
Επί εβδομάδες τώρα, οι φορτηγίδες του στόλου της Contargo αναγκάζονται να περιμένουν όλο και περισσότερο για εκφόρτωση και φόρτωση στους δύο σημαντικούς λιμένες της Ολλανδίας και του Βελγίου. Οι χρόνοι αναμονής 50 ωρών , που ενίοτε αγγίζουν και τις 120 ώρες, δυστυχώς δεν αποτελούν πλέον εξαίρεση, ειδικά για τα containers που προορίζονται προς την Ευρώπη. Οι φορτηγίδες της Contargo συνδέουν τη Βόρεια Θάλασσα με το Ρήνο και τα σημαντικά λιμάνια του Ευρωπαϊκού Βορρά με τις βιομηχανικές πρωτεύουσες και τα κέντρα διαμετακόμισης της Γερμανίας και της κεντρικής Ευρώπης.
Η Contargo ανακοίνωσε ήδη ότι θα μετακυλήσει ένα μέρος των δαπανών στους πελάτες της, δηλαδή στις ναυτιλιακές εταιρείες, forwaders και Shippers. Για το λόγο αυτό, από την Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017 θα καταβάλλεται πρόσθετη επιβάρυνση- τέλος συμφόρησης ύψους 19,50 ευρώ ανά εμπορευματοκιβώτιο. Η πρόσθετη αυτή επιβάρυνση ισχύει ανεξάρτητα από την περιοχή ναυσιπλοΐας του Ρήνου για όλα τα φορτία και τους τερματικούς σταθμούς στους λιμένες της Αμβέρσας και του Ρότερνταμ μέχρι τις 31 Αυγούστου 2017.
Εάν η κατάσταση αυτή δεν έχει βελτιωθεί σημαντικά μέχρι τις 31/8, η προσαύξηση θα ισχύσει και πέραν της 31ης Αυγούστου 2017.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…

Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…

Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…

QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…

Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…

Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…

Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…

Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για τα δεξαμενόπλοια στον Καναδά, καθώς ένα σημαντικό λιμενικό έργο πρόκειται να αλλάξει τα δεδομένα φόρτωσης πετρελαίου στον λιμένα του Βανκούβερ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ