
Τα Fincantieri υπέγραψαν πρόσφατα Letter of Intent (LOI) με την China State Shipbuilding Corporation (CSSC), τον μεγαλύτερο κρατικό ναυπηγικό όμιλο της Κίνας και τις αρμόδιες αρχές της πόλης Baoshan, νότια της Σαγκάης, για την δημιουργία ενός βιομηχανικού πάρκου κρουαζιέρας στην εν λόγω περιοχή.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για την δημιουργία ενός κόμβου, όπου θα εκτελούνται ναυπηγικές και ναυτιλιακές δραστηριότητες, με πρωτοβουλία της κινέζικης κυβέρνησης. Ο κόμβος αυτός θα ενισχύσει περαιτέρω την σπουδαιότητα της ευρύτερης περιοχής της πόλης Baoshan, καθώς πρόκειται για μια υψηλά βιομηχανοποιημένη περιοχή, η οποία διαθέτει ένα από τα σημαντικότερα λιμάνια της Κίνας και θεωρείται ως η πιο ανεπτυγμένη περιοχή της χώρας σε ό,τι αφορά την κρουαζιέρα.
Στόχος της κινεζικής κυβέρνησης μέσα από τη δημιουργία του κόμβου είναι η μετατροπή της πόλης Baoshan από ένα «λιμάνι κρουαζιέρας» σε μια πόλη «κρουαζιέρας». Επιπλέον, η περιοχή προβλέπεται να προσφέρει οικονομικά και εμπορικά οφέλη σε εταιρείες κρουαζιέρας που θα χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες που θα παρέχονται στο βιομηχανικό πάρκο. Προς την επίτευξη του σκοπού αυτού, τόσο τα Fincantieri όσο και η CSSC έχουν δεσμευτεί μέσω της συμφωνίας που υπέγραψαν για να προωθήσουν τις δραστηριότητες του κόμβου σε εταιρείες με τις οποίες συνεργάζονται.
Η συμφωνία αυτή μεταξύ των Fincantieri και της CSSC λαμβάνει χώρα λίγους μήνες μετά την συμφωνία των δύο ναυπηγείων τον περασμένο Φεβρουάριο για τη ναυπήγηση δύο κρουαζιερόπλοιων, με την προοπτική ναυπήγησης άλλων τεσσάρων στο μέλλον, τα οποία αποτελούν τα πρώτα κρουαζιερόπλοια που χτίζονται στην Κίνα και προορίζονται για τις ανάγκες της κινέζικης αγοράς.
Φωτό: fincantieri.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ