
Σήμερα το πρωί οδηγήθηκαν στα δικαστήρια Πειραιά, ο πλοίαρχος και ένα μέλος του πληρώματος της υδροφόρας «Αίγινα», η οποία εχθές το πρωί στις 7:30, συγκρούστηκε με το αλιευτικό σκάφος «Παναγιώτης», 2,5 ναυτικά μίλια βορειοδυτικά της Σουβάλας στην Αίγινα, με τραγικό απολογισμό την απώλεια ζωής δύο αδελφών ψαράδων, 62 και 74 ετών, αντίστοιχα.
Ο πλοίαρχος και το μέλος του πληρώματος κατηγορούνται για πρόκληση ναυαγίου από αμέλεια, για ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή, για διατάραξη θαλάσσιας κυκλοφορίας και για παράβαση του νόμου περί αποφυγής συγκρούσεων.
Η υδροφόρα «Αίγινα» από εχθές το πρωί που συνέβη το δυστύχημα βρίσκεται υπό επιθεώρηση από εμπειρογνώμονες του Λιμενικού Σώματος, ενώ τα έξι μέλη του πληρώματος έδωσαν καταθέσεις στο Λιμεναρχείο της Αίγινας.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, οι δύο άτυχοι ψαράδες προσπαθούσαν να μαζέψουν τα δίχτυα, ενώ φέρεται ότι δεν άκουγαν τις φωνές του πλοιάρχου του πλοίου, ο οποίος τους ζητούσε να απομακρυνθούν. Όπως ανέφεραν στελέχη του λιμενικού στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, από το σημείο όπου διήλθε το πλοίο-υδροφόρα είναι πέρασμα διέλευσης πλοίων, ωστόσο δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη απαγόρευση για ψάρεμα.
Ο πλοίαρχος του «Αίγινα» προσπάθησε να πραγματοποιήσει ελιγμό, ωστόσο το αλιευτικό με τους δύο επιβαίνοντες συγκρούστηκε στη δεξιά πλευρά της πρύμνης του πλοίου, με αποτέλεσμα να πέσουν στη θάλασσα και να ανασυρθούν από το πλήρωμα του «Αίγινα» νεκροί.
Οι σοροί των δύο ψαράδων μεταφέρθηκαν σήμερα στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Πειραιά, όπου σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις ο θάνατός τους οφείλεται σε πνιγμό και δεν έφεραν κάποια χτυπήματα.
Η κηδεία των δύο αδελφών θα γίνει αύριο από τον Ιερό Ναό Αγ. Τριάδας στην Αίγινα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ