
Σύμφωνα με τα στοιχεία που εξέδωσε η γραμματεία του Paris MoU για το 2016, αύξηση παρουσιάζεται στο ποσοστό κράτησης πλοίων επί του συνόλου των επιθεωρήσεων, από 3,38% το 2014 και 3,41% το 2015 σε 3,83% το περασμένο έτος. Αυτό ενδεχομένως σημαίνει ότι οι απαιτήσεις για να περάσει επιτυχώς την επιθεώρηση ένα πλοίο έχουν γίνει πιο αυστηρές.
Τα αποτελέσματα των επιθεωρήσεων για το περασμένο έτος έδειξαν ότι πραγματοποιήθηκαν 17.840 επιθεωρήσεις, εκ των οποίων οι 9.299 επιθεωρήσεις κατέγραψαν ελλείψεις σε πλοία, οι 683 επιθεωρήσεις είχαν ως αποτέλεσμα κρατήσεις των πλοίων και οι 20 αφορούσαν σε απαγορεύσεις πλοίων για να συνεχίσουν τα δρομολόγιά τους.
Οι κυριότεροι λόγοι που τίθεται σε κράτηση ένα πλοίο είναι οι συνθήκες διαβίωσης και εργασίας στο πλοίο, η ρύπανση που προκαλούν στο περιβάλλον, η μη ασφαλής ναυσιπλοΐα, τα συστήματα πυρόσβεσης κ.ά.
Αναφορικά με τις σημαίες των πλοίων, όπως προκύπτει από τις επικαιροποιημένες λίστες του Paris MoU για το 2016, 42 είναι οι σημαίες που ανήκουν στη Λευκή λίστα, 19 κατατάσσονται στην Γκρι λίστα και 12 σημαίες περιλαμβάνει η Μαύρη λίστα.
Φωτό: parismou.org
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…

Οκτώ χώρες του ΟPEC+ συμφώνησαν να αυξήσουν την παραγωγή πετρελαίου τον Δεκέμβριο κατά 137.000 βαρέλια ημερησίως και στη συνέχεια να σταματήσουν τις αυξήσεις της…

Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ