
Ανάκαμψη προβλέπεται στην αγορά των chemical tankers, λόγω του μειωμένου αριθμού παραγγελιών για νέα πλοία και της μείωσης της ανισορροπίας μεταξύ προσφοράς και ζήτησης.
Σύμφωνα με την τελευταία έκδοση του «Chemical Forecaster», η οποία δημοσιεύεται από την Drewry, η συνολική ζήτηση για χημικά φορτία αναμένεται να αυξηθεί μέχρι το τέλος του 2017 κατά 3,8% σε σχέση με πέρυσι, ενώ αύξηση της τάξεως του 3,3% θα καταγραφεί στο παγκόσμιο εμπόριο χημικών φορτίων.
Η αύξηση του εμπορίου χημικών φορτίων οφείλεται στις αυξημένες εμπορικές ροές για φυτικά έλαια από τις χώρες της νοτιοανατολικής Ασίας προς τις χώρες της Νότιας Ασίας.
Στην ενίσχυση του παγκόσμιου εμπορίου χημικών φορτίων θα συμβάλουν και οι εξαγωγές χημικών φορτίων από τις ΗΠΑ, οι οποίες επηρεάστηκαν δυσμενώς από τον τυφώνα Χάρβεϊ που είχε πλήξει τον περασμένο Αύγουστο το ανατολικό και νότιο τμήμα των ΗΠΑ.
Επιπλέον, η αυξημένη ζήτηση από την Κίνα για μεθανόλη το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους και η δημιουργία νέων εργοστασίων πετροχημικών προϊόντων σε ΗΠΑ και Ιράν αναμένεται να συμβάλλουν στην ανάκαμψη της αγοράς των chemical tankers.
Θετικό σημάδι για την θετική πορεία της αγοράς των chemical tankers είναι επίσης οι αυξημένοι ναύλοι που έχουν καταγραφεί σε συμβόλαια μακροχρόνιας διάρκειας το τρίτο τρίμηνο του 2017 για πλοία που μεταφέρουν καθαρά προϊόντα πετρελαίου.
Η αγορά των πλοίων μεταφοράς καθαρών προϊόντων πετρελαίου από τα τέλη του 2017 θα χαρακτηρίζεται από ακόμα υψηλότερη ζήτηση, γεγονός που θα οδηγήσει, σύμφωνα με αναλυτές της Drewry, στη μετατροπή πολλών chemical tankers σε clean petroleum product tankers.
Φωτό: bahri.sa
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και άλλοι 38 αγνοούνται μετά το ναυάγιο πορθμείου χθες, Τετάρτη 2 Ιουλίου, το οποίο μετέφερε 65 ανθρώπους…
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ