
Σε καινοτόμες και «πράσινες» ενέργειες προχωρά η εταιρεία κρουαζιέρας AIDA Cruises, η οποία σύντομα θα εφοδιάζει με LNG το κρουαζιερόπλοιο «AIDAperla», ενώ αυτό θα είναι ελλιμενισμένο. Αυτό σημαίνει ότι το κρουαζιερόπλοιο, το οποίο έχει τη δυνατότητα να καταναλώνει ως καύσιμο και LNG, θα παράγει την ενέργεια που χρειάζεται μέσω της κατανάλωσης LNG, όσο θα βρίσκεται σε λιμένες.
Υπολογίζεται ότι ένα κρουαζιερόπλοιο «δαπανά» το 40% του χρόνου λειτουργίας του στους λιμένες. Σε αυτήν την περίπτωση έχει ιδιαίτερη αξία να μην εκπέμπει σημαντικά ποσοστά αέριων ρύπων στους λιμένες που αγκυροβολεί.
Η AIDA Cruises έχει προχωρήσει σε συμφωνία με μεσογειακούς λιμένες (Βαρκελώνη, Μασσαλία, Civitavecchia) για τον εφοδιασμό του «AIDAperla» μόλις αυτό θα προσεγγίζει τους συγκεκριμένους λιμένες.
Με την χρήση του LNG ως πηγή παραγωγής ενέργειας, θα επιτευχθεί μείωση των οξειδίων του αζώτου και του διοξειδίου του άνθρακα που εκπέμπει το πλοίο κατά 80% και 20%, αντίστοιχα, ενώ θα εξαλειφθούν οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου και αιωρούμενων σωματιδίων. Το γεγονός αυτό θα συμβάλει στη βελτίωση ενός από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι λιμένες παγκοσμίως, την ποιότητα του αέρα.
Επιπλέον από το φθινόπωρο του 2018 η AIDA Cruises προχωρά σε μια νέα εποχή, καθώς με την παραλαβή του νέου κρουαζιερόπλοιού της «AIDAnova» τότε, αλλά και με την παραλαβή του αδελφού του πλοίου στις αρχές του 2021, η εταιρεία θα διαθέτει μια νέα γενιά πλοίων τα οποία θα καταναλώνουν αποκλειστικά LNG ως καύσιμο, τόσο εν πλω όσο και στους λιμένες προσέγγισης.
Φωτό: aida.de
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ