
Σήμερα το πρωί οδηγήθηκαν στα δικαστήρια Πειραιά, ο πλοίαρχος και ένα μέλος του πληρώματος της υδροφόρας «Αίγινα», η οποία εχθές το πρωί στις 7:30, συγκρούστηκε με το αλιευτικό σκάφος «Παναγιώτης», 2,5 ναυτικά μίλια βορειοδυτικά της Σουβάλας στην Αίγινα, με τραγικό απολογισμό την απώλεια ζωής δύο αδελφών ψαράδων, 62 και 74 ετών, αντίστοιχα.
Ο πλοίαρχος και το μέλος του πληρώματος κατηγορούνται για πρόκληση ναυαγίου από αμέλεια, για ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή, για διατάραξη θαλάσσιας κυκλοφορίας και για παράβαση του νόμου περί αποφυγής συγκρούσεων.
Η υδροφόρα «Αίγινα» από εχθές το πρωί που συνέβη το δυστύχημα βρίσκεται υπό επιθεώρηση από εμπειρογνώμονες του Λιμενικού Σώματος, ενώ τα έξι μέλη του πληρώματος έδωσαν καταθέσεις στο Λιμεναρχείο της Αίγινας.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, οι δύο άτυχοι ψαράδες προσπαθούσαν να μαζέψουν τα δίχτυα, ενώ φέρεται ότι δεν άκουγαν τις φωνές του πλοιάρχου του πλοίου, ο οποίος τους ζητούσε να απομακρυνθούν. Όπως ανέφεραν στελέχη του λιμενικού στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, από το σημείο όπου διήλθε το πλοίο-υδροφόρα είναι πέρασμα διέλευσης πλοίων, ωστόσο δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη απαγόρευση για ψάρεμα.
Ο πλοίαρχος του «Αίγινα» προσπάθησε να πραγματοποιήσει ελιγμό, ωστόσο το αλιευτικό με τους δύο επιβαίνοντες συγκρούστηκε στη δεξιά πλευρά της πρύμνης του πλοίου, με αποτέλεσμα να πέσουν στη θάλασσα και να ανασυρθούν από το πλήρωμα του «Αίγινα» νεκροί.
Οι σοροί των δύο ψαράδων μεταφέρθηκαν σήμερα στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Πειραιά, όπου σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις ο θάνατός τους οφείλεται σε πνιγμό και δεν έφεραν κάποια χτυπήματα.
Η κηδεία των δύο αδελφών θα γίνει αύριο από τον Ιερό Ναό Αγ. Τριάδας στην Αίγινα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Η ανάγκη για αποδοτική χρήση καυσίμου, αυστηρή συμμόρφωση και διαφάνεια στη λειτουργία των πλοίων εγκαινιάζει μια νέα εποχή, όπου η τεχνολογία γίνεται καταλύτης της…
Καθώς η σύγκρουση ΗΠΑ-Κίνας στο ναυτιλιακό στερέωμα κλιμακώνεται ραγδαία, με τις δύο υπερδυνάμεις να επιβάλλουν αμοιβαία λιμενικά τέλη, το Πεκίνο εξαπολύει πυρά ακόμα και…
Το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη εξήγγειλε τα εγκαίνια του Κέντρου Νεοελληνικού Πολιτισμού «Μαριλένα Λασκαρίδη», στο Πανεπιστήμιο Διεθνών Σπουδών της Σαγκάης (Shanghai International Studies University –…
Οι παραλαβές σύγχρονων και τεχνολογικά προηγμένων δεξαμενόπλοιων συνεχίζονται για τις ελληνικών συμφερόντων εταιρείες, με τη Pantheon Tankers Management LTD, συμφερόντων της κ. Άννας Αγγελικούση…
Η ταχεία πρόοδος της θαλάσσιας ρομποτικής και των αυτόνομων πλοίων αλλάζει ριζικά το μέλλον της ναυτιλίας, συνδυάζοντας τεχνητή νοημοσύνη, απομακρυσμένο έλεγχο και ενεργειακή αποδοτικότητα.…
Πάνω από έναν χρόνο μετά την έναρξη της νέας θητείας της ΕΕ, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν δει ελάχιστες ενέργειες για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας,…
Ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας 2% τόσο για εφέτος όσο και για το 2026, έναντι 2,3% το 2024, προβλέπει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ