Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η πρώτη μετατροπή containership με μηχανή διπλού καυσίμου

    312
    Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η πρώτη μετατροπή containership με μηχανή διπλού καυσίμου

    Σε μια πρόσφατη εκδήλωση στα γραφεία της MAN Diesel & Turbo στο Αμβούργο, ο Dr Uwe Lauber, CEO της MAN Diesel & Turbo, απένειμε στον κ. Gerd Wessels, Managing Owner της Wessels Reederei, ένα πιστοποιητικό το οποίο σηματοδοτεί την επίσημη ολοκλήρωση του έργου μετατροπής για λειτουργία με καύσιμο LNG, του πλοίου με την ονομασία «Wes Amelie».

    Ο κ. Gerd Wessels δήλωσε: «Αυτό το πρωτοποριακό έργο αποτελεί ένα ορόσημο στην ευρωπαϊκή αγορά των container feeder, και η ΜΑΝ έχει αποδείξει εντυπωσιακά πως οι υπάρχουσες μηχανές μπορούν να μετατραπούν έτσι ώστε να καταναλώνουν καύσιμο LNG, με τεράστια επίδραση στις εκπομπές καυσαερίων και στο περιβάλλον.»

    Το έργο αφορούσε την μετατροπή της κύριας μηχανής MAN 8L48/60B ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 1,036 TEU, σε μια τετράχρονη MAN 51/60DF μονάδα η οποία επιτρέπει τη λειτουργία διπλού καυσίμου. Πρόκειται για την πρώτη παγκοσμίως μετατροπή τέτοιου τύπου.

    Η συγκεκριμένη μετατροπή διπλού καυσίμου, έχει επιτρέψει στο «Wes Amelie» να μειώσει σημαντικά τις εκπομπές SΟx κατά >99%, τις εκπομπές NΟx κατά περίπου 90% και τις εκπομπές CO2 μέχρι και 20%. Το πλοίο πληροί πλέον τις απαιτήσεις για τις εκπομπές των προτύπων Tier II και Tier III που ορίζει ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO).

    Φωτό: dieselturbo.man.eu

    Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.