
Τα νορβηγικά ναυπηγεία Vard εξασφάλισαν ένα συμβόλαιο για τον σχεδιασμό και την κατασκευή ενός υπερπολυτελούς κρουαζιερόπλοιου το οποίο θα ταξιδεύει σε πολικές περιοχές, για τη γαλλική εταιρεία κρουαζιέρας Ponant. Η αξία της σύμβασης φτάνει περίπου τα 2.7 δισεκατομμύρια NOK (323 εκατομμύρια USD).
Το υπερσύγχρονο αυτό υβριδικό παγοθραυστικό κρουαζιερόπλοιο το οποίο θα χρησιμοποιεί LNG ως καύσιμο για πρόωση, αλλά θα έχει την δυνατότητα και ηλεκτρικής πρόωσης, αναπτύσσεται από τις εταιρείες Ponant, Stirling Design International, Aker Arctic και VARD. Το πλοίο έχει σχεδιαστεί ειδικά για να ταξιδεύει σε πολικούς προορισμούς όπως ο Βόρειος Πόλος, η θάλασσα Weddell, η θάλασσα Ross και το νησί Peter I.
Το κατηγορίας Polar Class 2 παγοθραυστικό πλοίο πληροί τα υψηλότερα πρότυπα σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος και την ασφαλή λειτουργία. Πρόκειται για το πρώτο υβριδικό παγοθραυστικό κρουαζιερόπλοιο το οποίο θα χρησιμοποιεί δύο είδη καυσίμου για πρόωση, διαθέτοντας μπαταρίες υψηλής χωρητικότητας και δεξαμενές αποθήκευσης LNG. Επιπλέον, θα είναι εξοπλισμένο με δύο ελικόπτερα τα οποία θα φυλάσσονται σε ειδικούς εσωτερικούς χώρους.
Το πλοίο θα έχει χωρητικότητα περίπου 30,000 GT, μήκος 150 μέτρα, πλάτος 28 μέτρα και βύθισμα 10 μέτρα, ενώ θα μπορεί να ταξιδεύει με ταχύτητα 15 κόμβων. Θα μπορεί να φιλοξενήσει 270 επιβάτες σε 135 καμπίνες, ενώ θα διαθέτει επιπλέον πλήρωμα 180 ατόμων.
Το νέο παγοθραυστικό πλοίο της Ponant αναμένεται να παραδοθεί το 2021 και θα φέρει την γαλλική σημαία.
Φωτό: ponant.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ