδεύει σε πολικές περιοχές, για τη γαλλική εταιρεία κρουαζιέρας Ponant. Η αξία της σύμβασης φτάνει περίπου τα 2.7 δισεκατομμύρια NOK (323 εκατομμύρια USD).

Το υπερσύγχρονο αυτό υβριδικό παγοθραυστικό κρουαζιερόπλοιο το οποίο θα χρησιμοποιεί LNG ως καύσιμο για πρόωση, αλλά θα έχει την δυνατότητα και ηλεκτρικής πρόωσης, αναπτύσσεται από τις εταιρείες Ponant, Stirling Design International, Aker Arctic και VARD. Το πλοίο έχει σχεδιαστεί ειδικά για να ταξιδεύει σε πολικούς προορισμούς όπως ο Βόρειος Πόλος, η θάλασσα Weddell, η θάλασσα Ross και το νησί Peter I.

Ponant1

Το κατηγορίας Polar Class 2 παγοθραυστικό πλοίο πληροί τα υψηλότερα πρότυπα σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος και την ασφαλή λειτουργία. Πρόκειται για το πρώτο υβριδικό παγοθραυστικό κρουαζιερόπλοιο το οποίο θα χρησιμοποιεί δύο είδη καυσίμου για πρόωση, διαθέτοντας μπαταρίες υψηλής χωρητικότητας και δεξαμενές αποθήκευσης LNG. Επιπλέον, θα είναι εξοπλισμένο με δύο ελικόπτερα τα οποία θα φυλάσσονται σε ειδικούς εσωτερικούς χώρους.

Το πλοίο θα έχει χωρητικότητα περίπου 30,000 GT, μήκος 150 μέτρα, πλάτος 28 μέτρα και βύθισμα 10 μέτρα, ενώ θα μπορεί να ταξιδεύει με ταχύτητα 15 κόμβων. Θα μπορεί να φιλοξενήσει 270 επιβάτες σε 135 καμπίνες, ενώ θα διαθέτει επιπλέον πλήρωμα 180 ατόμων.

Το νέο παγοθραυστικό πλοίο της Ponant αναμένεται να παραδοθεί το 2021 και θα φέρει την γαλλική σημαία.

Φωτό: ponant.com

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.