
Τη συνέχεια της προκαταρκτικής εξέτασης, προκειμένου να συγκεντρωθούν επιπλέον στοιχεία για το χθεσινό ναυτικό δυστύχημα στην Αίγινα, όπου η υδροφόρα-πλοίο «Αίγινα» συγκρούστηκε με το αλιευτικό «Παναγιώτης», με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους δύο αδέλφια ψαράδες, 62 και 74 ετών, ζήτησε σήμερα η εισαγγελέας ποινικής δίωξης στα δικαστήρια Πειραιά, όπου κατέθεσαν ο πλοίαρχος του πλοίου και ένας μέλος του πληρώματος.
Και οι αφέθηκαν ελεύθεροι χωρίς να ασκηθούν εναντίον τους ποινικές διώξεις.
Ο συνήγορος υπεράσπισης των δύο άτυχων ψαράδων, μιλώντας για το ναυτικό δυστύχημα ζήτησε από ορισμένα μέσα ενημέρωσης να είναι πιο προσεχτικά, ενώ ανέφερε ότι οι δύο ψαράδες ήταν πολύ έμπειροι με τη θάλασσα και γνώριζαν κολύμπι. Επίσης, έθεσε τα εξής ερωτήματα: Γιατί το πλοίο-υδροφόρα δεν χρησιμοποίησε ηχητικά σήματα, τους λεγόμενους συριγμούς, αλλά και γιατί το σκάφος του λιμενικού σώματος δεν παρέλαβε άμεσα τους δύο ψαράδες, προκειμένου να τους μεταφέρει γρήγορα στο λιμάνι του νησιού για να τους παραλάβει ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ;
Από την πλευρά τους, οι συνήγοροι υπεράσπισης του πλοιάρχου, αλλά και του μέλους του πληρώματος του πλοίου «Αίγινα» τόνισαν ότι το πλοίο χρησιμοποίησε όλα τα μέσα, προκειμένου να ειδοποιηθούν οι δύο ναυτικοί για να απομακρυνθούν, ενώ εξέφρασαν τη βαθιά τους θλίψη στις οικογένειες των θυμάτων.
Ο πλοίαρχος της υδροφόρας κατά την έξοδό του από τα δικαστήρια Πειραιά, δήλωσε συντετριμμένος για το δυστύχημα, εξέφρασε τη βαθιά του θλίψη στις οικογένειες των δύο θυμάτων και δήλωσε ότι είναι αθώος.
Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ