
Η Attica Group ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Συγκεκριμένα, οι ενοποιημένες πωλήσεις ανήλθαν σε €44,83 εκατ., έναντι των €43,85 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016, αντιπροσωπεύοντας αύξηση κατά 2,2%.
Παρά τις αυξημένες πωλήσεις, που οφείλονται σε αυξημένη επιβατική κίνηση, η εταιρεία κατέγραψε ζημίες προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA), ύψους €4 εκατ., σε αντίθεση με το πρώτο τρίμηνο του 2016, κατά την διάρκεια του οποίου η Attica Group είχε κέρδη ύψους €5,74 εκατ.
Από την άλλη, η Minoan Lines κατέγραψε κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA), ύψους €4 εκατ. για το πρώτο τρίμηνο του 2017, με τα καθαρά της κέρδη να ανέρχονται σε €0,2 εκατ. Πρόκειται για ένα ποσό σημαντικά χαμηλότερο από τα καθαρά κέρδη ύψους €4 εκατ. που είχαν καταγραφεί στην αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους.
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις των δύο εταιρειών, τα όχι τόσο καλά οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του τρέχοντος έτους αποδίδονται στην εποχικότητα που χαρακτηρίζει τον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας τη συγκεκριμένη περίοδο, καθώς τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι συνήθως οι πρώτοι μήνες του έτους παρουσιάζουν τα χαμηλότερα ποσοστά επιβατικής κίνησης όλου του χρόνου.
Επιπλέον, να σημειωθεί ότι οι υψηλές τιμές των καυσίμων και των λιπαντικών που καταγράφονται κατά το τρέχον έτος, σχεδόν διπλάσιες από αυτές που ίσχυαν το 2016, συμβάλλουν αρνητικά στην κερδοφορία των ακτοπλοϊκών εταιρειών.
Φωτό: attica-group.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη αεροσκάφος εντάχθηκε στόλο της Olympic Air, σύμφωνα με ανάρτηση της τελευταίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ειδικότερα, η AEGEAN Airlines, μέσω της θυγατρικής…
Αντίρροπες μεταβολές σημείωσαν κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2025 οι εισαγωγές πετρελαίου και φυσικού αερίου της Κίνας. Σύμφωνα με στοιχεία των κινεζικών τελωνείων,…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Οκτωβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Η απαγόρευση εισαγωγής ρωσικού φυσικού αερίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), η οποία θα εφαρμοσθεί μέχρι το τέλος του 2027, εγκρίθηκε σήμερα Δευτέρα 20 Οκτωβρίου…
Η κυματική ενέργεια αποτελεί μία από τις ακόμη αναξιοποίητες πηγές θαλάσσιας ανανεώσιμης ενέργειας, ικανή να προσφέρει σταθερή, χαμηλών εκπομπών ηλεκτροπαραγωγή. Η γαλλική νεοφυής επιχείρηση…
O Lloyd’s Register (LR) παρουσίασε τον Οκτώβριο 2025 τον πρώτο ολοκληρωμένο οδηγό πλοήγησης προς την πυρηνική πρόωση στη ναυτιλία, υπό τον τίτλο «Navigating Nuclear Energy in Maritime». Η νέα καθοδήγηση του LR,…
Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Τουρκία πρόκειται να εισέλθουν σύντομα σε τρίτο γύρο διαπραγματεύσεων για την εξασφάλιση μιας νέας και «ολοκληρωμένης» συμφωνίας ελεύθερου εμπορίου…
Εκτός Ρωσίας φαίνεται να ωθούν το ρωσικό πετρέλαιο οι αυξανόμενες ουκρανικές επιθέσεις στα διυλιστήρια της χώρας, οι οποίες καθιστούν αναγκαστική την εκτροπή των φορτίων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ