
Για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκε μεταφορά φορτίου LNG με containership από τον Καναδά προς την Κίνα.
Συγκεκριμένα, η Fortis B.C., μεγάλος εξαγωγέας LNG του Καναδά, συνεργάστηκε με τις εταιρείες True North Energy Corporation and CIMC ENRIC Holdings Limited, οι οποίες ειδικεύονται σε υπηρεσίες logistics και παροχής εξοπλισμού, για την αποστολή φορτίου προς την Κίνα από την εγκατάσταση αποθήκευσης LNG, Tilbury Island, που διαθέτει η Fortis B.C. στην πόλη Delta στο Βανκούβερ.
Η συγκεκριμένη μεταφορά αποτελεί μέρος ενός πιλοτικού σχεδίου της Fortis B.C. για να αποτελέσει έναν μεγάλο εξαγωγέα LNG σε παγκόσμιο επίπεδο. Η αποστολή LNG με containership, σύμφωνα με την εταιρεία CIMC ENRIC Holdings Limited, έχει ως αποτέλεσμα να μην χρειάζεται να γίνουν επενδύσεις σε τερματικούς σταθμούς εισαγωγής και εξαγωγής LNG, καθώς το φορτίο βρίσκεται εντός εμπορευματοκιβωτίου.
Η Fortis B.C. έχει επενδύσει στην επέκταση της εγκατάστασης αποθήκευσης LNG στο Tilbury Island, καθώς και σε καινοτόμες λύσεις μεταφοράς φυσικού αερίου. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με το ότι η True North Energy Corporation, μέσα από τις υπηρεσίες της, διερευνά τρόπους για την ενίσχυση των μεταφορών LNG από τον Καναδά προς την Ασία οδηγεί σε μεγαλύτερη πρόσβαση της Κίνας στην αγορά του LNG.
Η Κίνα στοχεύει μέχρι το 2018 να αποτελεί το δεύτερο μεγαλύτερο εισαγωγέα LNG παγκοσμίως. Η χώρα στρέφει το ενδιαφέρον της προς εναλλακτικές και «καθαρότερες» πηγές ενέργειας για την κάλυψη των ενεργειακών της αναγκών, υποκαθιστώντας με αυτόν τον τρόπο άλλες πηγές ενέργειας, όπως το πετρέλαιο και ο άνθρακας.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ