
Επί εβδομάδες τώρα, οι φορτηγίδες του στόλου της Contargo αναγκάζονται να περιμένουν όλο και περισσότερο για εκφόρτωση και φόρτωση στους δύο σημαντικούς λιμένες της Ολλανδίας και του Βελγίου. Οι χρόνοι αναμονής 50 ωρών , που ενίοτε αγγίζουν και τις 120 ώρες, δυστυχώς δεν αποτελούν πλέον εξαίρεση, ειδικά για τα containers που προορίζονται προς την Ευρώπη. Οι φορτηγίδες της Contargo συνδέουν τη Βόρεια Θάλασσα με το Ρήνο και τα σημαντικά λιμάνια του Ευρωπαϊκού Βορρά με τις βιομηχανικές πρωτεύουσες και τα κέντρα διαμετακόμισης της Γερμανίας και της κεντρικής Ευρώπης.
Η Contargo ανακοίνωσε ήδη ότι θα μετακυλήσει ένα μέρος των δαπανών στους πελάτες της, δηλαδή στις ναυτιλιακές εταιρείες, forwaders και Shippers. Για το λόγο αυτό, από την Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017 θα καταβάλλεται πρόσθετη επιβάρυνση- τέλος συμφόρησης ύψους 19,50 ευρώ ανά εμπορευματοκιβώτιο. Η πρόσθετη αυτή επιβάρυνση ισχύει ανεξάρτητα από την περιοχή ναυσιπλοΐας του Ρήνου για όλα τα φορτία και τους τερματικούς σταθμούς στους λιμένες της Αμβέρσας και του Ρότερνταμ μέχρι τις 31 Αυγούστου 2017.
Εάν η κατάσταση αυτή δεν έχει βελτιωθεί σημαντικά μέχρι τις 31/8, η προσαύξηση θα ισχύσει και πέραν της 31ης Αυγούστου 2017.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η VANOS Defense, τμήμα της VANOS S.A., συμμετείχε στην άσκηση “ΤΑΜΣ – Αίσιος Οιωνός 2025”, συμβάλλοντας ενεργά στη διασφάλιση επιχειρησιακής ετοιμότητας, παρουσιάζοντας νέες τεχνολογίες…

Η κινεζική αγορά σόγιας παρουσίασε αξιοσημείωτη μετατόπιση ροών τον Οκτώβριο, καθώς για δεύτερο συνεχόμενο μήνα δεν καταγράφηκε καμία εισαγωγή από τις ΗΠΑ, την ώρα…

Μια απόπειρα να υπάρξει συμφωνία για τον τρόπο με τον οποίο οι χώρες θα αποδεσμευθούν από τα ορυκτά καύσιμα αφαιρέθηκε από το πιο πρόσφατο…

Οι Ρώσοι ιδιοκτήτες της Πετρελαϊκής Βιομηχανίας της Σερβίας (NIS) είναι έτοιμοι να πουλήσουν το πλειοψηφικό τους μερίδιο, δήλωσε η υπουργός Ενέργειας Ντούμπραβκα Τζέντοβιτς Χαντάνοβιτς.…

Η ενοποίηση προηγμένων συστημάτων αυτόνομης ναυτιλίας, τεχνητής νοημοσύνης και θαλάσσιων ενεργειακών πλατφορμών βρίσκεται στο επίκεντρο της νέας συνεργασίας μεταξύ της Ocean Power Technologies (OPT)…

Η προηγμένη ηλεκτρική πρόωση τύπου Azipod και τα ολοκληρωμένα συστήματα ηλεκτρικής ισχύος της ABB θα εφαρμοστούν στο νέο καναδικό παγοθραυστικό «Polar Max», που προορίζεται…

Τις αναμνήσεις από την 55ετή πορεία του -με έμφαση την παρουσία του στην Κίνα-, καθώς και τις τρέχουσες εξελίξεις της ναυτιλιακής βιομηχανίας, παρουσίασε ο…

Η έναρξη των εξαγωγών από το Simandou στη Γουινέα, το μεγαλύτερο αναξιοποίητο ορυχείο υψηλής ποιότητας σιδηρομεταλλεύματος παγκοσμίως, δύναται να προκαλέσει ανακατατάξεις στην αγορά των…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ