
Σύμφωνα με τα στοιχεία που εξέδωσε η γραμματεία του Paris MoU για το 2016, αύξηση παρουσιάζεται στο ποσοστό κράτησης πλοίων επί του συνόλου των επιθεωρήσεων, από 3,38% το 2014 και 3,41% το 2015 σε 3,83% το περασμένο έτος. Αυτό ενδεχομένως σημαίνει ότι οι απαιτήσεις για να περάσει επιτυχώς την επιθεώρηση ένα πλοίο έχουν γίνει πιο αυστηρές.
Τα αποτελέσματα των επιθεωρήσεων για το περασμένο έτος έδειξαν ότι πραγματοποιήθηκαν 17.840 επιθεωρήσεις, εκ των οποίων οι 9.299 επιθεωρήσεις κατέγραψαν ελλείψεις σε πλοία, οι 683 επιθεωρήσεις είχαν ως αποτέλεσμα κρατήσεις των πλοίων και οι 20 αφορούσαν σε απαγορεύσεις πλοίων για να συνεχίσουν τα δρομολόγιά τους.
Οι κυριότεροι λόγοι που τίθεται σε κράτηση ένα πλοίο είναι οι συνθήκες διαβίωσης και εργασίας στο πλοίο, η ρύπανση που προκαλούν στο περιβάλλον, η μη ασφαλής ναυσιπλοΐα, τα συστήματα πυρόσβεσης κ.ά.
Αναφορικά με τις σημαίες των πλοίων, όπως προκύπτει από τις επικαιροποιημένες λίστες του Paris MoU για το 2016, 42 είναι οι σημαίες που ανήκουν στη Λευκή λίστα, 19 κατατάσσονται στην Γκρι λίστα και 12 σημαίες περιλαμβάνει η Μαύρη λίστα.
Φωτό: parismou.org
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ