
Το Δ.Σ. του ΟΛΠ Α.Ε. ενέκρινε τις οικονομικές καταστάσεις του α΄ εξαμήνου 2017, σύμφωνα με τις οποίες τα βασικά μεγέθη είναι τα ακόλουθα:
Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε € 52,0 εκ. έναντι € 46,2 εκ. της αντίστοιχης χρήσης 2016, παρουσιάζοντας αύξηση 12,6%. (€ 5,8 εκ.). H μεταβολή αυτή, οφείλεται κυρίως στη σημαντική αύξηση των εσόδων από τον σταθμό εμπορευματοκιβωτίων (€ 4,6 εκ.), των εσόδων από τη διακίνηση αυτοκινήτων (€ 0,5 εκ.) και των εσόδων από το αντάλλαγμα παραχώρησης των Προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ στη ΣΕΠ (€ 1,3 εκ.).
Τα συνολικά λειτουργικά έξοδα της χρήσης παρουσίασαν αύξηση σε € 46,4 εκ. από € 43,1 εκ. το αντίστοιχο εξάμηνο του 2016 που οφείλεται κυρίως στις αυξημένες αμοιβές προσωπικού λόγω της καταβολής του δώρου Πάσχα, επιδόματος αδείας και στην πρόβλεψη της αναλογίας δώρου Χριστουγέννων στους εργαζομένους της Εταιρείας μετά την ιδιωτικοποίησή της. Η Εταιρεία κατέβαλε επίσης και αυξημένο αντάλλαγμα παραχώρησης στο Ελληνικό Δημόσιο λόγω της νέας σύμβασης με βάση την οποία το ποσοστό του ανταλλάγματος παραχώρησης αναπροσαρμόστηκε στο 3,5% των ενοποιημένων εσόδων του αντί του 2%.
Τα κέρδη προ φόρων στο εξάμηνο ανέρχονται σε € 8,6 εκ. έναντι € 1,8 εκ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016 και μετά από φόρους σε € 4,4 εκ. έναντι € 1,6 εκ.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Cpt. Fu Chengqiu δήλωσε ότι: “ήδη από τον πρώτο χρόνο φαίνονται τα σημάδια ανάκαμψης των εσόδων, ορθολογικοποίησης των εξόδων και βελτίωσης της κερδοφορίας. Οι πρώτοι που ωφελούνται είναι οι ίδιοι οι εργαζόμενοι της Εταιρείας και το Ελληνικό Δημόσιο, το οποίο εισπράττει ακόμα μεγαλύτερο αντάλλαγμα παραχώρησης. Προχωράμε με αποφασιστικότητα, πιστοί στις δεσμεύσεις μας και πιστεύουμε ότι θα πετύχουμε ακόμη καλύτερα αποτελέσματα στη συνέχεια”.
Φωτό: olp.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)

Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ