
Η Oldendorff Carriers, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως στον χώρο της μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, ανακοίνωσε ότι προχωρά στη ναυπήγηση δύο πλοίων, κατηγορίας Handysize, τα οποία αναμένεται να παραλάβει από τα ναυπηγεία Samjin Shipbuilding Ind. Co Ltd (SSI) το φθινόπωρο του 2018 και τον Ιανουάριο του 2019, αντίστοιχα.
Να σημειωθεί ότι οι παραγγελίες αυτές είχαν ακυρωθεί το 2014, καθώς τα ναυπηγεία Samjin βρίσκονταν σε κατάσταση οικονομικής αναδιάρθρωσης λόγω προβλημάτων οικονομικής φύσεως που αντιμετώπιζε η τότε μητρική τους εταιρεία, νοτιοκορεάτικων συμφερόντων.
Τον περασμένο μήνα η εταιρεία αποφάσισε να ενεργοποιήσει την παραγγελία για δύο νέα πλοία στην Samjin η οποία πλέον έχει περάσει στον έλεγχο του κινέζικου ομίλου «Shanghai Zhouji Group»
Η γερμανική εταιρεία έχει ήδη εξασφαλίσει συμφωνίες χρονοναύλωσης για τα νέα πλοία της, διάρκειας 4-5 ετών.
H Oldendorff Carriers με δελτίο Τύπου της ανακοίνωσε ότι από το 2012 έχει επενδύσει πάνω από $2,25 δις για την απόκτηση 89 πλοίων, εκ των οποίων τα 22 ήταν κατηγορίας Capesize, τα 22 Panamaxes, τα 22 Ultramaxes και Supramaxes και τα υπόλοιπα Handies.
Φωτό: oldendorff.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ