
Τα νορβηγικά ναυπηγεία Vard εξασφάλισαν ένα συμβόλαιο για τον σχεδιασμό και την κατασκευή ενός υπερπολυτελούς κρουαζιερόπλοιου το οποίο θα ταξιδεύει σε πολικές περιοχές, για τη γαλλική εταιρεία κρουαζιέρας Ponant. Η αξία της σύμβασης φτάνει περίπου τα 2.7 δισεκατομμύρια NOK (323 εκατομμύρια USD).
Το υπερσύγχρονο αυτό υβριδικό παγοθραυστικό κρουαζιερόπλοιο το οποίο θα χρησιμοποιεί LNG ως καύσιμο για πρόωση, αλλά θα έχει την δυνατότητα και ηλεκτρικής πρόωσης, αναπτύσσεται από τις εταιρείες Ponant, Stirling Design International, Aker Arctic και VARD. Το πλοίο έχει σχεδιαστεί ειδικά για να ταξιδεύει σε πολικούς προορισμούς όπως ο Βόρειος Πόλος, η θάλασσα Weddell, η θάλασσα Ross και το νησί Peter I.
Το κατηγορίας Polar Class 2 παγοθραυστικό πλοίο πληροί τα υψηλότερα πρότυπα σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος και την ασφαλή λειτουργία. Πρόκειται για το πρώτο υβριδικό παγοθραυστικό κρουαζιερόπλοιο το οποίο θα χρησιμοποιεί δύο είδη καυσίμου για πρόωση, διαθέτοντας μπαταρίες υψηλής χωρητικότητας και δεξαμενές αποθήκευσης LNG. Επιπλέον, θα είναι εξοπλισμένο με δύο ελικόπτερα τα οποία θα φυλάσσονται σε ειδικούς εσωτερικούς χώρους.
Το πλοίο θα έχει χωρητικότητα περίπου 30,000 GT, μήκος 150 μέτρα, πλάτος 28 μέτρα και βύθισμα 10 μέτρα, ενώ θα μπορεί να ταξιδεύει με ταχύτητα 15 κόμβων. Θα μπορεί να φιλοξενήσει 270 επιβάτες σε 135 καμπίνες, ενώ θα διαθέτει επιπλέον πλήρωμα 180 ατόμων.
Το νέο παγοθραυστικό πλοίο της Ponant αναμένεται να παραδοθεί το 2021 και θα φέρει την γαλλική σημαία.
Φωτό: ponant.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Σήμερα, η MSC Cruises ανακοίνωσε μια σημαντική νέα παραγγελία για τέσσερα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς και δύο επιπλέον προαιρετικά πλοία από τη MEYER WERFT στο…

Η εταιρεία Capital Maritime & Trading Corp., ιδιοκτησίας του Βαγγέλη Μαρινάκη, θα αναλάβει την ανακαίνιση του Παναθηναϊκού Σταδίου, ως Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής…

Πρόγραμμα με το οποίο έχει τη δυνατότητα να επαναγοράσει μετοχές ύψους έως $10 εκατ. της εταιρείας, μέχρι τον Νοέμβριο του επόμενου έτους, ενέκρινε στις…

Η κεντρική τράπεζα της Ρωσίας κατέθεσε αγωγή ζητώντας $230 δισεκ. ως αποζημίωση από τη Euroclear, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα σ’ αυτό που το Κρεμλίνο…

Την ανανέωση και επέκταση του στόλου της με τεχνολογικά προηγμένα πλοία προχωρά με αμείωτο ρυθμό η TMS, καθώς την περασμένη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις…

Η δραστηριότητα στην αγορά των ανακυκλώσεων επιταχύνεται για τα LNG carriers το 2025, σηματοδοτώντας δομικές αλλαγές για τη συγκεκριμένη αγορά. Σύμφωνα με τη Howe…

Θετική εισήγηση προς τους μετόχους προτίθεται να απευθύνει το ΔΣ της SolGold σχετικά με τη βελτιωμένη προσφορά εξαγοράς από τον βασικό της μέτοχο, την…

Σε επίπεδα-ρεκόρ θα ανέλθει το 2025/26 η παγκόσμια παραγωγή σιτηρών, με το International Grains Council (IGC) να εκτιμά ότι θα καταγραφεί αύξηση 5% σε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ