
Η Danaos Corporation Inc. ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με τα οποία η εταιρεία κινήθηκε σε χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με πέρυσι, με την εταιρεία να σημειώνει στην ανακοίνωσή της ότι αναμένει έσοδα που ξεπερνούν τα $2 δις. τα επόμενα χρόνια μέσω μακροχρόνιων χρονοναυλώσεων για τα πλοία του στόλου της.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $110,1 εκατ. χαμηλότερα κατά 19,9% σε σχέση με πέρυσι ($137,5 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2016), ενώ τα εναρμονισμένα κέρδη έφτασαν τα $24,5 εκατ., έναντι $47,2 εκατ. το πρώτο τέταρτο του 2016. Τα ακαθάριστα ημερήσια έσοδα για το τρίμηνο ανήλθαν σε $23.995/ημερησίως ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 92,7%. Το ποσοστό κάλυψης για τους επόμενους 12 μήνες ανέρχεται ήδη σε 90,0%.
Ο Δρ. Ιωάννης Κούστας, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, ανέφερε ότι «τα αποτελέσματα της Danaos συνεχίζουν να αποτυπώνουν την επίδραση από τη χρεοκοπία της Hanjin. Η κάμψη των εναρμονισμένων κερδών μας οφείλεται κατά κύριο λόγο στην απώλεια εσόδων που οφείλονται στην Hanjin. Εξαιρουμένων των χρονοναυλώσεων της Hanjin, το ποσοστό χρήσης του στόλου ανήλθε σε 98,1% φέτος έναντι 94,6% πέρσι. […] Η Danaos συνεχίζει να έχει μικρή έκθεση στην αδύναμη spot αγορά, κινούμενη με χρονοναυλώσεις που φτάνουν σε κάλυψη το 90% για τους επόμενους 12 μήνες. […] Εν μέσω μια παρατεταμένης περιόδου αστάθειας της αγοράς, όπου αντιμετωπίσαμε πολλές προκλήσεις, παραμείναμε προσηλωμένοι στη λήψη των αναγκαίων δράσεων ώστε να διατηρήσουμε την αξία της επιχείρησής μας και την αποτελεσματικότητα του στόλου μας».
Η Danaos Corporation διαχειρίζεται στόλο 55 containerships (29 Panamax και 26 Post-Panamax), συνολικής χωρητικότητας 329.588 TEU.
Φωτό: danaos.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ