
															Το Πακιστάν θα μπορούσε να αποτελέσει έναν από τους 5 κορυφαίους αγοραστές LNG στον κόσμο, σύμφωνα με τον πρώην υπουργό Πετρελαίου και νυν πρωθυπουργό της χώρας, Σαχίντ Χακάν Αμπάσι.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με δηλώσεις που είχε κάνει ο Σαχίντ Χακάν Αμπάσι στο πρακτορείο Reuters, οι εισαγωγές LNG του Πακιστάν θα μπορούσαν να αγγίξουν τους 30 εκ. τόνους ετησίως μέχρι το 2022, από τους 4,5 εκ. τόνους σήμερα.
Σύμφωνα, μάλιστα, με τοπικά ΜΜΕ του Πακιστάν, οι δυνατότητες του Ισλαμαμπάντ ως μία σημαντική αγορά ενέργειας με μεγάλες αναπτυξιακές προοπτικές επιβεβαιώνονται από το αυξημένο ενδιαφέρον κολοσσών της παγκόσμιας πετρελαϊκής βιομηχανίας για επενδύσεις στο δίκτυο υγροποιημένου φυσικού αερίου της χώρας.
Σημειώνεται πως το Πακιστάν δημιούργησε τον πρώτο τερματικό σταθμό LNG το 2015, ενώ έκτοτε υπάρχει έντονη κινητικότητα ως προς την ανάπτυξη της βιομηχανίας φυσικού αερίου στη χώρα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως, σύμφωνα με διεθνή πρακτορεία ειδήσεων, το Πακιστάν βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με χώρες όπως η Κίνα, η Τουρκία, η Ρωσία, η Μαλαισία και το Ομάν για τη σύναψη εμπορικών συμφωνιών με επίκεντρο το LNG.
Ωστόσο, παράγοντες της αγοράς αλλά και πολιτικοί αναλυτές υποστηρίζουν πως για την επίτευξη του στόχου προσέλκυσης νέων επενδύσεων είναι απαραίτητη η επαναφορά της πολιτικής σταθερότητας στη χώρα. Σημειώνεται πως το Πακιστάν διανύει περίοδο έντονων πολιτικών αναταράξεων εξαιτίας του αποκλεισμού του τέως πρωθυπουργού Ναουάζ Σαρίφ από όλα τα δημόσια αξιώματα, λόγω κατηγοριών για διαφθορά εναντίον του ιδίου αλλά και μελών της οικογένειάς του.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ