
Όλα δείχνουν ότι δεν έχει αλλάξει η κατάσταση στην Υεμένη, με ορισμένους μεγάλους λιμένες της να παραμένουν κλειστοί μετά την σχετική απόφαση που πήρε ο στρατιωτικός συνασπισμός υπό την ηγεσία της Σαουδικής Αραβίας, ο οποίος μάχεται το κίνημα των ανταρτών Houthi, με στόχο να αποτραπεί η είσοδος όπλων από το Ιράν.
Ζήτημα υψίστης σημασίας αποτελεί η αποκατάσταση της ανθρωπιστικής βοήθειας προς την Υεμένη μετά τον αποκλεισμό της.
Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, ο επικεφαλής της αμερικανικής κυβερνητικής ανθρωπιστικής υπηρεσίας, κ. Mark Green ανέφερε ότι δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι ο στρατιωτικός συνασπισμός υπό τη Σαουδική Αραβία έχει «χαλαρώσει» τον αποκλεισμό των λιμανιών της Υεμένης ώστε να μπορέσει να περάσει η ανθρωπιστική βοήθεια στη χώρα.
Η αμερικανική κυβέρνηση ανακοίνωσε πρόσφατα ότι πρόκειται να αποστείλει στην Υεμένη ανθρωπιστική βοήθεια (φαγητό, νερό, ιατρική περίθαλψη κτλ.), αξίας $130 εκατ.
Ο κ. Green ζήτησε από τον αραβικό συνασπισμό, όπως αναφέρει δημοσίευμα του πρακτορείου Reuters, να ανοίξει τους λιμένες της Υεμένης και από τους αντάρτες Houthi να περιορίσουν τις συγκρούσεις ώστε να επιτραπεί στην χώρα η διανομή τροφίμων και ιατρικών προμηθειών.
Όπως ο ίδιος δήλωσε η κατάσταση στην Υεμένη είναι ιδιαίτερα ανησυχητική, καθώς αρκετές κοινότητες δεν έχουν πρόσβαση σε καθαρό νερό και φαγητό, γεγονός που αυξάνει τις πιθανότητες εξάπλωσης της επιδημίας της χολέρας, καθώς και τον κίνδυνο εκατομμύρια άνθρωποι στην χώρα να λιμοκτονήσουν.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η δευτερογενής αγορά δεξαμενόπλοιων το 2025 εμφανίζει εξαιρετικά υψηλή κινητικότητα, τροφοδοτούμενη από τις ισχυρές αποδόσεις των ναύλων ως αποτέλεσμα της αύξησης των τονομιλίων λόγω…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…

Μια τεκτονική αλλαγή συντελείται στον παγκόσμιο ανταγωνισμό για την ηγεμονία στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και τον…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ