
Επί εβδομάδες τώρα, οι φορτηγίδες του στόλου της Contargo αναγκάζονται να περιμένουν όλο και περισσότερο για εκφόρτωση και φόρτωση στους δύο σημαντικούς λιμένες της Ολλανδίας και του Βελγίου. Οι χρόνοι αναμονής 50 ωρών , που ενίοτε αγγίζουν και τις 120 ώρες, δυστυχώς δεν αποτελούν πλέον εξαίρεση, ειδικά για τα containers που προορίζονται προς την Ευρώπη. Οι φορτηγίδες της Contargo συνδέουν τη Βόρεια Θάλασσα με το Ρήνο και τα σημαντικά λιμάνια του Ευρωπαϊκού Βορρά με τις βιομηχανικές πρωτεύουσες και τα κέντρα διαμετακόμισης της Γερμανίας και της κεντρικής Ευρώπης.
Η Contargo ανακοίνωσε ήδη ότι θα μετακυλήσει ένα μέρος των δαπανών στους πελάτες της, δηλαδή στις ναυτιλιακές εταιρείες, forwaders και Shippers. Για το λόγο αυτό, από την Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017 θα καταβάλλεται πρόσθετη επιβάρυνση- τέλος συμφόρησης ύψους 19,50 ευρώ ανά εμπορευματοκιβώτιο. Η πρόσθετη αυτή επιβάρυνση ισχύει ανεξάρτητα από την περιοχή ναυσιπλοΐας του Ρήνου για όλα τα φορτία και τους τερματικούς σταθμούς στους λιμένες της Αμβέρσας και του Ρότερνταμ μέχρι τις 31 Αυγούστου 2017.
Εάν η κατάσταση αυτή δεν έχει βελτιωθεί σημαντικά μέχρι τις 31/8, η προσαύξηση θα ισχύσει και πέραν της 31ης Αυγούστου 2017.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι τιμές του πετρελαίου σημείωσαν αλματώδη αύξηση, περί το 3%, στην έναρξη των συναλλαγών στις αγορές εμπορευμάτων στην Ασία σήμερα, μετά τις νέες αμερικανικές…
Ολοκληρώθηκαν την Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2025 οι αρχαιρεσίες της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας με την εκλογή των 7 μελών στο Διοικητικό της Συμβούλιο. Αναλυτικά η…
Μια νέα τεχνολογική δοκιμή καυσίμου συνδυάζει για πρώτη φορά αιθανόλη, μεθανόλη και ναυτιλιακό ντίζελ (bunker) σε δίχρονες μηχανές μεγαλης κλιμακας. Η καινοτόμος αυτή προσπάθεια,…
Η υιοθέτηση μιας ενεργειακά διασυνδεδεμένης αρχιτεκτονικής υπόσχεται να μειώσει δραστικά τις εκπομπές και να επαναπροσδιορίσει την αποδοτικότητα των πλοίων. Ο συνδυασμός αυτός αφορά τεχνολογίες…
Ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο για την επέκταση του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Atlas Maritime, με επικεφαλής τον κ. Λέοντα Πατίτσα, στο πλαίσιο της…
Καθώς η παγκόσμια ζήτηση για εισαγωγές LNG αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο, οι εξαγωγείς της Βόρειας Αμερικής φαίνονται αποφασισμένοι να συνεχίσουν με το πόδι στο…
Το Τμήμα Κρουαζιέρας του Ομίλου MSC πέτυχε ένα επίτευγμα στο ταξίδι του προς την απανθρακοποίηση, καθώς δύο από τα πλοία του – το «MSC…
Οι επενδύσεις στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας επέτρεψαν στα κράτη που εισάγουν ορυκτά καύσιμα να εξοικονομήσουν περίπου $1,3 τρισ. από το 2010, σύμφωνα με νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ