
Υπεγράφη σήμερα από τον Υπουργό Παναγιώτη Κουρουμπλή και τον Υφυπουργό Νεκτάριο Σαντορινιό, η δρομολόγηση των πλοίων «ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ Ι» και «ΖΕΦΥΡΟΣ» στη γραμμή Αλεξανδρούπολη- Σαμοθράκη. Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, έχοντας σαν άξονα την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας, μέσω της τόνωσης της τουριστικής κίνησης, και απαντώντας στις εκπεφρασμένες ανάγκες, τόσο των τοπικών παραγωγικών φορέων της Σαμοθράκης, όσο και εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης του Νομού, ενέκρινε, ακολουθώντας την κείμενη νομοθεσία, αιτήματα των εταιρειών για δρομολόγηση στη γραμμή δυο επιπλέον Ε/Γ πλοίων, πλην του ΣΑΟΣ ΙΙ- Ε/Γ- Ο/Γ που ήδη εκτελεί δρομολόγια.
Έτσι, την περίοδο που διανύουμε και μετά τη σημερινή εξέλιξη, η Σαμοθράκη θα συνδέεται με καθημερινά και τακτικά δρομολόγια με την Αλεξανδρούπολη, ενώ το νησί έχει, για αυτή την δρομολογιακή περίοδο, την δυνατότητα σύνδεσης μια φορά την εβδομάδα, με το Λαύριο, με το δρομολόγιο Λαύριο- Λήμνος- Σαμοθράκη- Αλεξανδρούπολη.
Ο Υπουργός και ο Υφυπουργός, επανά- επιβεβαιώνοντας την έμπρακτη στήριξη του ΥΝΑΝΠ στην ανάπτυξη των νησιών, εκφράζουν, από κοινού, την ικανοποίησή τους για τον εμπλουτισμό των δρομολογίων από και προς τη Σαμοθράκη και δηλώνουν ότι βρίσκονται στο πλευρό τόσο των νησιωτών, όσο και των παραγωγικών φορέων του νησιού.
Η πολιτική ηγεσία του ΥΝΑΝΠ, τέλος, υπογραμμίζει ότι κύριο μέλημα του Υπουργείου είναι η αναβάθμιση του ακτοπλοϊκού δικτύου των νησιών, όλο το χρόνο, και κατά την χειμερινή περίοδο, όταν τα φώτα της τουριστικής περιόδου σβήσουν και οι νησιώτες καλούνται να βιώσουν τις αρνητικές συνέπειες της νησιωτικότητας. Σύμφωνα με αυτή την αρχή, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ελπίζει στην καλή συνεργασία με τους τοπικούς φορείς και τις ακτοπλοϊκές εταιρίες, ώστε το ενδιαφέρον για ενίσχυση των δρομολογίων να είναι σταθερό και να αφορά και τους χειμερινούς μήνες.
Φωτό: ola-sa.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ