
Τα Fincantieri υπέγραψαν πρόσφατα Letter of Intent (LOI) με την China State Shipbuilding Corporation (CSSC), τον μεγαλύτερο κρατικό ναυπηγικό όμιλο της Κίνας και τις αρμόδιες αρχές της πόλης Baoshan, νότια της Σαγκάης, για την δημιουργία ενός βιομηχανικού πάρκου κρουαζιέρας στην εν λόγω περιοχή.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για την δημιουργία ενός κόμβου, όπου θα εκτελούνται ναυπηγικές και ναυτιλιακές δραστηριότητες, με πρωτοβουλία της κινέζικης κυβέρνησης. Ο κόμβος αυτός θα ενισχύσει περαιτέρω την σπουδαιότητα της ευρύτερης περιοχής της πόλης Baoshan, καθώς πρόκειται για μια υψηλά βιομηχανοποιημένη περιοχή, η οποία διαθέτει ένα από τα σημαντικότερα λιμάνια της Κίνας και θεωρείται ως η πιο ανεπτυγμένη περιοχή της χώρας σε ό,τι αφορά την κρουαζιέρα.
Στόχος της κινεζικής κυβέρνησης μέσα από τη δημιουργία του κόμβου είναι η μετατροπή της πόλης Baoshan από ένα «λιμάνι κρουαζιέρας» σε μια πόλη «κρουαζιέρας». Επιπλέον, η περιοχή προβλέπεται να προσφέρει οικονομικά και εμπορικά οφέλη σε εταιρείες κρουαζιέρας που θα χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες που θα παρέχονται στο βιομηχανικό πάρκο. Προς την επίτευξη του σκοπού αυτού, τόσο τα Fincantieri όσο και η CSSC έχουν δεσμευτεί μέσω της συμφωνίας που υπέγραψαν για να προωθήσουν τις δραστηριότητες του κόμβου σε εταιρείες με τις οποίες συνεργάζονται.
Η συμφωνία αυτή μεταξύ των Fincantieri και της CSSC λαμβάνει χώρα λίγους μήνες μετά την συμφωνία των δύο ναυπηγείων τον περασμένο Φεβρουάριο για τη ναυπήγηση δύο κρουαζιερόπλοιων, με την προοπτική ναυπήγησης άλλων τεσσάρων στο μέλλον, τα οποία αποτελούν τα πρώτα κρουαζιερόπλοια που χτίζονται στην Κίνα και προορίζονται για τις ανάγκες της κινέζικης αγοράς.
Φωτό: fincantieri.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ